Nie nepotrebuju. Trolejbusy sa na Slovensku povazuju za drahove vozidla (podobne ako elektricky, vlaky, ktore SPZ nemaju). "Duobusy" nemaju plnohodnotny dieselovy motor a este je to navyse v papieroch trolejbus, takze ani tie nepotrebuju SPZ. SPZ maju na trolejbusoch v Polsku, ci Madarsku.
Asi som sa zle vyspal, keďže som odpovedal na opačnú otázku, a síce kto ju namontoval správne... 6222 a 6226 ju majú AFAIK správne, 6291 a 6271 nie. Sorry za flood. ?
Inak zaujimavé, že 14TrM modernizované v DPB majú klimatizáciu "naopak" (už to tu bolo kedysi preberane pri 6291) a teraz najnovšie aj 6271 a trolejbusy modernizované v BBDS 6226 a 6222 ju maju zase otočenú v inom smere. ?
A teraz, kto ju namotoval nesprávne?
No to je dobré aj nedobré. ? Keby sa vodiči chceli proti tomuto postaviť - btw. čakať pokým prvého niekto zozadu setre je na pováženie (vďaka za reflexné vesty - len máloktorý si ju založí, resp. občas si ju nezaloží). Nič na tom nemení fakt, že DPB aj v tomto ohľade ohrozuje premávku a svojich zamestnancov.
Nasadzujú, sú striešky Pri Suchom Mlyne, v smere od hl st to vodič robí ručne podľa uváženia buď na SAV alebo Sokolskej, v ani jednej zastávke to nie je práve vhodné. ?
Prepáčte, že sa tak blbo pýtam, ale keď je Dízloelektrifikátor 25 Tr na linke 32 tak v ďalšom úseku pod trolejmi - t.j. nejaká tá Pražská ulica, či Kramáre - nasadzujú sa zberače alebo sa kašle na to a diesel rulez ?
Majú tam niekde pod patrónkou aj tie navádzacie striešky ?
Ale, samuliačik, mne je význam dopravnej značky "zastávka" (nielen autobusu), ktorá je OBDĹŽNIKOVÉHO tvaru, úplne jasný ale na rozdiel od teba som schopný úplne jasne rozlišovať medzi dopravnou značkou a označníkom. A pokiaľ tebe nie je, nemáš nárok na vodičský preukaz.
LifeStar