Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #73877:
Hmm to že nejde stredom Petržalky neznamená, že ju nemôže rozdeliť na dve časti.. nemyslel som rozdelenie 50:50..
Reply on: hoppusmark #73876:
Vlastne vedľajším efektom blokovania výstavby v hlavnom koridore v strede Petržalky sa stavebná činnosť nebrzí, ale iba presúva na iné miesta.. Napr. Panónska cesta, Einsteinova ulica... A problém je, že na Panónskej nie je žiadny kapacitný systém MHD (rozumej električka), a na Einsteinovej nie je pre zmenu ŽIADNA MHD... A ako sa ľudia (zamestnanci etc..) dostanú do takého Atria, Ravaku, Digital parku????
Tento stav len škodí Petržalke lebo sa stavia aj tak, ale na iných miestach, kam sa dá dostať len autom, a tak sa opäť podporuje IAD a tým zvýšené emisie v Petržalke.. takže ochranári docielia presný opak...

Všetky tieto stavby ktoré som vymenoval + stavby na Panónskej mali byť pri chorvátskom ramene, odkiaľ by bolo priame spojenie električkou s centrom mesta a ostatnými mestskými časťami.... a tým by sa aj Petržalka stala plnohodnotnou mestskou časťou... takto nie je šanca že sa tak niekedy stane ?
Reply on: hoppusmark #73876:
Taký jeden drobný detail - Panónska nejde stredom Petržalky. ? ?
Reply on: aquila #73873:
Nechápem tých ochranárov... Už ma celkom štvú čo sa týka tých parkov... konkrétne v tomto článku parku pozdĺž Chorvátskeho ramena... Akože nech sa nehnevajú, ale ak chcú tak obrovský park, nech sa presťahujú do lesa..
A tvrdenie, že 4-prúdová komunikácia rozdelí Petržalku na dve časti, je taká blbosť, akú som ešte v živote nepočul... Ehm.. To akože aj Panónska rozdeľuje Petržalku na dve časti? Aj cesta na Námestí Hraničiarov? etc... V Petržalke je toľko 4-prúdových ciest, že podľa ich tvrdenia je už teraz Petržka rozdelená na 20 častí ? ?

Práve dobudovaním Petržalky v jej strede sa Petržalka spojí, a nie rozdelí !!!

Pritom ja som zástancom kvalitného bývania a mám rád veľa zelene v meste. Ale "prales" namiesto hlavnej komunikačnej osi v jednej mestskej časti je úplný brutál!
Reply on: hoppusmark #73874:
sorry: T6A5
Reply on: Ike #73871:
V tomto plne súhlasím. V BA je bordel v náteroch vozidiel riadny ?

A k náteru LBC: podľa mňa je dobrý ako reklama, ale ako normálny náter by som si skôr vedel predstaviť niečo bielo-červené-(šedé) ako 25Tr alebo Sor-y, ktoré už v Bratislave sú..
Na električkách sa mi najviac páči náter T6A 3.série (modrá-červená-strieborná)...
Ale to je len moje subjektívne hodnotenie..
dovolim si tvrdit, ze je len malo velkych miest v europe, kde je horsia doprava ako v BA. nehovorim uz radsej ani o hlavnych mestach, a to samozrejme ostblok inclusive ..

inak tunak je link, ze napriec petrzalkou sa predsalen pocita s 2+2 kapacitnou komunikaciou

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6192

aspon teoreticky ... prakticky to bude tak, ze tam nebude ani 2+2, ani park, ale len developeri 🙂
Reply on: Ike #73871:
a to nehovorim o Sofii a ich odratavajucich sa semaforoch a navestidiel, co je sice slaba alternativa k predzvestiam systemu pseudoautomatickej preferencie aka u nas funguje, ale apson je spolahliva... fakt, nebolo by to lepsie keby sa vodicovi signal "volno" odrataval? aspon by vedel kolko moze stat na zastavke s otvorenymi dverami a kedy ich zavriet a pohnut sa...
Reply on: galiyosha #73860:
neviem ci je dobre hovorit o balkanskom cirkuse 😃 mal som tu cest vidiet MHD v Nise, Belehrade, Velese a Solune... V porovnani s nami maju relativne jednotne natery. Ci uz su to stare IkarBusy alebo nove MANy, vsetky su jednofarebne a rovnakej farby (no dobre napr v Belehrade su sede, zlte a zelene) a bez napisov a malo reklamamy... Tie nase 4 varianty LBC a 3 varianty SPP + kazdy tambus iny by sa mali hanbit... skutocne chodiace bilboardy som nikde inde nevidel.. teda nie v takom mnozstve, vsade to bolo tak aby ostal zachovany primarny nater...
S499.1023:
mnoooo je to trapne,ale mam 16 a vodicak ma ete caka,heeee ?
Reply on: C734.00 #73863:
Opakujem SVOJU otázku - koľko máš rokov a koľko máš odjazdené s autobusom?
Reply on: galiyosha #73860:
Mne sa nový náter na laminátke páči a neuráža ma. Mne vadí na novom nátere Zločineckej jedna vec - nezvýraznené dvere. A potom samozrejme to, čo som zabudol odpovedať tuším ufovi - že prečo myslím ,že zastali na polceste - lebo je to potemkinovská dedina. Príde voz v novom nátere a je to plesnivé B-čko najhorších kvalít.
nazdar lidicky moze mi povedat o com to tu je???Kto chce pokecat o mnd s radostou sa pridam ? ? ?
Reply on: fobust #73864:
Hm, Beograd... škoda že sú tam údaje len z 2003 a novšie chýbajú... už vtedy mali starých IK111/161 povážlivo málo, obávam sa, že teraz už asi budú všetky vyradené...krásne vozy 😉
Reply on: Mike #73796:
na toto pre istotu si ani neodpisal, co? na co chces, tak na to frisko odpisujes.... Mike: nebudem sa rozculovat, ale napisem ti jeden priklad. Minule som isiel s 26?23?kou, zo smeru DNV ku VW starej bráne. Vodič videl, ze v pritismere ide auto, tak dupol na plyn, aby mohol este odbočiť k VW. Nvyšlo mu to, brudko brzdil..ked auto prešlo, autobus sa este pomaly pohyboval dopredu a on silou mocou chcel zaradit tu jednotku /iked predtym stale zacinal s 2kou/. Nakoniec sa mu to podarilo horko tazko, skoro prevodovka rozletela. No bolo to strasne, na to este v jednotke plny plyn..preco nie.....
Tak na to co hovoris? to neni darebactvo?
Reply on: Dlhe Diely MHD #73855:
lenze pozri si aj vek tych Ikarusov. To co malo byt v BA veteranom, je v NR "novy" Ikarus. Je tam o.i. taky nepodstatny rozdiel v motore.
Reply on: S499.1023 #73740:
Ja si myslím, že náter má byť taký, aby cestujúci na prvý pohľad rozoznal daného dopravcu a jeho identitu. Spoločné logo a jednotiace prvky, zhodná farebná schéma. Ale násilná unifikácia bez absolútneho ohľadu na tvar vozidla, to je už trochu moc aj na môj vkus. Čo by sa stalo, keby laminátkam ostal náter podobný tomu súčasnému, len v novej farebnej schéme ZSSK?

Re #73745 aNTI: Presne! náter Slovak Lines síce ničím neohuruje, ale aspoň ich vozový park nevyzerá ako dáky balkánsky cirkus a la DPB.

Re #73752 AAA: Logo mesta je ale také, aké je (a mne osobne sa aj celkom páči), a použiť ho ako súčasť unifikovaného náteru DPB by bol podľa mňa dobrý nápad. Len by aby nás zas Prešovčania neobviňovali, že im kradneme prvky náteru. ?

Re #73762 Beus: Presne tak! Odstrániť tu plejádu pestrofarebných štvorčekov, nechať tam len logo Bratislavy, trochu doladiť detaily, a máme jednoduchý a pekný unifikovaný náter na svete.
Reply on: SDX #73858:
LINKA VZORNEJ OBSLUHY ??

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.