ale aby sa to takto systémovo mohlo riešiť, najprv by musela fungovať poriadna preferencia električiek... Ináč ti systémovosť neprinesie nič, iba prestup naviac.
Mno... viem si predstavit na letisko potiahnut tramku z Ruzinova, ale ako odbocku z hlavnej trate smerom na Dolaky a Vrakunu. Ale slo by to. len by sa muselo vela vyvlastnovat asi.
Potrebna elektricka na Letisko a zbytocne metro su cenovo dve uplne odlisne veci. Myslim ze do takych 30 rokov by to tu mohlo jazdit ? Skoda ze sa to letisko nesprivatizovalo v tom pripade by sme sa jej mozno dockali do 2010-teho..
V dnesnom Novom case je clanok o rozsirovani BA letiska a cituju v nom aj akehosi Frantiska Stolarika (netusim kto to je): "Predpokladame ze na letisko privedieme aj elektricku.." - zeby sa ta trat menila z planov na realitu? Len by ma zaujimalo ze kade to tam chcu potiahnut.. tipujem ze z Noveho mesta, ale dalej...?
Prečoi by sa T3M nemali osvedčiť? Však ešte jazdia 7602/10; 7725/26; 7729/30; 7733/34 - to sú 4 súpravy z pôvodných šiestich. 7607 sa stal posunovacím preto, že nejaký voz posunovať musí, práve na posun je výzbroj TV1 mimoriadne výhodná a 7607 bol už tak hnilý, že od pramávky s vlkmi už aj tak nemohol.
Ešte ideálnejšie: Patrónka - ZOO - Slávičie údolie (intráky) - FEI vchod "E" - FEI vchod "A" - FMFI - PriF - Botanická záhrada (Družba)
Ale chcelo by to minimálne rozšírenie toho chodníka od intrákov priamo hore na kopec ku FEI, a vybudovanie mimoúrovňového nadjazdu nad Botanickou (spevnenie & rozšírenie toho nadchodu), a obratiska (tiež asi na nadjazde) pri Družbe ? ?
KLF