No dobre, to jedno. I tak majú DD horšiu dopravu ako napríklad tie Lúky III.
Ja viem, že dopravca má poskytnút také služby, aby na zastávke neostal ani jeden človek, ale momentálne, keď príde krátka Karosa, je poskytnutá taká služba, že 50% ľudí ostane na zastávke. K spokojnosti by bolo, keby išla pred ňou krátka posilová 33 ako v rannej špičke chodí.
Čo sa týka týždňa a predovšetkým špičky, tak neraz je aj kĺbová 33 v 7,5-minútovom intervale málo z hľadiska kapacity.
no vidim ze ti to vyslo nejako divne, nerataj to s kapacitami ktore uvadza vyrobca (a imhd ich prebera) lebo kazdy to rata inak. (ratal si aj s algoritmom vypravovania vozidiel? Taky Ik283 ma kapacitu 204 ludi, Ik280 149, Tambus 180.)
Ber na solo 70 a klbak 110 ludi. To ja na Luky VII 720 a na DD 660 osob. L99 Luky VIII neobsluhuje (zastavky Jasovska, Zehrianska, Dolnozemska, Bzovicka). Avsak na Jasovsku jazdi L91...
Takisto cast ludi na DD chodi na zastavku Nad luckami na elektricku.
Ono ludia sa vzdy buria proti zmene a v podstate cez vikend tam tiez mali len 93 a 95(len po Antolsku) ale v lespom intervale.
Myslim si, ze keby tam jazdil mikrobus kazdych 5 minut po Budatinsku tak su spokojnejsi. Na DD ide o kapacitu na Lukach VII a hlavne VIII ide o interval, lebo vozy tam aj nadalej jazdia prazdne, presne tak ako ked tam chodila 93, 198, 92.
A este jeden omyl z tvojej strany. Dopravca ma ponuknut take sluzby aby na zastavke neostal ani jeden cestujuci nie 10%.To je predsa nemyslitelne... Fakt je vsak ten, ze dopravca stym nieco robi uz len treba pockat kym tie vozy dojdu. Ak vobec dojdu, lebo nejako je ticho som si prave uvedomil...
Inac je zaujimave ,ze ten testovaci citelis CNG ma iny udaj o obsaditelnosti vozidla ako nase Skody citelisy - na porovnanie : 132 ( 25 TR ) a tusim 156 ( Citelis CNG ) -aj tak cez spicku je v trolejbuse na L33 aj 200 ludi ,ked dojdu vsetky elektricky v priebehu 7 min ? ( uz sa tesim na leto a duosaunu ? )
Re #76513 intony: Mas informacie o tom ,ze uz pridu tie dalsie trolejbusy ???
Keď už teda netreba 9 do Dúbravky tak by som ju skrátil aj so 4 v mojom návrhu po Karlovu Ves a strčil tam tú moju L5 s intervalom 4/4/4//7.5 Aký interval by si teda chcel keď nie 8 min? Nechápeš, že s ním sa najlepšie pracuje s dvoma linkami na radiále?
98+99 pri víkendovom 15-minútovom (dokopy to dáva 7v priemere ,5 minúty) intervale majú spolu hodinovú kapacitu jedným smerom 1068 ľudí.
32+33 pri víkendovom dokopy 10-minútovom intervale majú spolu hodinovú kapacitu 708 ľudí. A aj keď budú na 32 kĺbové trolejbusy, spoločná kapacita jedným smerom bude cez víkend pre 30-tisícové sídlisko 792 ľudí.
Počítal som podľa kapacít vozdiel uvedených tu na imhd.
To, že som spomenul rozpadnutú Karosu, to je úplne jedno. Pre mňa za mňa nech príde na Dlhé diely aj DuoSanos, ale nech je aspoň taká kapacita, pri ktorej ostane na zastávke nie 60% ľudí, ale najviac 10%.
ehm ehm, v zasade stebou suhlasim no neporovnavaj vikend DD so spickou Luky VIII. Cez vikend jazdi jedna 99 na Antolsku a jedna 98 na Jasovku a to kazda v 15 min intervale...
Okrem ineho DD uz maju nove vozy na ceste v Petrzalka sa stale vozi v Ik28X...
Už ma do šialenstava privádza, žu ako vôbec môže kĺbový trolejbus mať cez víkend 10-minútový preklad s krátkou rozpadnutou Karosou, ktorá ide už na 70% plná z Hlavnej stanice na sídlisko s 30 000 obyvateľmi... ☠ najmä keď cez víkend nie je nedostatok autobusov, ktoré by mohli robiť posilu.
Dnes na Molecovu prišla na 70% naplená 32. Zatiaľ čo autobus sa naplnil na 110%, na zastávke ostalo minimálne 60% ľudí, ktorí môžu po niekoľkých minútach strávených na zastávke, čakať ďalších 10 minút.
Ani by ma to tak nenasieralo, keby napríklad tých 20 000 "telesne postihnutých" obyvateľov petržalských Lúk VIII furt a stále nepindala na tú ich "otrasnú" dopravu, kde im už nechodí 6 liniek obsluhovaných kĺbovými autobusmi, ale už iba tri kĺbvé + jedna krátka... ? ? ? ☠ ? ? ? ? ?
Dnes večer prišiel na 1. kolónu autobusov na testovanie v Bratislave autobus typu Karosa Citelis 18m CNG, ktorý je zapožičaný zrejme na pol mesiaca. Zajtra by sa mal objaviť na linke.
Vie mi niekto povedat KTO rozhoduje o tom, kde budu BUS pruhy? Ako to rozhodovanie cele prebieha? Ale potrebujem presne vediet. Ci o konkretny BUS pruh ziada DP, ci si to mesto zriaduje aj bez ziadosti DP...
Mimochodom, taky detail pre toho kto robi mapy liniek tu na iMHD: Co tak odstanit 155-ku? Od zajtra je vyluka, takze tipujem ze bude nova mapa, tak pri tej prilezitosti by mohla ist prec kedze nepremava.
A este som chcel, ze bud odstrante mapu elektriciek, alebo ju aktualizujte, lebo tu mate este staru s 6-kou, bez 13-ky a starou 1-kou.
Co sa tyka vozov ak by sa kupili (ako sa planuje) nove vozy a zaroven rekonstruovali T3 a K2 tak by to mohlo celkom fungovat..
Re #76487 Dunčo: V prvom rade daj pokoj s 8-minutovym intervalom. Dalej, nechapem preco cislovanie nedas do radu. Ano, je fajn ked zostane stare cislovanie pre rovnake / podobne linky (aj v mojom navrhu som sa o to snazil), ale ked robis nove linkovanie tak to davaj do radu.. Co sa tyka samotneho linkovania, je to fajn az na to ze L9 do Dubravky az tak netrepa.
Také "intervaly" mali v tom čase prakticky všetky linky. Niečo také, ako pravidelnosť, vtedy prakticky neexistovalo, hlavne pri dlhšom intervale. Proste "ako to vyšlo".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto
Re #76513 intony: Mas informacie o tom ,ze uz pridu tie dalsie trolejbusy ???