Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
REVÍZORY

Heh, dnes (nedeľa) boli revízory v Dúbravke (smer DNV) v Tedom buse na L20 už o 07:05 h. ? Ešte, že si ten papierik nosím so sebou, bo mu tá karta zas nefungovala. ? Normálne si však odomňa pýtal občiansky, aby si overil, že je to naozaj moja električenka...

Neviete náhodou, tá karta sa dá nejak opraviť ALEBO musím si za 160,-Sk kúpiť novú a dať tam novú fotku, či stará sa môže odtiaľ odlepiť a nalepiť na novú kartu? Tá fotka je už asi 6 rokov stará.

Revízory chytili dvoch takých pochybnejších, ktorí samozrejme nemali 1400,-Sk na zaplatenie a vystúpili s nimi (ja som pokračoval ďalej). Myslím však, že by sa to vždy malo riešiť v autobuse a nie na zastávke, kde skôr môžu utiecť, zaútočiť... Policajtom môžu prípadne aj poprieť, že boli v autobuse, neviem...

Tú búdu (predajňu DPB v Dúbravke) pri Brestovke úplne odstránili. Neviete náhodou, môžeme sa tešiť na takú modernejšiu predajňu, kde sa dá ísť aj dovnútra? Takto by bol zrejme strojček na kontrolu platnosti kariet k dispozícii len počas otváracích hodín predajne, ale aspoň odolnejší voči vandalom... Ten v Dúbravke vonku bol večne poškrabaný, niekedy aj úplne nefunkčný, že ho museli odviezť na opravu...
aj tak si myslim, ze najsmutnejsie na celom neschopnom vedeni mesta je to, ze teraz sa im nukali viacere unikatne prilezitosti ako relativne lacno strcit elektricku do podzemia...

od hlavnej stanice po stefanovicovu, ako aj vyuzit prestavbu kamenneho a dat pod zem elektricku aj na spitalskej a prestavat uzol na kamenom.

je skoda, ze mesto sa skostnatelo drzi myslienky metra a radsej nezaujme realne stanovisko a nezacne elektricku zakopavat pod zem ...
Reply on: miso1234 #71240:
Bud 9, alebo by 1 isla cez nabrezie..
Ospravedlnujem sa vsetkym, par poharikov a emocie isli von. Dobru noc.
Reply on: SDX #71227:
a potom čo by chodilo pod nový most ❓ iba 12 a to by bolo strašne málo
Reply on: Ámos #71234:
prave to je ten paradox... pod tou policajnou stanicou hulakali, rachali piraty, pluli a hadzali kamene na elektricky, a nikto nic nerobil...

to trempovo linkovanie je dobre 🙂
Reply on: Valec #71236:
Ja som nemyslel teba aby si dosiel kuknut do Bratislavy ale z TI by mali dosjt kuknut. 🙂
Reply on: SDX #71211:
Keď električky nezvládajú nápor, tak treba posilniť a nie stavať ešte aj trolejbus. Hlavná stanica - Vajnorská možno riešiť aj vlakom.

Re #71223 Ámos: V BA bývam už 25 rokov, takže mám prehľad.
Reply on: Ike #71233:
2 - uff, radikalista 🙂
tr3mo - ho dogma vyzera takto:
1 Petrzalka - Hlavna stanica cez Obchodnu
2 Petrzalka - Raca cez Americke nam.
3 Dubravka - Ruzinov cez Hviezdoslavko
4 Karlova Ves - Zlate Piesky cez tunel a Obchodnu
5 Hlavna stanica - ZST Nove mesto cez Vazovovu
Reply on: Nal Sehel #71231:
Hej, lebo Karosa a Ikarus vyrabaju nizkopodlazne 15m vozidlá v mestskom prevedeni ? ?
Do tendru na nakup 15m vozov sa prihlasili aj ine spolocnosti.
Solaris dal na 20 vozov cenu 184,99 mil. Najvyssia bola 207,13 mil.
Neviem vsak ci to bola ponuka od MANu alebo od Mercedesu.

Re #71233 Ike: A preco si tu policiu nezavolal ty. Ved na obchodnej je policajna stanica, boli by tam rychlo...
Reply on: SDX #71232:
pri sucasnom podoryse BA a existujucich radialach by skutocne stacili 2 linky a mozno 2 posilove...
a pokial by som mal rozhodnut, tak by som zastavky Namestie SNP a Kamenne zobojsmernil a trat na obchodnej zrusil, nech aj v BA mame poriadnu pesiu zonu... a predovsetkym tam nasadil mestsku policiu , ne aby tam ako vcera nejaky vyrastkovia hadzali do elin kamene a pluli na ne...
Reply on: Ámos #71230:
Hovorim, keby 1 isla cez Obchodnu, existovalo by spojenie Vajnorska a Obchodna, bolo by to OK.. A inak odkial mas ze tuto zmenu chceli ludia? Bola tu anketa o tom ci su za vtedajsiu 1 za zachovania 13, ale nebolo tam nic o zruseni 6..
Reply on: Ámos #71223:
DPB neobnovuje vozový park podľa toho kto vyhrá tender ale podľa toho ako sa vrcholový manažment rozhodne z budúcim dodávateľom uzatvoriť zmluvu s ktorej jednej a druhej strane kvapne aj do súkromných vrecák. Prosím snáď´ si nemyslíš že kompetentní z nákupu nových vozidiel vyjdu naprázdno, ale veď sme SVK. Alebo si myslíš, že nákup Solarisou
bolo jedine dobré rozhodnutie????????? A čo Karosa, Ikarus, Mercedes ale predovšetkým Karosa + IK. Na verejnosť sa o ponukách nič nezverejnilo. O tom, že nákup Solarisou bolo najlepšie riešenie ma nikto nepresvedčí - viem svoje punkt - tunkt.
Reply on: Papyr #71229:
Hehe, niesme v Presove...
Ono vobec, ked setris na nejaku novu elektrickovu radialu, tak potom ti moc penazi na rozvoj neostava... (Aj ked zevraj buduci rok by malo mat mesto o 500 - 600 mil z podielovych dani v rozpocte viac)

Re #71227 SDX: Aha ale duplicita 1 a 4 po nabrezie a 6 a 1 od Kamenneho je v pohode. Aky je vtom rozdiel okrem toho, ze dnes 1 chodi cez Tunel a SNPcko a je spojena s ex 6tkou, cim vzniklo spojenie zo Spitalskej na Zochovu? Zo zastavky Kapucinska a Marianska je to na obchodnu skutocne kusok...
Aj tak je to jedno, tuto zmenu chceli ludia...
A preco vlastne nepostavite trolejbusy v celej dlzke linky 133? Pripadne aj s nejakym rozumnym napojenim na zbytok siete cez mesto (nie cez Patronku)? Ved stlpy mozu niest elektrickove aj trolejbusove droty na tych istych prevesoch, nebude to take drahe. Pokial netreba stlpy vymenit. Pokial treba, tak to mate jednym vrzom nove stlpy pre eliny aj trat pre trolejbusy.
Reply on: ufo #71222:
Pre zeleznicu je to jedna stahovacka naviac, aj tak ich je po tratiach plno. A po striedavych zvlast, ked sa meni napajanie jednou fazou na napajanie inou fazou, tak kvoli fazovemu posunu je tam neutralne pole a stahovacka...
Reply on: Ámos #71226:
Ja si myslim ze pred letom to linkovanie bolo v poho.. mna strasne vytaca duplicita 1 a 4, ktore nie len ze spajaju tie iste radialy, ale obe sa aj trepu cez Spitalsku.. keby sa zrusila 4, 1 natiahla po JD, 13ka zrusila, 6ka obnovila a zaviedol spoj Karlova Ves - tunel - Hl.St tak by to bolo v poho..
Reply on: SDX #71225:
Ono cele elektrickove linkovanie treba prekopat.
Mam tu tr3mpho dogmu a tomu sa nic nevyrovna.
Reply on: ufo #71222:
Suhlasim ze to krizovanie nie je dobry napad.. ale nepaci sa mi ani ten druhy projekt (trepat to uzkymi ulicami).. neviem ake vozy na tom maju jazdit ale klbaky si v tych uliciach (usek medzi zastavkami Slovinska - Bulharska, neviem jak sa tie ulice volaju) neviem predstavit.. a posielat tam sola nepovazujem za dobry napad.. este by sa to dalo viest ako 63, to by bolo asi naj - netrepe sa to uzkymi ulicami a zaroven tam nic nezavadza (vlakova trat..)

Re #71223 Ámos: "Tvoj pocit, ze mas cestovat len v novych 25Trkach je uplne irelevantny." - ja 25Tr ani necestujem, byvam v Novom Meste a Dlhe Diely som za posledne 2 roky navstivil len ked som bol fotit 25Tr, takze tak.. len si nemyslim ze by malo logiku tam posielat nieco ine aj keby to bolo zatrolejovane.. nepovedal som ze 1 nemoze jazdit ku Koloseu ale ze sa tam hodi menej ako 6.. aj tak treba cele linkovanie na Vajnorskej prekopat.

Re #71224 Ámos: 6ka chodila po Obchodnej a Spitalskej prazdna? Isiel si nou vobec niekedy?
Reply on: SDX #71221:
Ako sorry, ale to je o zastavku viac, to spravy taky strasny rozdiel v naplnenosti vozidla?!
A co ze jazdi po obchodnej? 6tka na obchodnej aj spitalskej bola prazdna, co sa o L1 neda povedat na spitalskej...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.