Musím povedať, že toto sa mi mimoriadne páči. Autor na obrázku zachytil katastrofálny stav niektorých vozidiel, všimnite si kúsky plechu prinitované k "autobusu". O jazdných vlastnostiach vypovedá zuajímavá druhá "náprava". A v neposlednom rade je vidno vo vozidle veľmi veľa natlačeného substrátu, reprezentujúceho kultúru cestovania. Vozidlu samozrejme chýba linkové označenie, takže nevedeno čo je to zač.
Vodná elektráreň je nechutný zásah do krajiny, ovplyvňuje vodný režim krajiny alebo ako sa to volá.
Ale tak otázka nestojí, otázka je aká je doba návratnosti investícií stavby železnice do takých *ití...
Z pohľadu 133 nie je 56X až taká blbosť. Východné sa totiž stali posledným sídliskom, ktoré nemá priame spojenie do centra ani v špičke. Obe linky však považujem za zvrhlosť.
Dokonca som počul aj to, že nízkofrekvenčné vibrácie, ktoré veterné elektrárne produkujú (a vo veľkom prenášajú do pôdy, v ktorej kotvia), majú dosť neblahý vplyv na okoložijúcu faunu...až taký, že sa z ich širšieho okolia vraj všetko čo môže hromadne vysťahováva
O veternych elektrarnach radsej pouzi "bezemisne", ako ekologicke. Do zivotneho prostredia, teda do oblasti ekologie, patri i hlukova zataz, a tieto elektrarne su dost hlucne. Az tak, ze uz ich kdesi zacali demontovat, ale uz si nepamatam, kde.
Pritomnost je v jadre, buducnost v termonuklearnej reakcii
Ahojte chalani, chcel som sa opýtať vás, ktorí poznajú nejakých vodičov DPB alebo vás samotných vodičov, čo sem prispievate, aké boli zo začiatku skúsenosti so zavedením pravidla, že treba zastavovať na všetkých zastávkach na znamenie, kde sa nachádza na viditelnom mieste jeden a viac cestujúcich. Či vodiči zastavovali hneď od začiatku platnosti predpisu a či moc nenadávali. Pýtam sa, aj ked som v DPB robil vodiča skoro 3 roky na 2. kolóne(teraz jazdím v DPP), ale to už bol tento systém zaužívaný. Pýtam sa, lebo sa potvrdila moja domnienka z minulého tyždňa, keď som sa dočítal, že sa v Prahe chystá malá revolúcia v zmenách charakterov zastávok zo stálych na zastávky na znamenie. Mení sa tu cca 130-140 zastávok. Hneď, ako som sa toto dočítal, ma napadlo, že sa určite zmeni aj predpis o dávaní znameni na zastávkach smerom k bratislavskému systému. Dnes už je to oficiálne. Som zvedavý, kolko bude trvat vodičom než si tu na to zvyknú. Ja som asi jediný vodič, ktorému tento prikaz nevadí. Tu to totiž hneď všetci vodiči odsúdili. Majte sa pekne. Vlasto
Podľa mňa je ale aj tak Vodostav horší. Lebo je síce pravda, že tam ide o 1 spoj viac ako na Potočnú, ale pri Potočnej aspoň sú nejaké domy, ale pri Vodostave okrem hrádze, 1 bufeta a starého priemyselného areálu sú 2-3 km len polia a lužné lesy.
citaj rychlejsie sa bude stavat... sidlisko na peknom placi stareho letiska a nakupne centra (bytostne ich potrebujeme) na mieste s celkom peknou sceneriou... Tych ludi by som dal vazne postrielat... ? ? ?
To može byť vtipná hra ak ráno nastúpiš niekde V Devinskej a večer sa objaviš na opačnom konci mesta. Napriklad v Podunajských, alebo ešte lepšie v Slovenskom Grobe ?
Papyr
Pritomnost je v jadre, buducnost v termonuklearnej reakcii