Reply on: Ámos #70885:
ja pisem stale k veci a fakty 1) mesto aj napriek tym pozemkov nebude mat za co stavat. dovod ? totolna neschopnost mesta a kompetentnych _zmanazovat_ taku velku investiciu. ti ludia vedia bohuzial len tunelovat, ale nie budovat ...
2) 120 busov a 30 trolejbusov je na hranici utopie. polovicne mnozstva budu uspechom.
3) bohuzial bratislava sa dost zlou politikou v zahustovani tou dierov stava. ako som povedal, taka karlovka alebo dubravka a ruzinov, kedysi nenormalne vychytene stvrte, teraz vacsie betonove dzungle ako petrzalka. a petrzalka kedysi zatracovana preziva svoju renesanciu.
ked sa mam ja osobne priznat, tak s najvacsou pravdepodobnostou by som teraz chcel byvat v petrzalke, alebo potom lamaci/dubravke
4) prave preto, ze uz vlastne ani neni co modernizovat a vozidla sa rozpadaju za jazdy je docela akutne kupit aspon par kuskov vozidiel, lebo je docela strasidelne, ze hrozi realne priemerny vek vozidiel autobusov okolo 13-14 rokov do roku 2010.
5) no durkovsky ich tiez vela nepostavi. som naramne zvedavy, ze ktory konkretne park ma na mysli ... ale zatial sa len pricinil o rapidne znizovanie ploch zelen v bratislave
6) preco mesto uz davno neprijalo uznesenie, ze v novych projektoch musi byt aspon tolko ks stani ako bytovych jednotiek ? mesto uplne kasle na staticku dopravu
7) som bohovsky zvedavy na ten odpocet v roku 2010, lebo docela velku cast toho co teraz slubuje pocas jeho posobenia pravo naopak nicil
aquila
a to s tymi SORmi myslis vazne ? ach jaj, no uz len tie vytrhnu z biedy bratislavsku MHD