Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pocuvajte. Tie uvahy o vyradeny toho busu musia byt z hlavy choreho mozgu... Ved to nie je az take zle, hento nie je na vyradenie. To by bola p94ovina.
Reply on: Solider #77907:
Ja roky vravim jedno a trvam na tom - na cele DPB by mal stat (a ja tvrdim ze stat aj bude!) PETER PANKRAC !
Reply on: S499.1023 #77898:
A samozrejme že nespochybňujem to, že na 1 hnaciu nápravu sa dá nainštalovať výkon väčší, než na dve dohromady, tam ide len o dimenzovanie motora a meniča. Proti jedinej hnacej náprave nemám principiálne nič, akurát pri zhoršenej adhézii to môže robiť problémy, najmä keď je ňou posledná, ako u 25Tr 🙂
Reply on: S499.1023 #77904:
Pekne povedané... taká úvaha, čo keby bol raz šéfom predstavenstva nejaký dlhodobo zarytý šotouš? ? ?
Reply on: Beus #77901:
Našli sme ich na Gúgli, tak ich tam určite nájdeš tiež.
Reply on: Mikimaus #77894:
A čo chceš kúpiť? Ešte horšie Citelisy? Daj pokoj... najprv nech si vyškolia personál a nech neodflakujú údržbu a P1-čky. Zaujímavé, že ostatné mestá (okrem Košíc) sú plne spokojné so Solarismi, nič sa nekazí a idú ako švajčiarske hodinky.
Reply on: Mikimaus #77894:
Hm, Zahradník rozumie autobusom asi tak, ako ja molekulárnej genetike... Že nie je lacnejšie skoro nikdy lepšie, všetci vieme. Ale jeho predchodca tomu rozumel takisto výborne ako on, ta určite rozhodol správne ? ? ? .
Reply on: Solider #77902:
... "podvaly"... ?
Reply on: Solider #77882:
Nové. Nové (čerstvo naimpregnované) povaly, mechanika... 🙂
Reply on: S499.1023 #77898:
Aha, takže tam natočenie 3. (a 4.) nápravy zavisí nielen od aktuálneho zlomenia kĺbu pred ňou, ale aj od prejdenej vzdialenosti, a teda že tá náprava začne "zatáčať" postupne a s oneskorením? Zaujímavé, tie výkresy by som si veľmi rád pozrel...
Reply on: Mikimaus #77894:
Hm, ma niekto chut na konspirativnu teoriu... ? Karosa pri prezentacii Citelisu CNG zaplatila nejakemu dielenskemu nemale prachy zato, aby sa postaral o vyhorenie jedneho Solarisu ? ? ?
Prave som pozeral tu koncepciu BID a tie obrazky ma pobavili.... to tie digi transparenty teraz budu postupne davat dole a rekonstruovat na farebne?
Reply on: Beus #77893:
Tiež som si to myslel, ale kolega z prešovskej diskusie, ktorý ich videl naživo, mi povedal, že tretia aj štvrtá náprava AGG 300 úplne presne kopírujú druhú nápravu. Tak sme potom pozerali na nákresy a to nie je klasické ikarusácke riadenie tretej nápravy ale proporcionálne cez nejaké vačky. V Solingene som sa viezl AG300T a bol to neprekonateľný zážitok, napriek len jednej hnanej náprave si myslím, že 15Tr by naň nemala šancu (a to sú zo Solingenu do Oehligsu riadne serpentíny).
Reply on: ufo #77890:
Samozrejme, že brúsením sa hlučnosť znížiť dá. Ale nikdy to nebude také tiché, ako iné druhy zvršku.
Reply on: Solider #77882:
Nie su to este stare vykopane vyhybky ? Bo tie som tam videl poukladane.
Na ta3 ukazovali aj sofera horiaceho solarisu.Vravelo sa ze moze ist o zavadu a podla Zahradnika nemusi byt vzdy najlepsie to najlacnejsie:) Tak ktovie mozno solace uz nekupia...
Reply on: S499.1023 #77873:
Áno, terajšie 7602-10 sú druhé obsadenie, a pripravované reko (VarCB3+Progress) pod číslom 7602 a 7610 budú tretie obsadenie, to som mal na mysli 🙂

Re #77875 S499.1023: Nie len VanHoolov, ale principiálne - nepáči sa mi na nej vynášanie vleku do vonkajšej strany oblúku, ktoré je rozhodne väčšie, než pri pevnej náprave...a z toho som vychádzal aj pri úsudku o AGG300...ak sa v niečom mýlim, oprav ma, rád si to nechám vysvetliť.
Reply on: ufo #77888:
Nemali by tento rok rekonštruovať nejakých 150m v Dúbravke?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.