Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BMko #71220:
Pre MHD lepsie, pre zeleznicu horsie. Myslim si, ze aj tak tam nebude vedena ziadna trolejbusova linka.
Reply on: intony.sk #71219:
1 moze, ale myslim ze by moc velky vyznam nemala.. 6-ka obsluzi Obchodnu a Spitalsku, 1-ka len Spitalsku... ano 1 ide az do Dubravky ale v tom pripade clovek pouzije radsej bus.. jednoducho pri 1-ke tomu davam nulovu sancu.. pri 6-ke aspon tu 10%-nu.. ale kazdopadne som proti tejo trati.. fakt radsej spojit Vajnorsku a Raciansku cez Riazansku..
Reply on: ufo #71195:
krizovatka zeleznica , trolejbus je lepsie riesenie ako dementne vecne prestartovanie
Reply on: SDX #71217:
Prečo 6 môže ku Koloseu a 1 nemôže ?!
Reply on: fefe18 #71215:
Solarisy na dlhace? Nestacia tam 18-metrove t-busy tak tam chces poslat 15-metrove a-busy?
Reply on: ufo #71214:
Len ti hovorim ze busy tam ist nemozu, lebo je totalne zbytocne tam posielat dalsie vozy... najidealnejsie by boli duobusy (nie "duobusy")... ale to by chcelo cash..

Re #71212 Kami:predlzenie trate ku Koloseu je podla mna sprostost.. neviem kto by to vyuzil.. este mozno za cias 6-ky by to slo... mozno by sa to dalo spravit s takymto linkovanim:
1 - namiesto na ZST Nove Mesto do Jurajovho Dvora
4 - Hlavna Stanica - Obchodna - tunel - Karlova Ves (rychle spojenie Hlavnej Stanice a KV)
6 - obnovit a predlzit ku Koloseu
13 - zrusit..
ale aj tak mam pochybnosti o rentabilite takej trate... potom uz radsej spojit POLUS CITY CENTER a Riazansku..
Na 133 by kludne mohli chodit dlhe busy, vsak rano vacsina ludi na DD cestuje z kopca dole a smerom na DD ide minimum ludi , keby isiel dlhy bus trikrat za den hore na DD nic by sa mu nestalo , trolejbusy z 133 by dali na 33 , lebo aj tak rano chodi na 33 jeden autobus ( zv dd ) , mimochodom neviete mi nahodou povedat , na koho sa mam obratit , ked chcem aby dali nezmyselnu zastavku Pri podchode na znamenie ???- uz mi leze na nervy - skoro nikdy tam nikto nevystupi a furt tam musia stat tjrolebusy aj busy. Strata casu a zbytocneho rozbiehania. Vsak , ked bude chciet niekto vystupit, tak si zazvoni, vsak nato su tie tlacitka v 25 tr a Tambusoch, alebo sa mylim ???
poslat tam solarisi.... ? ? ? ? ale aj tych je malo...takze nic... ? ?
Reply on: SDX #71211:
Mna tam nenapada posielat nic, nie je to v mojej kompetencii. ?
To bol len taky navrh, ze ked uz 133, tak s busmi. Samozrejme je otazka, kde ich vziat.
Nuz 15Tr ma 2 hnane napravy, slusny vykon a poruchovost nie je vyssia ako u inych vozidiel podla mna. Idealne vozidlo do kopcov ako su DD.
Reply on: ufo #71195:
v tomto pripade nie su vhodne klbove autobusy. Tak ako sa trapi diesel teraz na rovine (je slaby), klasicky klbak by sa zas nadmerne opotrebovaval v kopci na DD.

Re #71201 SDX: trolejovat Vajnorsku je hlupost, tam uz trolej je - elektrickovy. Skor by sa oplatilo predlzit elinu az k exIkea, ako sa tu uz raz spominalo (jednoduche predlzenie L1).
Reply on: ufo #71208:
na 133 byvaju nasadzovane vozidla z 33, takze poobede by to muselo tahat hore kopcom plno ludi.. nie, tam musia zostat T-Busy.. a dufam ze ta nenapadla uchylnost na 33 posielat kratke busy...

Re #71207 Valec: Pretoze elektricky nezvladaju napor, pretoze trolejbusy obsluhuju miesta kam elektricky nejazdia a dalo by sa dostat bez prestupu aj na miesta kam nejazdia, rychle spojenie Vajnorska - Hlavna Stanica....
Reply on: ufo #71208:
taka 2605,alebo 1615...pokial su v poriadku...tak nemaju problem ist hore kopcom aj z balikom,,,ked sa jazdi 98...s balikom..a na najazde na pristavni most je zapcha...z petrzalskej casti...kde je to myslim dost do kopca...tak tam neni vobec problem sa rozbiehat...a navise sa tieto motori z ofukom ani tak nehreju...takze v lete by tiez asi nebol problem...zaklad je motor...a moze tam chodit ...aj stari ikac...
Reply on: ufo #71208:
Riešenie je to ako písal KLF, aj tak sa mi zdá ako priveľký luxus, totiž rozdiel je jedno záložné vozidlo ako stiahnutie kĺbových busov z inej linky, kde nepremávajú len ráno a to navyše len jedným smerom.
Reply on: yves #71199:
133 chodi len rano a plna byva dole kopcom ? .
Inak klbovy bus tam siel ako zalozny x-krat a plny. Nebolo poznat, ze by bol siel pomalsie ako plny 12m bus.
Reply on: SDX #71201:
Načo súbeh s električkou? To už radšej okolo OD Slimák a po Pionierskej na Kramáre.
Reply on: Ike #71205:
sorry , to bolo KLFovi 😃
Reply on: SDX #71201:
lenze to je uz nemozne... pretoze s NDS sa nikto o takejto alternative nebavil, a podjazd pod (buducu) dialnicu D2 je postaveny tak ze presne splna normy.... ak by sa tam dali troleje, tak by nesplnal normy.... i ked, viem ze u nas by boli schopni to zatrolejovat bez podjazdu, nasadili by tam duobusy a tie by si na podjazd prepinali na dieslovy agragat 😃
Reply on: SDX #71201:
komu? rozhodne 25Tr..... nasadzovanie 25Tr na trat na aku chodia, je ako ist s Porsche Carrerou jazdit offroad...
25Tr je luxus, este k tomu sa s nim zle zaobchadza...
oprava #71201 SDX: ...a prave po pripadnom...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.