Dnes rano vodic na L17 isiel ako pilot F1. Dosledkom bolo neustale vyzvananie na vsetko co sa len priblizilo ci priblizovalo k trati. Chodil na elektrickovu "cervenu" a dokonca v znacnej rychlosti otvoril dvere priblizne na urovni toho rybarskeho cechu co je na nabrezii. Neviem kam mal tak naponahlo, ale porusoval vyhlasku jedna radost a aj DP ? ? To je hazard so zivotom cestujucich. Pokial to bol niekto z tunajsich prispievatelov-vodicov, pripadne niekto s ich kamaratov...tak jazdite a premyslajte pri tom. Nieste na zavodoch ?
Potom mozu... Ale zatial sa hovorilo len o dokupeni vozov na DD. Na obnovu trolejbusov ako som pochopil z clanku sa budu vyhradne pouzivat reko 14TrM, co sa mi osobne nelubi. Nejako sa neviem zzit so predstavou ze tu 14TrM budu jazdit este v roku 2019.
Ale chcelo by to tender na nejaku vacsiu dodavku ako bolo na 21Trky. A podla toho dodavat. A najlespie ho spojit aby bol aj na busy. Ziadat aj dlzku 15m a citelis je odstaveny
Ja by som bol radšej, keby sa najprv riešili iné úseky (Patrónka, Pražská, Drotárska, letisko), nie také, kde by sa duplovala električková doprava, ktorá by MALA byť rýchlejšia.
Počul som, len neviem, prečo napríklad dávajú do médií, ako "ťažko" sa im budujú a rozširujú cesty kvôli pozemkom, ale o probémoch s pozemkami pri zatrolejovaní obratiska Molecova vôbec v médiách nehovorili, a namiesto toho klamú s "duobusmi", a ešte aj politicky využívajú trať na Dlhých Dieloch ako nejaký úspech, čo je podľa mňa veľmi pochybné...
Dosť pochybujem, že ochranári by protestovali proti vybudovaniu trolejového vedenia v Mlynskej doline, neviem, skade máš tieto informácie. Aby sme nehovorili v dohadoch, môžem zistiť.
O tom, že sa trolejové vedenie už nedá urobiť, sa tu písalo, ale potom niekto zase povedal, že sa dá. Rád by som videl definitívne stanovisko.
Ak má byť L 32 duobusová, prečo sa potom nekúpia normálne duobusy? Síce Ámos píše, že je zmluva na 12 ks. 25 Tr.
Každopádne sa mi vôbec nepáči tento bordel so všelijakými "duobusmi" a linkami 133. Aj keď zase uznám, že keď už je tá linka a sa využíva, tak dobre, ale naďalej je to koncepčne nezmyselné.
k revizorom len tolko, nahodit ich na flexi time, jemne znizit plat, zvysit pokuty a dat 20-30% z pokuty proviziu revizorovy. by ste videli ako by sa isli odzabijat
co to kecas, vies aky je odhad o tom kolko ciernych pasazierov denne v MHD je a kolko vyberu na pokutach rocne? Si skus preratat cisla. Odhad je cca 30.000 ciernych pasazierov denne.
A nebudu sa kupovat trollina. DPB ma uzatvorenu ramcovu zmluvu so Skodou elektrik na dodavku 12 ks 25Tr.
Re #71015 Mike: Ja by som to radsej videl na Nivy. Ono uz z viacerych stran som pocul navrhy ci nespokojnost s tym, ze neexistuje priame spojenie po nabrezi. (aj ked nie som zastanca odvasdial vsade) Ale ked si zoberes, ze spojenie Karlovka - Zochova existuje elektrickami, ale spojenie Karlovka - Dostojevskeho nie a clovek musi prestupit na L70, tak by bolo podla mna logicke predlzit L133 po ASMN dokonca ju spojit s 202, ak by potrebna uprava v intervale nebola moc velka.
L70 by som skratil po ASMN resp. by som ju spojil s 88 s nasadenim 15m vozov a intervalom ako ma dnes 88-cka.
Re #71017 SDX: Cize podla tvojej logiky by sa mali kupit nejake solo trolfle na 205 alebo 207 alebo klbove busy pre druhu kolonu, lebo DD aj petrzka ma nove vozy a treba teraz inde v meste nove vozy, nie?
Re #70998 Ike:
1) Co by si tym dosiahol? Mozno by si vyhodil aj schopnych ludi. Co takto nove vybreove konanie na kazdu poziciu. Nemiesaj kulturne rozdiely s japonskym manazmentom. Skor by stacilo keby bol ten vrcholovy manazment v kontakte s praxou a malo relevantnu spatnu vazbu...
2) Zvysol val by si platy revizorom? Vies ake maju tie platy ked ich chces zvysovat.. Co ked maju 40.000, co ked 80.000. Ako chces zvysovat platy ked nemas analyzu o ich vyske. Vies ze prilis vysoky plat demotivuje? "Nebudem robit ved mne tych 50.000 bohate staci..." Co takto hodnotit od vykonu. Za kazdu pokutu dostanes tolko a tolko a cim viac ich donesies tym viac z pokuty dostanes...
Revizorov treba riesit prijatim dalsich a nie zvysovani miezd. Mas pocit ze 25 ich na BA staci? Ja by som od DPB ocakaval takych cca 70... Nelubi sa mi spolocnost, ktora ked nema prachy zdvihne ceny, no nerobi nic s neplaticmi... V podstate okrada svojich podstivych a vernych zakaznikov...
3) Predstavujes si to ako hurvinek valku. Z listkov nikdy nezarobis na podstatny pocet novych vozidiel. Na jednu elektricku za 80mil. musis predat 4.444.444 18 korunovych listkov... Bez poriadnych kapitalovych dotacii sa nikam nepohnes
4) Mas pocit ze vodici neprebiehaju skoleniami... A to ze kedysi ked bolo raritov ze vodic na teba pockal ked si dobiehal a dnes je raritov ked nepocka sa proste stalo len tak? To ze na vypravnach (min na jednej) visi vyzva aby vodici cakali na ludi je len tak?
5) schranky paci/nepaci. A kam by si ju umiestnil na vypravne alebo na olejkarsku? Myslis ze niekto by doma napisal list a isiel ho niekam cez pol mesta doniest. Co takto v dnesnom svete elektronickej komunikacie zriadit poriadny jasny e-mail - staznosti@dpb.sk (a nie ze je milion mailovych adries a ty polhodinu hladas kam svoju staznost poslat a potom ti este veduci prevadzky vypi*uje ze preco to posielas riaditelovi divizie a nie hned jemu aj ked jeho mail. adresa nikde nie je) a moznost poslat staznost aj sms-kou na tel. cislo a nie vyvolavat niekam na dispecink.
6) chcelo by to kompletnu reformu - ano tu sa da suhlasit. Co je zle zmenit, co funguje ponechat...
Skutocne mas pocit ze je ekonomicke vyradovat osem rocne autobusy? To ze sa nenahdradzuju Ik280 a K732 je jedna vec, ale ziadat neopravovat Ik435... Sorry ale tak bohati nie sme...
no dobre ale tie autobusy z petrzalky vacsinou jazdia do centra a pre turistov mame mat stale len stare autobusy vsak tu uz ked nie je dost dlhych autobusov chodia kratke a na 5 zastavke sa don uz nikto nezmesti
Vies uvedom si ze Petrzka ma (aj ked stare) klbove vozidla... dlhe diely ich sice maju tiez ale nedostatok.. do petrzalky jazdi vacsina Urbin, teraz je cast na ine casti mesta... vies Bratislava nepozostava len z Petrzky...
sám si počul, koľko bude trvať konanie o odkúpení pozemkov, niekde bude musieť ísť o vyvlastnenie pozemkov, iba pod stĺpmi ktoré budú niesť trolejové obratisko pri Riviére. Stále sú však reálne úvahy o predĺžení trolejov po Botanickej a nábreží a uvažuje sa podľa odborných štúdií, či je lepšie napojiť to cez Staromestskú na Hodžovo, alebo cez Dostoják na Nivy. Aj keď to sa dá spochybniť ako zbytočné dupľovanie električky trolejbusmi na dosť dlhom úseku ?
Odhliadnuc od toho, že 25Tr nie je ani zďaleka normálny duobus, že pomocný agregát je stavaný iba na núdzové použitie, pokiaľ možno nie s ľuďmi (DP má testy čo sa robili 3 dni na L88 - po celý deň - podľa nich je to O .K.), odhliadnuc od toho všetkého, keď už nebudú žiadne šóry v Ml. doline tá prevádzka na ten agregát na L32 sa bude dať prežiť si myslím. Nakreslí sa tam chronometráž o 5 minút dlhšia; striešky na vedení na zast. Pri S. Mlyne a SAV, alebo Sokolská už dávno mali byť, to je neschopnosť jedného rezortu DP.
ty by si nakupil nove trolejbusi pre dlhace., za tie peniaze by sa mohol kupit dvojnasobok klbovych autobusov pre petrzalku kde jazdia tie stare ikarusy
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jento