Košice napriek svojim štvrťnízkopodlažným KT8 (podľa mojich informácií asi trom, nie siedmim) sú na tom aj s vozidlami PODSTATNE horšie ako Bratislava. Ich jediným šťastím je, že majú taký prebytok vozidiel, že ešte pár rokov z podstaty vyžijú.
"A elektricky ani netreba komentovat."
Ani bratislavské. Celodenný interval 12 min. je síce lepší než košický (12-20-15), ale tiež to nie je nič moc.
"Existencia elektrickovej linky s jedinym odchodom za den..."
R5 či R8 sú účelové linky určené na dopravu do USS a ten jeden spoj za deň asi postačuje. Naša 92 má cez víkend tiež iba 7 spojov.
Starosta KV s tým nič nemá, to bola akcia DPB. A o tej otočke a stĺpoch tu bola viackrát diskusia, skús vyhľadávanie.
Re #70142 SDX: No maximálne raz denne tam a späť. Samozrejme, že to nie je moc pohodlné riešenie, ale vraj by to boli schopní zvládnuť v prípade nedostatku vozidiel. Ale zatiaľ asi nejaké väčšie problémy neboli, takže by to asi ani potrebné nebolo. Dôsledok chýbajúcej otočky bude skôr väčšie opotrebovanie vozidiel, ktoré sa tam teraz každý deň na naftu otáčajú.
Tak povodne v KV a D bol retiazkovi system zavesenia vedenie elin t.j.: boli lana cez obe cesty a kolajnice ale starosta KV ich dava odstranit a dava len stlpy pre eliny ze pre trolejbusy je to zbytocnost! A pred opravou krizovatky Molecova-Riviera boli hrube sltpy osvetlenia. Po oprave dali tenke!!!! Preto sa tam teraz nemozu zavesit troleje!!!!! ?
"Ze pride studentik, skonci skolu, dostane firemne auto a jazdi jak magor. A tito magori zdrzuju premavku."
No v našom meste nezriedka vidím magora za volantom busu MHD co stojí v križovatke, či dokonca aj na prechode. Tak ten už by snáď mal byť skúsený a vnímať premávku okolo. Na to mi povieš čo? ?
V prípade napr. nejakej dlhodobejšej poruchy nejakej 25Tr by bolo možné tam 15Tr dotiahnuť Tatrou, nie je to taký problém, podobne ako pri poruchách. Na noc by to buď dotiahli naspäť alebo by to strážil SBSkár.
Ale inak K8T5 (dajak tak ? ) mali byt aj v BA (asi 50 kusov) ale boli robene na sirsi rozchod ne na 1000 mm! preto nemame (zatial) nizkopodlaznu elinu ?
to co durkovsky povedal je v podstate irelevantne a on to vie. muti vodu.
inak k tym kosiciam, ano maju brutal oranisko kolaje, ale aj napriek tomu maju lepsie elektricky ako ma bratislava. maju dokonca asi 7 ciastocne nizkopodlaznych
navyse ak dostanu tie 3 miliardy, tak potom len bude krasny dokaz o neschopnosti bratislavy vybavit co i len 1 korunu z EU.
ja hovorim, durkovsky a cela KDHajzlacka mafia prelezena na vsetkych urovniach len skodi bratislave.
a som 100% isty, ze benova je sice pipenka, ale nikto nedokaze tak dodrbat mesto ako KDHajzli
Andy
Re #70142 SDX: No maximálne raz denne tam a späť. Samozrejme, že to nie je moc pohodlné riešenie, ale vraj by to boli schopní zvládnuť v prípade nedostatku vozidiel. Ale zatiaľ asi nejaké väčšie problémy neboli, takže by to asi ani potrebné nebolo. Dôsledok chýbajúcej otočky bude skôr väčšie opotrebovanie vozidiel, ktoré sa tam teraz každý deň na naftu otáčajú.