Tento rok žiadna K2S nebude, T3P tento rok budú a to: 7706/II (už je), 7602/II+7610/II, 7791-7792 a koncom roka by sa mali začať robiť 7717-7718, 14TrM by sa už asi nemali robiť, snáď sa dokončí tá jedna rozrobená, sú plánované generálky 15TrM a vrámci CNGizácie sa určite nejaké malé karosky pošlú do Moldavy.
Ja by som povedal, ze nemaju pravo zadrziavat, tak ako cierny pasazier nema pravo cestovat bez platneho listka. ?
Nevie niekto, ako maju revizori postupovat, ked cakaju na policajtov? Maju ist az na konecnu a tam cakat alebo vyhodit platiacich ludi na zastavke, pred ktorou chytili cierneho pasaziera a zostat cakat na zastavke? Zazil som oba pripady, preto sa pytam.
vie mi niekto poradiť -- majú revízori právo zadržiavať čierneho pasažiera,alebo to môžu len policajti?Nie je to obmedzovanie osob.slobody?Ak sa tak stalo a namerali tomu človeku pokutu,má sa právjo sťažovať na DPB? ?
Takže ty preferuješ mix. Časť výkonov mesto a časť súkromný dopravca. To existuje v BB a divil by si sa, aký je problém dohody so súkromnou spoločnosťou. Ale čo je to za hlúposť, aby sa mesto "vzdalo" prevádzkovania vyťažených liniek v prospech súkromníka? Ak by aj za prevádzku týchto liniek mestu platil, stále by musel byť ziskový a tento zisk by sa na 99% do MHD nevrátil. Pritom ak má zisk DPB, tieto peniaze by mal dať na skvalitnenie služieb. Ale my o tom aj tak nerozhodneme.
Hlavne nezacinajte preberat financovanie, to nikam nevedie! Okrem toho Bratislava s nim moze mat problemy, kedze okrem ineho aj vladna zostava k nej nie je prilis naklonena, kedze tu nema svojho primatora a svojich poslancov, vid. novela zakona o BA
"proste peniaze budu.. z dani.." Nebudú. Ani teraz nie sú... Resp. ich je tak málo, že dôsledky toho vidíš dennodenne v uliciach... Už tu bolo spomenuté, že za tie peniaze to nemajú záujem robiť ani súkromníci...
Igor, preco nemenujes ??? Preco nepomenujes problemy pravym menom ??? Vsetko len "sukromnici s ktorymi som v kontakte" a podobne... Koxo sak tento podnik smeruje od sracsiek k hownam a to asi nebude vecou 5 ludi. A taktiez to nebude vecou ciste ludi vo vedeni DP (aj ked podla mna do velkej miery), ale aj ludi na magistrate predsa na cele s (autocenzura). Dobre, tvrdenie, ze "Blaguss by bol URČITE lepší" je dost bezhlave, ale na druhej strane vieme, ze by lepsi nebol? Skritizoval si CNGizovanie Karos, reko T3, reko K2 a pises, ze by s atie prachy dali lepsie vyuzit. Ako? Reko trati? nakup 5 novych dopr. prostriedkov typu kvalitny polsky Solaris? Kokos sak toho roku uz ani na tu reko nejsu prachy!!!!!!!!! Normalne treba napisat mena tych co za to mozu! Sak za tento stav ktory sa fakt nezlepsuje!) niekto zodpovedny musi byt, tak preco ho nemenovat? JA NEVIEM MENA! ja ani neviem jak sa vola novy general (tusim Kadnar), ale ak ty vies KTO dodrbava tento podnik (ci uz je z DP, ci z inokadial) tak tu napis mena! Koxo mna sere tento stav aky tu je, ale ja s tym nespravim nic, to je jasne. Pises o dakych neodvolatelnych neschopakoch. Koki tak ak dakych 10 ludi ma na svedomi tuto situaciu, tak kua sem s menami! Nech sa vidia! Nevravim, ze Ty, ale zopar nadsencov MHD sa tvari, ze je vsetko v naprostom poriadku, ze podnik slape jak ma, ze su tam priam idylicke podmienky kokos a z tohoto ja nemozem!
KEDY BUDE MAT BA PODNIK NA UROVNI, KDE:
bude cestujuci MAXIMALNE spokojny, ako v civilizovanom svete,
bude vodic MAXIMALNE spokojny, ako v civilizovanom svete ???
Mestsky (ale aj statny) podnik peniaze ma a moze mu byt jedno kolko zarobi.. proste peniaze budu.. z dani..
Re #77760 wizard112: Nie, nehovorim nic o dotaciach! Naopak, ten sukromnik by platil urcity poplatok za tu prevadzku. A este mi povedz aku motivaciu ma sukromnik aby prevadzkoval nevytazene linky..
prečo by DPB nemal mať dôvod snažiť sa o kvalitu? Čo je to za chorá úvaha? SADky už sú tiež vlastne súkromné, tak sa choď pozrieť do BB, ako sa tamojší súkromný dopravca "snaží" o kvalitu... Bordel ako na Balkáne, ani v BA taký nemáte...
Ani DPB nemá sám o sebe dôvod prevádzkovať nevyťažené linky. Ale Mesto o ne záujem má a musí mať - hovorí sa tomu "verejný záujem". A keďže je to verejný záujem, tak sa vzniknutá strata musí kompenzovať z verejných peňazí. Bez ohľadu na to, kto linku prevádzkuje.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK