Človeče, už lezeš na nervy aj mne! ?
Ja chodím na stanicu z Bradáčovej linkou 99, a prestupujem na 93 buď na Jiráskovej (mám lístok na vlak), alebo na ŽST Petržalka (keď lístok nemám, tak si ho kúpim tu a bez čakania vo fronte ako na hlavnej). Ja s tým veľké problémy nemám, a to mám 80 l batoh! Tak tu prosímťa nenariekaj ako nejaký pako, že ti je zaťažko ten jeden blbý prestup spraviť!!! Počítam, že máš doma internet, keď tu vypisuješ takéto kaviny, tak si naň pred odchodom pekne zájdi a na tejto stránke si pekne naťukaj odchod 99 a prestup na 93. Ona totiž tá 93 navazauje (ó, zázrak!) na 99 asi po troch minútkach. A vieš čo bude najlepšie?! Skúsiť ísť na tú stanicu s nejakou časovou rezervou a nie na poslednú chvíľu a vyplakávať, že nestíhaš. Alebo si vezmi taxík. ?
Jediná vec, s ktorou sa dá s tebou z celej plejády tvojich príspevkov súhlasiť je tá, že sa na stanicu naozaj neoplatí cestovať 95 + 13. tá 13 je fakt hop alebo trop. ?
Na druhej strane, keď idem zo stanice v neskorých hodinách, tak asi pojdem práve tou kombináciou 13 + 95. Ten prestup je omnoho istejší, ako 93 + 99. Tak zapoj mozgové bunky, prosím ťa!!! ?
Ďalej ťa prosím, nerieš tu už 83 + 84! Skús sa zamyslieť, pre koho je tá 84 primárne určená (trasa by ti mohla trošku napovedať ? ) a nefantazíruj tu so zlúčením 83 + 84. To je blbosť! Hovoria ti niečo prepravné nároky?
Keď ťa trápi Mlynarovičova, tak nastúp na 95 a na Farského si buď počkaj na 78/84/99, alebo choď pešo. Ak nie si invalid, tak to snáď zvládneš. ?
99 ani neanalyzuj, pretože zjavne ti uniká jej účel. Čo počuješ v autobuse je jedno, pretože keby sme sa vo všetkom riadili hlasom ľudu, tak by to aj tak ľudovo dopadlo... ?
A ty si slabomyselny? Tak tu vypisujes na internete momotiny, ale aby si ho pouzil na rozumnu vec a teda si vyhladal spojenie aby si niekde necakal ako tlk ta nenapadne.
A preco musi jazdit aj 93 aj 94 po tej istej trase v 4 minutovom intervale. No lebo tie vozidla jazdia plne... Tak preto. Ty si mi iny vol. Uz dost dlho som sa drzal, ale skutocne moj dunco co ma styri nohy a chvost ma viac rozumu ako ty...
No keby len každý deň ale najhoršie to je vtedy keď idem posledným vlakom sem domov zo Žiliny, niežeby som to tak robil stále ale vlaky meškali kvôli oprave trati a došli sme sem asi tak po 23:00. Pri TERNE sme chcei prestúpiť na 99 domov ale nešla ani po 30minútach a to tam ešte bol interval nejak 20min. Vtedy to ozaj poteší keď musíš šlapať domov cez 1/4 Petržky. Dikes, že aspoň ty si nejak podoprel moje tvrdenia. ?
a keď je taká fajn dostupnosť z Mlynarovičovej na Šustekovu z 68 a 96, prečo tadiaľ potom musí ísť 84? By ju nemohli spojiť s 83, od Nám. hraničiarov by šla po starej trase do Ovsišťa. A 88 by mohli presmerovať k TPD ako 84 a pokračovala by na AS Nivy alebo k Dostihovej dráhe od pošty na Jungmannovej.
Lenže ja nejdem sa na Hlavnú stanicu previesť len tak z dlhej chvíle ale idem na vlak a tak si nemôžem dovoliť ísť 95 a potom 13. Aspoň keby sa na Zochovu dalo odtiaľto dostať nejakou linkou s max. 8min intervalom alebo 6 aby sa dala 93 chytiť. Neviem prečo musia 93 a 94 ísť skoro celú trasu spolu? Myslím ten úsek Smolenícka - Zochova. Tuto z Romanovej, Osuského a Jiráskovej tam prt ide. A het tam dole na Lúkach tam ide spoj so 4min intervalom a to nerátam k tej 93 ešte 94. 99 má inak cez víkendy taký istý interval ako 13, takže aj pri cestovaní 99+93 a 95+13 využívaš presne dve linky s intervalom 7.5+15min a naopak. Ten interval 15min je risk pri ceste na stanicu pokiaľ to neni priamy spoj, ale henten je len na prestup a to je to riziko prečo sa nedá o tú linku oprieť.
jj, tu vzadu 99 nie je najpresnejsia, ale odkedy je vypravovana rovnakym typom vozidiel, je to omhoho lepsie. Predtym ked sa na trati stretavali plynove a naftove Karosy, Sorky aj Ik415 tak to skutocne bolo jedno pozerat CP. Bolo treba iba cakat.
No vidis ja byvam na znievskej a ked idem 99 od tesca domov tak ma niekedy rozostup 10 minut niekedy 5 minut ako sa podari tak mi tu nehovor ze vzdy dodrzuje rozostupy, a stava sa to kazdy den.
No to by bolo tiež zaujímavé riešenie, lebo by ostal študentom aj prestup do centra mesta respektíve v budúcnosti na električku. A ešte by vzniklo aj spojenie so Zochovej do nových Business centier, čo si pamätám tak aj ten veľký audit navrhoval zriadiť linku po zvyšnej časti Einsteinovej ?
Re #75258 Mike: Takže sa čaká kým tam investori dobrovoľne nevybudujú zástavku? ?
BTW už od soboty jazdí L128 http://bratislava.sme.sk/c/3249201/Od-soboty-premava-autobus-pre-cyklistov.html ?
Erata: Ja síce nie som Deko, ale myslím si, že keď si dáva mesto vyjadreniami napr. Cíleka a Ďurkovského také ambiciózne ciele, tak by som sa pustil do boja s IGK a to v oblastiach, kde doteraz MHD nechodila a pešia dostupnosť na najbližšiu zastávku prekračuje akceptovateľnú mieru (vilové novozástavby). Napr. Potočná + Knižková dolina v Rači, Priehradná a Podpriehradná (okolo Vrakunského lesíka medzi Ružinovom a Vrakuňou) a pod. tých oblastí je viecej, len si z hlavy na ďalšie nespomeniem. Obsluhované by mohli byť mercedesmi, ktoré sú cenovo nenáročné na zakúpenie a aj na prevádzku, čo do spotreby. Snáď sa niektorá z liniek uchytí ako L44, kde by sa mohol pridať aj druhý voz a chodil by plný.
?
Ja síce nie som Deko, ale mzslím si, že keďf si dáva mesto vzjadreniami Cíleka a Ďurkovského napr. také ambiciózne ciele, takby som sa psutil do boja s IGK a to v oblastiach, kde odteraz MHD nechodila a pešia dostupnosť na najbližšiu zastávku prekračuje akceptovateľnú mieru (vilové novozástavby). Napr. Potočná + Knižková dolina v Rači, Priehradná a Podpriehradná (okolo Vrakunského lesíka medzi Ružinovom a Vrakuňou) a pod. tých oblastí je viecej, len si z hlavy na ďalšie nespomeniem. Obsluhované by mohli byť mercedesmi, ktoré sú cenovo nenáročné na zakúpenie a aj na prevádzku, čo do spotreby. Snáď sa niektorá z liniek uchytí ako L44, kde by sa mohol pridať aj druhý voz a chodil by plný.
Re #75247 Petto: Plán na 84ku priamo po Einsteinovej bol už pri zavádzaní tejto koncepcie petržalského linkovania k 5. 9. 2005, zatiaľ sa to odsunulo na neskôr, keď sa zrealizujú všetky projekty pozdĺž Einsteniovej a niekto ďalší okrem DPB začne pociťovať reálnu poterbu viesť tade linku MHD a zradi si tam aj zastávku/y.
Sak Markova - Mlynarovicova je priamo L68, resp. L96 s malym pesim doslapom.
Precitaj si Beusov prispevok este raz a premyslaj
Ad L99: Byvam pri TPD a L99 tu chodi presne ako hodinky, kazdych 7.5min, nevravim ze podla CP, ale aspon v rovnakom rozostupe. A jej CP viac-menej krasne nadvazuje na L78 a L95. Tak neviem o com vravis
Ad Romanova: Mas na vyber bud L99+L93, idealne a celkom rychle, alebo L95+L13, krasa, pohodlie. Sa ti to mali?
Bez do Kosic a uvidis linky s hodinovym intervalom a budes plakat ako male dieta ?
a zlučiť Ľubovniansku a Bzovícku? Všakvzdialenosť od zastávky Nemocnica Antolská je do 100metrov. Aj tak často ľudia kašlú na 99 a došlapú si na Ľubovniansku kde majú navyše 98 a 92. Určite jednu z týchto troch zastávok by som zrušil.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike