Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #77917:
Prečo citaro fuj?????? ?
Reply on: Mikimaus #77916:
Citaro? FUJ! ?
Solider: prezentoval som to na disp.fore vcera.Ukazuje sa ze Solace niesu bezudrzbove:/ Vraj plamene slahali cez 5 metrov.NE-Chcem vidiet ako budu vypadat cez horuce leto ak ta bezudrzba bude pokracovat:( Chcu to riesit s vyrobcom v ramci reklamacie?!Napokon by mohli nakupit Citara:)
Reply on: KLF #77910:
no, generálny by mal skôr mať schopnosť viesť ľudí a prezentovať firmu ako byť superodborník na dopravu. Výsledok Ing. J Z, kandidát zemného plynu bolo, že ľavá ruka nevie čo robí pravá a firma je vnímaná verejnosťou ako stádo volov. Žiaľ.
Reply on: KLF #77910:
ma tam byt stáť alebo tam byt šťať??? ?
Re S499.1023 #77904: Záhradník ani nevie koľko ich majú - v Pravde ho citovali že "asi 20". Nemilo ma prekvapil, že už vypúšťa súdy dopredu.
Pocuvajte. Tie uvahy o vyradeny toho busu musia byt z hlavy choreho mozgu... Ved to nie je az take zle, hento nie je na vyradenie. To by bola p94ovina.
Reply on: Solider #77907:
Ja roky vravim jedno a trvam na tom - na cele DPB by mal stat (a ja tvrdim ze stat aj bude!) PETER PANKRAC !
Reply on: S499.1023 #77898:
A samozrejme že nespochybňujem to, že na 1 hnaciu nápravu sa dá nainštalovať výkon väčší, než na dve dohromady, tam ide len o dimenzovanie motora a meniča. Proti jedinej hnacej náprave nemám principiálne nič, akurát pri zhoršenej adhézii to môže robiť problémy, najmä keď je ňou posledná, ako u 25Tr 🙂
Reply on: S499.1023 #77904:
Pekne povedané... taká úvaha, čo keby bol raz šéfom predstavenstva nejaký dlhodobo zarytý šotouš? ? ?
Reply on: Beus #77901:
Našli sme ich na Gúgli, tak ich tam určite nájdeš tiež.
Reply on: Mikimaus #77894:
A čo chceš kúpiť? Ešte horšie Citelisy? Daj pokoj... najprv nech si vyškolia personál a nech neodflakujú údržbu a P1-čky. Zaujímavé, že ostatné mestá (okrem Košíc) sú plne spokojné so Solarismi, nič sa nekazí a idú ako švajčiarske hodinky.
Reply on: Mikimaus #77894:
Hm, Zahradník rozumie autobusom asi tak, ako ja molekulárnej genetike... Že nie je lacnejšie skoro nikdy lepšie, všetci vieme. Ale jeho predchodca tomu rozumel takisto výborne ako on, ta určite rozhodol správne ? ? ? .
Reply on: Solider #77902:
... "podvaly"... ?
Reply on: Solider #77882:
Nové. Nové (čerstvo naimpregnované) povaly, mechanika... 🙂
Reply on: S499.1023 #77898:
Aha, takže tam natočenie 3. (a 4.) nápravy zavisí nielen od aktuálneho zlomenia kĺbu pred ňou, ale aj od prejdenej vzdialenosti, a teda že tá náprava začne "zatáčať" postupne a s oneskorením? Zaujímavé, tie výkresy by som si veľmi rád pozrel...
Reply on: Mikimaus #77894:
Hm, ma niekto chut na konspirativnu teoriu... ? Karosa pri prezentacii Citelisu CNG zaplatila nejakemu dielenskemu nemale prachy zato, aby sa postaral o vyhorenie jedneho Solarisu ? ? ?
Prave som pozeral tu koncepciu BID a tie obrazky ma pobavili.... to tie digi transparenty teraz budu postupne davat dole a rekonstruovat na farebne?
Reply on: Beus #77893:
Tiež som si to myslel, ale kolega z prešovskej diskusie, ktorý ich videl naživo, mi povedal, že tretia aj štvrtá náprava AGG 300 úplne presne kopírujú druhú nápravu. Tak sme potom pozerali na nákresy a to nie je klasické ikarusácke riadenie tretej nápravy ale proporcionálne cez nejaké vačky. V Solingene som sa viezl AG300T a bol to neprekonateľný zážitok, napriek len jednej hnanej náprave si myslím, že 15Tr by naň nemala šancu (a to sú zo Solingenu do Oehligsu riadne serpentíny).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.