No, ešte 7-8 možno, aj keď vlk si určite bude pripočítavať, keď pozná 00, potom +7 , potom +8 potom zase +7 a vtedy sa nepomýli?!?! (Keď tvrdíš, že 8 min sa ťažko pripočítava, keď je každú hod. ináč...) Ale dajme tomu že to je polovica z 15, ešte ako tak pamätateľné, pre šotoušov uričte.
Ale 8-9? A zvlášť, keď 8-9 nie je deliteľ 60, takže to musí byť 8-9-8-9-9. To si uričte vlk ľahko pripočíta a ešte ľahšie zapamätá, že? ? Aj ten zmysel toho, že je to každú hodinu rovnaké je asi taký, že na ZCP to pekne vyzerá ? Lebo že každú hodinu sú tie odchody rovnaké, OK, ale ako často to vlk využije? Pracujúci chodí ráno na tú istú hodinu zvyčajne každý deň, možno +- spoj ale nie že keden deň na 8.mu a iný na 9tu. školáci majú zväčša hodiny po 50tich min. alebo 55 min. (45+prestávka), keď už nejdú na 1 .hod (8.00) tak na 2. alebo 3. Alebo niekto ide ráno do práce na 7.00 a poobede nakupovať na 15.00 že vie, že spoj ide v rovnakú minútu? No možno vtedy...
Oveľa praktickejší je podľa mňa interval 8 minút, keď v ideálnom prípade pri dvoch linkách ide niečo každé 4 min. a to sa pamätá normálne, ako násobky 4. (Prelož 2 linky po 7-8 min. a následný interval je 3-4-4-4-3-4... alebo 2 linky po 8-9 následný int. kombinácia 4 a 5 min.
Interval 7-8, poťažmo 8-9 je akceptovateľný, pri autobuse (ako u nás 98), alebo ak ide na radiálu jedna trolejbusová linka, (ako napr. v Brne, tam poznajú aj 7-7-6, alebo kombinácie 3-4 a tiež to môže vyjsť každú hodinu rovnako), ale nie keď sa prekladá viac liniek.
Vzhľadom na to, že už jeden ideálny návrh tu padol pred rokmi, tak sa ďalšími nezaoberám. Akurát by ma zaujímalo, či máš spočítanú potrebu vozidiel a vozokilometrov podľa svojho návrhu?
Dunčo: Zásada je, aby linky mali počas určitej dennej doby zapamätateľný interval. Ľudia na radiálach necestujú len jednu zastávku, väčšina cestuje do rôznych bodov mimo spoločnej trasy všetkých liniek tej radiály jednou vybranou linkou. Interval 8 minút nie je zapamätateľný, nikto si nebude počítať odchod prirátavaním 8 minút k 6:00. Kým by sa dopočítal k 8.00, tak by sa tri krát pomýlil. Keď už je taký priližný interval nutný, tak lepší je 7/8 alebo 8/9, tam sú v každej hodine rovnaké odchody. Stačí si pamätať jeden odchod a maximálne po piatich pripočítaniach intervalu máš výsledný odchod. Ale aj tak to nikto nebude počítať, ideálny je interval, ktorý delí 60, vtedy človek nič nemusí počítať.
Najrpv sa pozri čo sem dal fobust a potom hovor niečo mne !!! Ok? Nechcel by si náhodou tie intervaly dať vytetovať alebo vytapetovať s nimi byt ten duševný impotent?! Inšie slová neviem použiť lebo jeden sem picne sprostý agrument a druhý vzápätí na to považuje moje príspevky za shit a nekuká na to píšu druhí.
A čo by si si chcel pamätať? Odchody?! Na radiálach by mali interval 5+12, 5+11, 9+14, 2+4 a 4+9 interval 4min takže je to fuk. Inak neviem ale nedocházda ti jedno,že pamätám si že 6:00 ide prvá a potom si prirátam 8min vždy, ale to by asi museli ľudia vedieť počítať. Alebo by sa im muselo chcieť. Inak lepší argument nemáš? Fakt nie? Mne tu bude niekto hovoriť, že vymýšľam kraviny ale to čo si sem ty dal je ko**tina na x-tú. Musíš byť inak dobre pozadu s myslením. Keď už hovoríš o tom ako sa čo pamätá tak 92 sa myslíš dobre pamätá,hej?! Hlavne keď si ide ako chce.
Teraz neodpovedám na žiadny tvoj príspevok ale chcel by som vedieť ako by si zhodnotil môj návrh vedenia električkových liniek ?
- všetky linky jednotný interval : 8/8/8//15
- zrušené linky : 1,3,7,8,17
- zrušenú 17 nahradzujú v Karlovej Vsi posilnená 4+9=4min interval, a v celom úseku vložené spoje na linke 5 - úsek ŽST Vinohrady - Karlova Ves obsluhované vozidlami K2, v CP označené ako "z" a "k"
- L2 - ŽST Nové Mesto, Vajnorská, Trnavské mýto, Krížna,
Vazovova, Radlinského, Štefanovičova, Hlavná stanica, T3+T3
- L4 - bez zmeny, T3+T3
- L5 - bez zmeny, T3+T3
- L9 - bez zmeny, T3+T3
- L11 - bez zmeny, T6A5+T6A5
- L12 - bez zmeny, T3+T3
- L13 - bez zmeny, K2
- L14 - bez zmeny, T6A5+T6A5
Ja som to čítal. Ten pán je proste momot. Ja by som ho posadil za panel električky, nechal rozbehnúť, nejakým šikovným diaľkovým ovládaním tam vsunul jeho auto a nech sa páči brzdiť.
Majú, a častokrát ti ani tie nijako nepomôžu Problém je totiž v tom, že kým sa posúvaš len malou rýchlosťou, tak to, že jedna náprava zo štyroch chytí akú-takú adhéziu, ti pomôže pramálo, a dve ešte tiež nič moc. Účinok piesku sa poriadnejšie prejaví až keď sa dostane pod všetky nápravy (ak ho medzitým hrabúce predchádzajúce nápravy zasa nevyšmýkajú preč, alebo nerozomelú na taký bordel, že splynie s tým šmykľavým maglajzom na koľaji aj svojimi vlastnosťami) A keď stojíš na mieste a hrabeš, tak ti piesok nepomôže vôbec, lebo sa pod kolesá ani len nedostane
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
Ale 8-9? A zvlášť, keď 8-9 nie je deliteľ 60, takže to musí byť 8-9-8-9-9. To si uričte vlk ľahko pripočíta a ešte ľahšie zapamätá, že? ? Aj ten zmysel toho, že je to každú hodinu rovnaké je asi taký, že na ZCP to pekne vyzerá ? Lebo že každú hodinu sú tie odchody rovnaké, OK, ale ako často to vlk využije? Pracujúci chodí ráno na tú istú hodinu zvyčajne každý deň, možno +- spoj ale nie že keden deň na 8.mu a iný na 9tu. školáci majú zväčša hodiny po 50tich min. alebo 55 min. (45+prestávka), keď už nejdú na 1 .hod (8.00) tak na 2. alebo 3. Alebo niekto ide ráno do práce na 7.00 a poobede nakupovať na 15.00 že vie, že spoj ide v rovnakú minútu? No možno vtedy...
Oveľa praktickejší je podľa mňa interval 8 minút, keď v ideálnom prípade pri dvoch linkách ide niečo každé 4 min. a to sa pamätá normálne, ako násobky 4. (Prelož 2 linky po 7-8 min. a následný interval je 3-4-4-4-3-4... alebo 2 linky po 8-9 následný int. kombinácia 4 a 5 min.
Interval 7-8, poťažmo 8-9 je akceptovateľný, pri autobuse (ako u nás 98), alebo ak ide na radiálu jedna trolejbusová linka, (ako napr. v Brne, tam poznajú aj 7-7-6, alebo kombinácie 3-4 a tiež to môže vyjsť každú hodinu rovnako), ale nie keď sa prekladá viac liniek.