http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4542
Bla bla bla... Nemôžem sa zbaviť pocitu že v prvom rade ušetríme jeden voz a vodiča. Možno sa mýlim, ale vzhľadom na stav kĺbových vozidiel a vodičov mi to pripadá ako skutočný dôvod tejto zmeny.
Bla bla bla... Nemôžem sa zbaviť pocitu že v prvom rade ušetríme jeden voz a vodiča. Možno sa mýlim, ale vzhľadom na stav kĺbových vozidiel a vodičov mi to pripadá ako skutočný dôvod tejto zmeny.
derik
Ano, mas pravdu keby urobili zastavku zeleznice blizko sidliska a bratislavka BID by bola podobna ako brnenska (doporucujem si pozriet stranku: www.idsjmk.cz - hlavne ceny a pokrytie uzemia) potom by to bolo uplne super a mne osobne by nerobilo problem aj peso ist na tu zastavku.
Co sa tyka 28 je to fajn spojenie a casto ho vyuzivam, ale som velmi smutny ze DPB na tuto linku nasadzuje budto kapacitne nedostatocne midibusy alebo stare nevyhovujuce kratke karosy, v ktorych mam casto-krat pocit ze ma to nedovezie do cielovej zastavky. Raz sa mi stalo ze sa takato karosa pokazila rano v Devine smerom do mesta (nastastie v Devine, nastastie rano a nastastie ze o 5 min. isla 29), lebo inac smolka, interval 30-min. Takze si myslim, ze DPB by na linku 28 mohol nasadit kvalitne autobusy, kedze v pripade poruchy nie je mozna ina alternativa a zial ani nahradne vozidla niesu poruke.
V pripade ze nejdu elektricky, linku 28 zacnu zneuzivat ludia z Dlhych Dielov a Karlovej Vsi a autobus je hned preplneny a na dalsich zastavkach sa don neda dostat. Pritom si neuvedomuju, ze ludia hlavne do Devina sa nemaju ako inac dostat a ked sa nedostanu do 28 prip. 29 cez spicku tak maju proste smolu.