Reply on: KLF #72045:
OK, keď už sme pri konkrétnych reklamách. Ako som už spomínal, vadia mi reklamy zhoršujúce výhľad z vozidla, čo je primárne fenomén CVR. Ak je CVR, ktorá nezasahuje do okien, a je vkusná, nemám proti nej takmer nič, okrem narúšania uniformity vozového parku, ale to je len zanedbateľná drobnosť oproti narúšaniu výhľadu z vozidla. Ty sa na ten výhľad pozeráš optimisticky, ja realisticky - vidím, čo (ne)vidím Samozrejme, napr. tenký prúžok cez okná v štýle Firo tour na 7909 nevadí, lebo nijako markantne nezavadzia vo výhľade, ale cez tie dierkované fólie, musíš aj sám uznať, že síce vidno je, čo nepopieram, ale značne nafigu. A fakt by ma veľmi zaujímal posudok od oftalmológa.A keď si zabrdol do LBC náteru - tento náter za reklamu nepovažujem, už len preto, že je to "reklama" na mesto, v ktorom tie vozy jazdia, čo sa za reklamu v pravom slova zmysle ani považovať nedá, navyše jej zadávateľom je (ak sa nemýlim) magistrát, a nie súkromná spoločnosť, čo je veľký rozdiel, a ešte k tomu má tendenciu stať sa municipálnym náterom tohoto mesta, proti čomu tiež nič nemám. Takže LBC by som medzi reklamy fakt neplietol.
A na záver - bohužiaľ, máš pravdu - biznis a peniaze hýbu svetom, a vytláčajú všetko, čo ešte má nejakú hodnotu - pohodlie, kultúru, estetickosť, zdravý rozum. Ako ďaleko to necháme zájsť, je na však aj nás...
SDX