Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
dnes 2 revizori okolo druhej na dlhacoch - veeelika pochvala...boli mili...vztiahli z 2 trapnych reperov pokuty a z jednej trochu dost divnej baby este...boli na nu dost mili aj ked sa ich snazila oblbnut a nebola moc ochotna...nastupili potom smerom na molecovu...zamaskovali sa a dalsia razia...narazili na "nemu" "cudzokrajnu" slovenku:) 😛 ale aj na nu boli mili...mat takychto revizorov v celej BA;)
dnes vodic na 34 vozidlo 2607 bol velmi ochotny...na povraznickej cakam pri prednych dverach a on mi ich nechce otvorit, cakam cakam az nakoniec otvoril...hodil na mna otrasny xicht a zacal mieco nadavat potichu ze predne dvere volaco...potom si este aj zanadaval, ked som vystupoval cez predne dvere...takze chvalim... ☠
Reply on: vaky #70224:
maš pravdu suhlasim s tebou
#70226 yves: MAM PETICIU STOP TEDOM KRONOS V BA! JE VELA LUDI hlavne ja ? KTORI MAJU 190CM VYSKU A 100 KD ?
Reply on: pato #70223:
Tedom je výborný na vozenie žiakov navštevujúcich 1. stupeň ZŠ, lebo tí väčšinou spĺňajú kritériá na telesné parametre: výška do 160 cm a hmotnosť do 60 kg ?
Reply on: Valec #70218:
Vieš kto robil audit. Je zaujímavé, že DPB nevypísalo, ako to určuje zákon konkurz, ale jednoducho priamo určilo vykonávateľa auditu, preto dopadol priaznivo, presne tak ako si to vedenie DPB predstavovalo a objednalo. Keď si však myslíš, že to nieje možne, tak naivne veríš v spravodlivosť. Ja iba viem, ako v DPB robia 3.úradnici prácu, ktorú by hravo zvládol jeden. No a teraz počítajme - 603 : 3 = 201. a verím, aj to je veľa.Máš dojem, keby bol DPB v súkromnom vlastníctve, že majiteľ by zamestnával toľko úradníkov? Skôr by som mal externé zmluvy na výkon adm. prác a vieš si predstaviť koľko financií by som ušetril len tým, že adm. budova DPB + zamestnanci na Olejkárskej by sa stala zbytočnou. Aby sa uviedli všetky argumenty s prezamestnanosťou adm. pracovníkov v DPB to by sme sa napísali až by nás s toho prsty boleli. Všetko je o názore a uhle pohľadu. Ahoj.
Reply on: pato #70223:
Nastastie ze sa len skusa 😉. To by nam tu len chybalo aby sme dostali dalsi typ do zbierky. Ked uz nech radsej pride zopar kusov s toho co tu uz mame.
ten tedom nie je zli škoda že je tu len na skušku ?
Reply on: Ámos #70221:
Ale co vie benova o mhd? NIC! Len sa chvasta a pritom durkovski nebol najhorsi. A kdo chce politicku debatu nech urobi server www.durkovskivsbenova.sk ?
Reply on: Valec #70218:
To vies, pani Benova nieco trepla ze je 900 vodicov a dvakrat tolko pracovnikov a tak cela Bratislava je teraz zhrozena. A co je najhorsie, ze DPB nevedel spravit nejaku tlacovku, kde by pani Benovu setrel, ze si opat vymysla...
Reply on: S499.1023 #70219:
? a vies mi prosim povedat aj priblizny pocet?
A kto najviac kupoval CN12-tky? DP v cechach ci islo toho viac za hranice?
Reply on: Ámos #70215:
Do typového radu Low Entry nepočítam vozidlá typového radu s vysokou podlahou. Áno, vyrobilo sa ich toľko, najviac v prevedení CN 12.
Reply on: Nal Sehel #70216:
Hmm a je zaujímavé, že ty o tom vieš a pri audite si to nevšimli (hoc odmena audítora sa odvíjala od množstva Sk ktoré sa im podarí ušetriť).

Očakávaný stav ku 1.1.2005:
- zamestnanci celkom: 3199
z toho:
- vodiči MHD: 1406
- dielenský robotníci: 641
- ostatný robotníci: 549
- THP: 603

Nech počítam ako počítam, tak na jedného vodiča vyjde (1406/603) 0,42 THP pracovníkov.

Čo sa týka šetrenia, lepšie je brať si príklad z tohoto: "Dále je nutné neprodleně zahájit realizaci klíčových (investičních a sanačních) částí dříve schválené strategie rozvoje (budovy, plochy, dopravní prostředky a trasy), podle zpracovaných rozvojových programů, které nelze dále (ani zčásti) krýt racionalizací a úsporami." Akurát tie trasy už sú z časti vyriešené.
cawte, nevie mi niekto povedat dokedy je tu TEDOM??? a zajtra bude jazdit na 37micke??? diky
Reply on: drink #70212:
Chceš vedieť kde vziať chechtáky na DBP. Znížiť neskutočnú korupciu v DPB a jeho rozkrádanie. DPB má asi najväčšiu administratívu v celej EU. jeden vodič musí svojou prácou
vytvoriť plat pre ďalších dvoch zamestnancov, preto aj také zlé ohodnotenie výkonných zamestnancov DPB t.j. vodiči, opravári údržba tratí atď.Ale to je problém na dlhšiu polemiku a žial my to tu nezmeníme. Pokiaľ bude s čoho beztrestne brať, tak sa doprava v BA veľmi ťažko spamätá. No len treba asi naivne veriť, že sa niečo pohne v prospech DPB a možno tá povestná motyka aj vystrelí.
Reply on: S499.1023 #70214:
To sa ich vyrobilo tolko ? A ratas do toho aj sto kusov 12 metrovych C-cok pre SAD BA?
Reply on: citelis #70207:
Aby som to upresnil, SOR vyvinul úplne nové, plne nízkopodlažné autobusy radu NB. Low Entry rad BN zostáva vo výrobe a napriek "mimoriadne ohavnému" hrbu je najúspešnejším modelovým radom v histórii výroby autobusov SOR. Takže všetko je to len a len o tom, kto si aký autobus objedná a koľko zaň chce zaplatiť.
Reply on: citelis #70207:
Ved hej.. Avsak DPB potrebuje halvne 12 a 18 metrove busy... Aj ked kde je vylucene, ze o rok bude aj 9,5ka bez hrbu.

Re #70199 Beus: Dik.
Reply on: citelis #70207:
Prečo máš pocit, že "dobrý DPB" a "zlý magistrát". DPB nedokáže ani aktualizovať mapu liniek raz za rok, myslíš, že by to stálo milióny? DPB a komunikácia s verejnosťou? Nula bodov!

Navrhni, kde vziať peniaze na nové vozidlá!

Ak je málo peňazí z daní, tak zostáva jediné: Zvýšiť cestovné.

Má niekto iné riešenie?

Napríklad z reklamy? Takých 300 miliónov? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.