Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #73154:
To bolo trosku odveci nie? 😃 ved toto je uz take porovnavanie ako keby som machroval ze to ze ku mne chodi autobus s nizsim cislom linky znamena ze som nieco viac 😃...
To s tym nema nic spolocne, proste su vlastenci a ma to aj pozitivne aj negativne nasledky...
Reply on: KLF #73153:
Nuž, neviem, ako by si ukrutne ryčal, keby bola diaľnica síce za 3 roky ale musel by si platiť 4,- SKK za kilometer.
Reply on: KLF #73153:
Lebo u nás je veľmi potrebné stavať škôlky, byty, futbalové ihriská, plynové potrubia a čo ja viem čo ešte ako súčasť diaľnice.

Myslel som že čo nové v MHD... ?
Reply on: tomas1 #73152:
Zalezi v ktorej... ?
Reply on: Ike #73148:
"Chorvati su vacsi vlastenci ako my, vedia si viacej vazit svoju krajinu a vedia racionalne investovat..."

Aha, tak preto sa na trati c. 70 chorvatskych zeleznic, (Zagreb -) Ogulin - Knin - Split sa na trati medzi Ogulinom a Kninom zastavuje iba v stanici Lovinac a Gracac. Od velkeho vlastenectva v ostatnych staniciach na trati c. 70 uz nie je pre koho zastavovat.
Reply on: tomas1 #73151:
Ta dialnica nejde len pri mori, ale inak ma spravdu. No stale tvrdim, ze sme si my na vine, ze sa u nas stavia 1km dialnice 5 rokov...
KLF - A ináč, čo nové v robote? 🙂
#73146 klf - Chorváti to stávajú zo súkromnými zdrojmi asi a im to tiež ďaleko viac horelo než nám. Moderný autoturista nie je ochotný sa plaziť v kolóne desiatky kilometrov medzi súvislou prímorskou zástavbou.
Reply on: gagarintomik #73149:
Na tejto stranke neviem ale vedel by som ti poradit napis mi na icq 224595585 ?
? kde nájdem dačo na tejto stránke o hre SimTr (skúšal som to v googly a dalo mi to "www.simtr.imhd.sk" a presunulo ma to na hlavnú stránku www.imhd.sk)
Reply on: KLF #73146:
zas treba rozlisovat... Chorvati su vacsi vlastenci ako my, vedia si viacej vazit svoju krajinu a vedia racionalne investovat... Mozno to ma na svedomi aj historia a sice ze bud boli bud pod Rakuskom, alebo v Juhoslavii (co bolo svajciarsko vo vychodnej Europe) - teda su dost samostatny... a tym padom ze vedia dobre investovat, maju tazke bubaky z cestovneho ruchy, a ak k tazkym bubakom daju nejaku pozicku, tak maju uplne tazke prachy, za ktore postavia super dialnicu, maju stastie ze tam nemaju ziadnych tunelarov - teda nic sa nepredrazi...
ale POZOR, ta dialnica je dost draha a preto nie je urcena pre domacich... 🙂

Dalo by sa to analogicky previest na nas priklad... Postavili by sme hyper-mega-super lyziarske stredisko, ale pre slovakov by bolo velmi drahe, no pre zahranicnych ludi velmi atraktivne a teda by nam to stredisko splatili...

U nas vladne este velmi socialisticke zmyslanie a neschopnost vhodne investovat, respektive neschopnost odolat slobodnym peniazom a nedat si ich do vlastneho vrecka. To je rozdiel od Chorvatska, tam skutocny socik nepoznali, jedine titoizmus, co je velmi slaby odvar...

OToff
Reply on: KLF #73146:
rocne = rovne
Reply on: hennelko #73145:
Nedozijes. My co sme tu sa nedozijeme asi uz nijakej vyznamenej stravby na Slovensku, alebo v Bratislave. Minule som v radiu, ci v telke pocul, ze v Chorvatsku vybudovali skoro 400km dialnicu s vyse 100 viaduktami, desiatkami tunelov a desiatkami vyjazdov a desiatkami podchodov pre zver za rocne 3 (TRI) roky !!! A ta krajina nie je v EU a my ano ! Hanba, malo by to byt naopak !
no aha uz som pochopil!!! Vy kecate o tom tunely pod mestom... no som zvedavy ci sa toho dozijem ak nam EU neda financne prostriedky!!!
Jan: Taketo prispevky prosim pis na forum transport.imhd.sk, to je o doprave v inych mestach 😉
Do třech roků by se měly vrátit tramvaje na Václavské náměstí v Praze . Ty ze slávou přestaly jezdit 13.12.1980 .
Reply on: tomas1 #73139:
imho sa tá stavba predraží. Ale nakoniec matička EÚ nám na všetky tie Vidensko - Bratislavské železničné nádhery (v dĺžke 70 km) vyčlenila spolu s peniazmi z nášho rozpočtu nejakých 9,6 mld. Sk. Ak len za projekty zaplatia 3...
Mno, ono celkovo 94, 38 miliardy Sk pre projekty v rámci Slovenska (cestné, železničné, plavba) - zvyšok EÚ (vrátane krajín, ktoré majú oproti nám oveľa rozvinutejšiu dopravnú sieť - čo ale nemusím písať) si rozdelí "zvyšných" 330 miliárd Eur na dopravné projekty.
Najmä keď je minimálne 100 mld. z toho úver.
Reply on: tomas1 #73139:
Ježiši kriste! Som si myslel hneď že sa z toho niekto nabalí, ale až 300 miliónov??? Tak to je sila!!!! ☠
Reply on: tomas1 #73139:
čo je "aktuálny doklad" uviesť nechceli. ?
Reply on: tomas1 #73137:
hups oprava.. Zelený friendly.

Re #73138 S499.1023: Dopravoprojekt a dcéra. Vlastnený Sudop Groupom.

Boli traja, jeden že "neprimerane nízka cena" a druhý že "chýbajúci aktuálny doklad".

641, 649 a Dopravoprojekt 940 miliónov Sk bez dane.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.