Síce s tebou väčšinmou súhlasím v poslednom čase, ale s tými emisiami si dosť zásadne a rádovo prestrelil. Niektoré emisie CNG sú rádovo nižšie, iné sa do Euro 5 pobiede vopchajú.
Myslim si, ze niekto v DPB je teraz uplne vyteseni, ze mu trolejbus jazdi bez dratov a chce to rozsirit na uplne nezmyselne miesta. Do Petrzalky treba tahat draty a nie kupovat "doubusy". Na co most Apollo potom hyzdia tie trakcne stlpy.
Inak zvolili ta alebo nie?Ja som ti zabezpecil hlasy od jednej rodinky co voli v Starom meste, ale vacsi dosah som nemal.
To som tiež celkom nepochopil s tými duobusmi, okrem toho tie predĺženia, pokiaľ by boli realizované tak, ako sa píše v článku (205, 209, 210), by boli plne trolejbusové linky.
A aké duobusy chce DPB nakupovať? Prečo?
Pre Dlhé Diely by ani tých ďalších šesť s pomocným motorom nebolo treba, keby nejazdili pod Nový most, a keby sa urobil vyhradený pruh. Nebude to zbytočné vyhadzovanie peňazí? Alebo je už zmluva na ne?
K novinke o trolejbusoch za miliardu jedna multiple choice question ?
To, ze sa kupia/maju kupit trolejbusy za 1 miliardu je:
1. prianie ludi zaujimajucich sa o MHD?
2. prianie a plan DPB? vyjadrenie vedenia DPB?
3. vyjadrenie a plan magistratu, s tym ze to zafinancuje?
4. nieco ine?
A s tymi duobusmi obdobne - to kto planuje a vazne to planuje predlzit 209 a 210 ako duobusove (asi kratke, ci klbove?) linky, bez stavby trolejbusovych trati? Ja som myslel ze z prevadzky L133 a L32 su skorej negativne skusenosti (ako spotreba, maly vykon), a nie ze sa budu zavadzat este dalsie hybridne linky...
neberte to tak dragicky. Pozrite sa na to z tej lepsej stranky. K moru uz nebude musiet cestovat do chorvatska ale len tot k susedom madarom ?
Niekde som cital, ze nahustenim pneumatik na urcenu hodnotu pri najazdenych 30.000 km rocne sa na jedno auto vypusti o stovky kilogramov CO2 menej a usetri cca 18.000 korun (v zavislosti od ceny benzinu)
Co takto zacat od vlastneho auta
Máš pravdu, až na to, že len v jednej rovine. Skôr ako dôjde k stúpnutiu hladiny do takých rozmerov nás postihne potravinová kríza, z ktorej sa nevylíže 90 % populácie - behom pár desaťročí. Miesta bude potom dosť - záležať bude na zamorení obývateĺných oblastí. ☺
ale ved to je logicke... zober si napr europu... ma 720 000 000 obyvatelov, vzhladom na to je ze clenita tak by som povedal ze dobre 3/4 byvaju pri mori... ked sa ocean zvdivhe vplyvom roztopenia ladovcov, ti ludia budu musiet niekam ist... a myslim ze nevynechaju ani nas...
Mám ešte taký dotaz. Kedže p.S 499.1023 nie je obyvateľom BA a možno ani nebýva na Slovensku, prečo neustále má pocit , že musí akurát v BA - DPB do všetkého pchať nos. Je tu niekto na tomto fóre, kto neustále chodí na CZ fóra o doprave a vypisuje im tam svoje múdrosti.
Ja netvrdím že S499.1023 je zamestnancom DPB i keď v minulosti, ako sám tvrdil ním bol. Som len presvedčený,
že na všetky problémy v DPB sa pozerá očami byrokrata, ktorý všetko rieši z poza stolu. ale prax mu je absolútne vzdialená. Niekto tu navrhol, aby Tý čo sú kompetentní za chod DPB museli začať MHD používať dennodenne a potom sa možno lady pohnú. Má to však jeden hákysko. Viete si predstaviť, ako pán Gen. riaditeľ DPB + všetci ostatní riaditelia, zástupcovia, odložia svoje podnikové tátoše a začnú cestovať MHD -to sa skôr svine naučia lietať !!!!
?
Na Saharu kaslem. Tu ide o topenie Arktidy a zdvih hladiny svetoveho mora. Ja viem, Slovensko nema pristavy a nas najnizsi bod je az 94 m nad hl. mora, cize sa nemame coho bat, zeano. Takze v menej tragickej variante ide o odklon tepleho Golfskeho prudu od Europy, co vyvola ochladenie zapadnej Europy az na uroven Newfoundlandu alebo Britskej Kolumbie. Skotsko porovnatelne s Gronskom. U nas "ladovska zima za okny je, a srdce jima bila nostalgie".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023