Ja si tiez myslim, ze by sa malo pokračovať v plynofikácii. Ved aj keby chcelo mať DPB vozidlový park približne 50:50 tak pri 500 vozoch ich može mať 250 ale kludne aj 300 kvôli tým ich neočakávaným udalostiam. Kde je napísané, že práve naftových musí byť viac. Ak niekto vytvroí neočakávanú udalosť tak sú to arabské krajiny s ropou...
Aj ked zrejme by sa bolo dobre spýtať analytikov, kde bude vyhodnejšia cena kedže som niekde zachytil, že sa v poslednych dnoch začalo obchodovať na burzách aj s plynom (ktorého dodávky sú stabilnejšie) a jeho cena sa už nebude odvodzovať od ceny ropy... Ak by sa plyn javil ako lacnejsie a stabilnejsie, je treba mať viac plyňákov ako naftových.
Ja som za pokračovanie dodávok autobusov na plyn aj ked sú o niečo drahšie. Ten rozdiel sa vráti behom +/- prvých dvoch rokov prevádzky..
Aj ked zrejme by sa bolo dobre spýtať analytikov, kde bude vyhodnejšia cena kedže som niekde zachytil, že sa v poslednych dnoch začalo obchodovať na burzách aj s plynom (ktorého dodávky sú stabilnejšie) a jeho cena sa už nebude odvodzovať od ceny ropy... Ak by sa plyn javil ako lacnejsie a stabilnejsie, je treba mať viac plyňákov ako naftových.
Ja som za pokračovanie dodávok autobusov na plyn aj ked sú o niečo drahšie. Ten rozdiel sa vráti behom +/- prvých dvoch rokov prevádzky..
Sommelier