Samozrejme ze to je nezmysel vyradovat vozy. Este k tomu take dobre ako 280ky! Pamatame sa ako to dopadlo s kaciacami, ze? Keby sme ich vtedy neposrotovali, mohli sme mat kludne o 15 viac. Preto som proti srotovaniu. A presne aj viem co robit ked dojde plynak. Nahradit nim nieco ine, to poslat do 4. kolony. Tam tym niecim nahradit jednu 280-ku a poslat ju na generalku. Ale generalku ozajstnu, nie taku a lá DPB. Napriklad do Starka alebo niekdo inde, len nie u nas. Po case sa nam takto zgeneralkuje dost Ikarusov. Teraz sa pytate ze co s nimi. Tak napriklad dat ich do prvej alebo druhej alebo stvrtej kolony a zacat ich vypravovat na linku 50, kde sa naozaj zidu. Staci urobit taku malickost ako hlavne cakanie pri Auparku a je to. Co vy na to??? Nie je to dobre rieseniue? Som zvedavy co DPB vymysli, ale zrejme nic...
riko
-Popis projektu: http://www.grand-nancy.org/fr/menu_h2006.htm
http://www.sfu.ca/person/dearmond/morph/Nancy.photos.htm
http://www.lightrailnow.org/progress/f_ncy001.htm
-výrobca Bombardier http://www.bombardier.com/index.jsp?id=1_0&lang=en&file=/en/1_0/1_1/1_1_0.html%3FD55
-asociácia "ľahkej koľajovej dopravy" http://www.lrta.org/
-linky na stránky o trolejbusoch http://members.shaw.ca/dearmond/links.etb.htm
Sú to odkazy na stránky na ktoré som narazil pri pátraní po eline z Nancy. Možno poznáte, možno nie, každopádne je to zaujímavé.