Prepač, ale ty tiež nehádž všetkých stavárov do jedného vreca. ?
Ktomu projektu: Keďže je to len štúdia, je jasné že to bolo myslené len ako spôsob zapojenia bežných vecí do architektúry. Nemyslím, že by sa niekto vôbec našiel kto by chcel žiť v eline. ?
A ak náhodou áno, tak treba uznať pravdu eripmavovi. Nie je možné mať z T3 dom.
Konečne zábavný pozitívny vodič v MHD, ktorý vie naplno melodicky využiť možné prestávky v inak nepríjemnom signále upozornenia na zatváranie dverí - len tak ďalej, hneď sa lepšie cestovalo ... dnes na 5/2 - 7839+7840.
co hovorite na 4848 s totalne roztrhnutou gumou v klbe hore?? preco sa taketo veci nerobia?? je celkom neprijemne, ked cloveku kvapka pri dazdi na hlavu...
a este postreh ku 2307...stary ZETOR ma lepsi zvuk motora a menej dymu vypusta ?
a v 3192 je zaujimavo vyriesene kurenie - hadicou z vysavaca...ked uvidite..pochopite ?
takze chvilka poezie skoncila ?
a mame v BA dalsieho hudobne nadaneho vodicaaa...dnes vodic na 7/4 - 7939+7940 vyzvaaanal na vsetko co sa pohlo:P bola celkom sranda ho sledovat - prst stale na tlacidle zvonec ?
A ty máš takú predstavu, že on chce po pozemku rozhádzať plesnivé vyradené električkové karosérie (rám je niečo iné, ty študent stavebnej fakulty)?
A k tým architektom - študenti stavebných fakúlt by nám zase nastavali všade betónové kocky. Tak ako sú rôzni projektanti, tak sú aj rôzni architekti a hádzať všetkých do jednoho vreca môže len kto?
prečo trepeš, keď tomu vuobec nerozumieš ? Alebo si zvyknutý na krčmové diskusie typu od piva ?
Obaja aj s SDXom ste nepochopili podstatu toho projektu. ?
a čo potom bývalé dvojosáky, RTOčky, Oerlicony a iné vyradené vozidlá MHD, ktoré končia ako šatne, sklady, prístrešky, či letné altánky na záhradách... ?
ved to je cely princip: prerobit steny, prerobit strop, prerobit okna, prerobit dvere, prerobit podlahu... a je z toho obyvatelna elektricka - len otazka je - co potom vlastne z tej elektricky ostalo??? a hladiska tepelnotechnickeho je totiz ten plech co tam je vo vsetkych konstrukciach neziaduci - pretoze velmi lahko vedie teplo, a najlepsie by bolo ho komplet vyhodit a nahradit nejakym inym materialom, alebo kompletne obalit inym materialom (zvonka/zvnutra/alebo oboje). Takze z elektricky neostane NIC (alebo ostane motor? alebo tie drzadla a sedadla? alebo zberas?) a CENA je taka ze to nikoho ani nenapadne nieco take robit - pretoze kebyze si postavi maketu elektricky z dreva polystyrenu a inych materialov, ma rovnaky efekt a lepsi a lacnejsi...
Zase to neber tak ? Je to len studia-navrh.... Napokon aj vo svete ziju ludia v karavanoch a privesoch a tie tiez asi nebudu moc dobre izolovane ? Spomen si na dobu ked si cechoslovaci strieskali na Aviu nadstavbu a isli s tym ako s karavanom k moru , alebo niekam k jazeru ? ?
plus prerobit aj skla, aj dvere. A pridaval by sa tepelnoizolacny material zvonka (a teda my sa zmenil tvar a plech elektricky) alebo zvnutra (a teda by sa este zmensil uz aj tak maly rozmer v priecnom smere a mala vyska, ktora nesplna ani poziadavky normy na obytnu miestnost uz teraz)? Tepelne mosty - nestaci pridat izolacny material, pokial mas ram s kovu, plechu - to su obrovske tepelne mosty, cez ktore budu velke straty tepla vedenim aj ked sa tam prida hruba vrstva nobasilu alebo polystyrenu - opat to ide iba pridanim izolacie zvonka, co uz ale asi nebude elektricka, ked to oblepis kompletne minimalne 20cm izolacneho materialu zvonka... a co das na to? plech? omietku? a ako tam pre boha upevnis tie nove izolacne okna, minimalne dvojsklenne...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
richardhudec