To je jednoduché - časy sú tam len jedny (pre najdlhšiu chronometráž), zatiaľ čo chronometráže sú tuším tri. Ale prekvapilo ma, že ešte o 7:45 sa nepoužíva tá najdlhšia.
mám otázku na správcov stránok - dnes som si všimol malú zaujímavosť: hľadal som v CP L5 odchody na zajtra, keď som si dal odchody z Alexyho (smer Rača), zobrazil mi odchod 07:45 a na Borskú je uvádzaný čas 7min, keď som si potom ešte klikol priamo na Borskú, odchod je 07:51, podobné je to v porovnaní odchod Alexyho/Borská - odchod toho istého spoja zo zastávky Detvianska (kontrola na príchod na zastávku, keďže to potrebujem z hľadiska náväznosti na spoj SL).
Vie mi niekto vysvetliť, čím to je - nezrovnalosť chrono a odchodov spojov?
Nevie niekto, čo sa ide robiť na Nám. slobody - myslím tým cestu pred Technickou univerzotou. Na križovatke pred NBS práve uzavreli pruh smerom do centra a aj značenie je upravené tak, aby sa tam nedalo vchádzať. Vznikajú tam kolízne situácie... ?
Nemyslis ze linkove vedenia sa robia aj z parametrov ze kolko mam akych vozov aby tam pocase nechybali. Napr. keby bolo o 4 klbove vozidla naviac tak by sa mohol niekde zahustit interval ale ked niesu sa to neda, len tolko.
Nadvaznosti hraju v prestupnom systeme linkovania Petrzalky klucovu ulohu. Skoda, ze toto DPB podcenil pri inak dobrom linkovom vedeni. Interval na L95 sa proste neda sklbit s intervalom elin na Safku ani s intervalom L83 na Hraniciarov, ktora mala nahradit byvalu L81. Aj cez vikend je to onicom. Zle vykalkulovany odchod moze mat za nasledok az 20min. cakanie. Najhorsia je ta nezapamatatelnost.
Tak moment. Najväčší obmedzenec som tu ja a preto okamžite požadujem zavedenie linky nasledujúcich parametrov: konečná zastávka pri Martinskom cintoríne na ul. Max. Hella. Ako nika a odstavná plocha sa využije súčasné parkovisko pri cintoríne. Linka bude obsluhovať nasledujúce dôležité miesta: všetky krčmy s Plzňou v Bratislave, výpravne električiek a trolejbusov, námestie Hraničiarov a Technopol v Petržlenke, oblasť druhého nadchodu na Dolných Honoch, ŠDĹŠ v Slávičom údolí, oblasť Žatevnej v Dúbravke, Záhorskú Bystricu, Mariánku, Borinku, Zálesie, Nitru, Prahu a Prešov. Poradie obsluhy jednotlivých zastávok podľa mojej okamžitej potreby. Linka bude kompletne zatrolejovaná a zakoľajovaná, výprava však bude zmiešaná. Linka bude obsluhovaná vozidlami: Karosa ŠM11 vo vlnitoplechovom prevedení, Karosa ŠM16,5, Tatra T401, Škoda T11, Škoda-Sanos S200Tr, VanHool-Kiepe AG300T, Berkhof-Traxxis Premier AT16, ČKD-Tatra T2, ČKD-Tatra T3M, SGP lic. Düwag "E".
kazde katastralne uzemie so sidelnymi jednotkami je obec, dokym nema statut mesta... a petrzalka ho nema to by potom bola tretie najvacsie mesto na Slovensku
Tak som si spravil dnes pokus. L94 Zochova - Vazovova, odchod zo Zochovej 20.00 prichod 20.03. Upozornujem ze vsade sme chytili zelenu a bol vecer cize premavka bola slaba.
Nie je jednoducho mozne aby v case rannej spicky, ked je husta premavka a na zastavke Nam. 1. maja vystupuje mrte ludi tuto trasu zvladol bus za dve minuty. A to uz nevravim o fakte, ze sa u Psika jedna o minulost, cize stav ked este zastavka Nam. 1. maja bola pred semaforom a autobus vzdy, ale vzdy rano ked dostal zelenu na prvom semafore, kym vystupili ludia chytili cervenu na druhom.
Takze Dunco jednoducho klame. Mozno to stihol za 15 minut pri spravnej konstalacii hviezd, ale fakt je ten ze sa snazil klamat... (jedine ze by bol presvedceny ze hovori pravdu, ale tam uz nikto nic nezmoze...)
Jo a tiez som za zlucenie 84 + 34 ktora by jazdila popri 83. Lebo medzi Hodzovym a Hrobonkou jazdi napr. 84 strasne prazdna pricom 83 je napraskana. Bolo by to tam treba lepsie vymysliet, pricom skutocne na racko a vazku ma dubravka elektricky.
Zopár postrehov k článkom v Petržalských novinách:
Zo sťažností ľudí: Stále tu panuje nostalgia za priamymi linkami. Takže husté intervaly sa evidentne nestretli s nadšením. Ľudia evidentne viac obľubujú autobus raz za 20 minút v špičke a zadok na sedačke... ?
Podaktorým stále nedochádza, že 83 má konečnú de facto na Námestí hraničiarov a zastávky na Starohájskej sú len bonus. Tu by som sa chcel ale spýtať, či by sa nedala garantovať náväznosť medzi 88 a 83 na Námestí hraničiarov aspoň cez víkendy (teda že by sa autobusy čakali), pretože často sa stáva, že 83 odíde tesne pred nosom 88 a celý efekt prestupu je potom nanič. Ak by bol prestup garantovaný, myslím, že nostalgia za 83 do Ovsišťa by bola omnoho menšia. ?
Ešte je tu jeden príspevok pani, ktorá sa sťažuje, že zo Bzovíckej musí prestupovať na Strečniansku (tomu trochu nechápem, pretože aj predtým musela a nevadilo jej) a máli sa jej 98 (interval v sedle 15 min.). Pritom zabúda na 99, ktorá stojí na Ľubovnianskej. Myslím, že pešo to nie je až tak ďaleko... ?
Potom je tu už myslím že SDX spomínaný tendenčný článok o "prieskume" dostupnosti uzlov v meste: K nemu dodám len to, že tu (zámerne?) úplne odignorovali linku 99 (dostupnosť na nosné linky z Ovsišťa a Ľubovnianskej), pričom vzniká dojem, že z týchto zastávok skoro nič nejazdí, a ak áno, tak div nie jeden spoj za hodinu. Ostatné bludy sa mi tu nechce rozoberať, ale neviem, čo tým chceli v PN dosiahnuť. To sa pchajú do pozadia novému starostovi alebo čo? ?
ano viem 120 000 a je to najvacsia obec na slovensku...
a dopravu ma napriek tomu velmi dobru...
podla coho sa teda zavadzaju linky? ved linky su na to aby dopravili z miesta A do miesta B co najviac obyvatelov, pricom ten dopravny pas musi ist tym smerom, ktorym chce vacsina cestovat a zastavky musia byt rozlozene tak aby boli co v najlepsej moznej dostupnosti k zdrziavaniu sa cestujucich a aby neboli velmi riedke, ani huste
fobust
Vzhľadom na vypísané typy vozidiel, aký rozchod ráči trať mať? ?