Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #75026:
1702 bolo pôvodné číslo 1032.
Reply on: martin15 #75023:
1702 bolo pvôdné číslo 1032.
Inak odkiaľ beriete tie nápady na číslovanie pre BID? Je to niekde zverejnené,alebo ako? ?
Porucha vyhybky pri NBS,2,3,8 po obchadzkovych trasach.
mozete mi niekto vysvetlit preco je fotka 1702 (na L49 nova)vo fotkach 1032
Reply on: klasIK #75020:
To sa potom rovno môže zaviesť nejaká lanovka s trasou Botanická záhrada - PriF UK - FMFI UK - FEI/FIIT STU - Slávičie údolie a pomôže to aj STUčkárom, ktorí idú od Botanickej ☺
Reply on: Andy #75017:
Ale ako keby si nepoznal DPB, že on také veci ako rušenie nazýva práve ekologizácia, optimalizácia, racionalizácia atď. Teda pravdu máte asi obaja.
Reply on: Andy #75016:
Áno, správne, máme to o 5 minút dlhšie... veď práve to... ? ?
Reply on: Andy #75018:
Lenže taká situácia tam v reáli neexistuje.
Reply on: El Sergio #75012:
Pokiaľ nemajú súčasne zelenú autá odbáčajúce z Miletičky na Záhradnícku vľavo a spomínané autobusy, tak nevidím problém, medzi stojacimi autami a hranou križovatky je ešte dosť široký prechod pre chodcov.
Reply on: Ike #75013:
Neboli tie dôvody skôr ekonomické, ako ekologické? ?
Reply on: klasIK #75015:
Však tí majú linku 92, zo Slávičieho údolia to je asi tak maximálne o 5 minút chôdze viac než z Botanickej záhrady...
Reply on: Palo1987 #74983:
Študenti PriF UK z Petržalky by tiež takú linku s nadšením privítali. ? ?
Reply on: El Sergio #75012:
Áno, ide. Dokonca to aj zvláda onú križovatku.
Reply on: Dunčo #75008:
myslim si ze: ano bolo to neekologicke... ale keby take nieco premavalo napr 6 spojov rano...tak by to velmi zataz na ovzdusie nemalo...
Ozaj, čo toto? Ide to nakoniec z tej Záhradníckej na Miletičovu? Pretože tu boli vyslovené obavy, že je to priam nemožné. ?
http://www.bratislavskenoviny.sk/buxus/generate_page.php?page_id=35698
Reply on: Dunčo #75009:
ano to je dnešná pseudoBID. Že na príplatok k električenek sa dá neobmedzene cestovať aj spojmi SAD v úseku AS Ml. nivy - Záhorská Bystrica, Krče. To o čom sa tu diskutuje je zatiaľ iba hypotéza návrhu. ktorý ak sa schváli na všetkých patričných miestach, tak snáď sa aj oficiálne na imhd dostane. K tým číslam, mám taký pocit, že dnes to vyzerá asi ako oblastné označovanie, ibaže 100vková rada.
TEda Ako 2x bude BID 2xx - Záhorie 1 .časť 3xx Záhorie 2. časť (teraz neviem, či je to delené Sever - Juh alebo Západ - Východ.
4xx nie je nič a preto 4xx ako kód do palubáku bude označenie nočákov Nxx.
5xx "pokračovanie" Bratislavskej oblasti 5x - teda Rača, mser Sv. Jur, Pezinok,...
6xx "pokračovanie" preibližne oblasti 6x teda predpokladám Senec a okolie
7xx na "Maďare"
8xx- rezerva pre HU 9xx rezerva pre AT ?
Reply on: Dunčo #75009:
No v rámci terajšej BID môžeš cestovať všetkými osobnými a zrýchlenými vlakmi ZSSK medzi stanicami na území Bratislavy (to znamená stanicami Devínska Nová Ves a Rusovce počnúc, a stanicami Rača, Vajnory a Podunajské Biskupice končiac), a autobusmi SAD na trase AS MN - Račianske mýto - Patrónka - Záluhy - Krče. To všetko ak máš kúpenú celosieťovú električenku + kupón na využívanie BID (tuší 50 korún stojí). Celkovú úroveň "integrácie" môžeš posúdiť aj sám... ?
Reply on: Peon #75003:
existuje vôbec nejaká BID??? na mape vidím len dačo čo začína na AS Mlynské nivy a končí na zastávke Krče. Koľko je toho hotového?
Reply on: Ike #74999:
ale zas keď premávala 101 tak eliny z Dúbravky mali denný interval 15minút a to aj vďaka linkám 105 a 106. Asi padli ako obete za zvýšenie podielu eko-dopravy. Čo myslíš ty?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.