Inak ja som sem prišiel už s x návrhmi na zmenenie linkovania električiek, ale vždy si tu niekto našiel na tom nejaké veci, že treba prestúpiť a prečo by mali mať ľudia odtiaľ a tam prestúpiť. Ale chcel by som vidieť aké zmeny linkovania električiek by si navrhol ty, tak aby sa mohol použiť kratší interval. Ok? ?
P.S. Neviem čo by sa stalo keby nebol priamy spoje z Rače do Dúbravky alebo Ružinova do Dúbravky v tom návrhu. Jednak to je dosť veľká vzdialenosť a jeden prestup na takej trase nikoh nezabije. Keď už ja môžem z Hrobákovej na Vazovou prestúpiť aj 2x čo je len do centra, tak im to určite neuškodí.
no už som bol sprdnutý,že je to total fekal off-topic takže nebudem o tom kecať ? len toľko, že hrať tak na gitare tak sa šťastím po... ? a o bicích ani nehovorím, to skrátka treba fest cvik. Vokály som skúšal, o dva dni som mal problém rozprávať.
Preco by sme skoncili... Mne sa ten projekt dost lubi, len jednoducho je to zatial v roli urbanistickej studie. Mesto by malo zacat stavat elektricku skor ako oni, takze do projektu budu musiet zapracovat inu verziu. Ja som to len sem daval ako upozornenie, ze na to netreba zabudnut a treba upozorni,t ze planovana elektricka ma byt v inom variante ako je tam vizualizovana.
Re #77485 Petto: A na ZST Nove Mesto pojde po 21.00 co? Do KV v spickach 3 linky? Raca to iste.. A na Ruzinov a Vajnorsku si zabudol? Aspon jedna z radial potrebuje + 1 linku.. S tymto linkovanim nemozes chodit 15-minutovym intervalom ani vecer..
Re #77491 El Sergio: Pochop, ak sa tam daju prejazdy pre chodcov daju sa aj pre auta.. a neviem ci o tom nevies ale do Petrzalky nemaju chodit kacatka...
Vcera na TVBA ukazovali ako otvaraju novu vozovnu v Petrzalke. Spomenuli aj umyvarku ktora zvladne za den umyt 100 busov. V petrzke je ich vraj len 91? , takze maju aj rezervu ? Uz vidim ako su umyte kazdy den. Na zaver dodali, ze sa predpoklada kapacita vozovne az na 150 busov ? ktovie odkial tych 50 zoberu ..mozno v roku 2099 ich tam tolko bude ?
Prejazdy pre autá na trati určite nie sú, ale s tou rýchlosťou to nemôžem potvrdiť ani vyvrátiť. Ale mám pocit, že tie kačice čo tam jazdia, by viac ako tých 60 km/h asi ani nevytiahli... ?
no ked bude jeden tak bude aj druhy aj treti... nemozes mat na taku vystavbu len jeden prechod.A ja nehovorim, ze mesto nie je pre ludi.Ja len hovorim ze elektricka ma byt rychlodrazna a teda ak tam chcu mat bulvar tak bez elektricky ktora bude musiet ist pod alebo nad zemou.
Re #77488 El Sergio: Mam pocit, ze ak nemas trat uplne segregovanu, tak ti drazny urad nepovoli viac ako 60km/hod. (ale mozem sa mylit) Cize ak ti budu cez kolaje behat ludia a vtom pripade sa urcite najde aj zopar prejazdov pre auta tak elektricka NEBUDE jazdit 80km/hod.
V Brne sú tiež takéto prechody cez rýchlodrážne úseky a zatiaľ nikoho nezrolovalo. ?
Čiže problém by nemal byť. Samozrejme len keď budú pri zastávkach, nie pri každom strome a bizniscentre. A bez semaforov. ?
1) A načo také nezmyselné vyfikudácie s 2 a 4? Tak buď nech jazdí 4 až do polnoci alebo nech jatzdí 2 celodenne na ZP a 4 na NM. Okrem toho je nezmysel vozi%t v tejto relácii na HLST súpravu 2 x T3.
2) Odlišné vedenie d-7 v rannej a poobedňajšej špičke je ďalšia šotoúchylnosť.
3) Takže v Ružinove mimo pdš by bol interval 7,5 minúty, v pds a 6+ 15 bminút, zatiaľ čo na Vinohrady tretinový?
Doporučujem návrh zahodiť, vymyť si ho z hlavy a začať odznova.
Ja na tom obrázku vidím JEDEN priechod pre chodcov cez cestu, pričom cez električkovú trať vyznačený nie je. Okrem toho, mesto je hádam v prvom rade pre ľudí, nie pre električky.
El Sergio
Čiže problém by nemal byť. Samozrejme len keď budú pri zastávkach, nie pri každom strome a bizniscentre. A bez semaforov. ?