No co som ja cital clanky o tom (nie vela, len to co bolo v BN a tu odkazy), tak tam som to nejak prehliadol asi.
No a PePa ma vzdy strasne naponahlo...
Je mi veľmi ľúto, ale pokiaľ si prestupoval, tak revízor bol v práve. Inak by ma zaujímalo, rovnako ako iných diskutujúcich, prečo pri pravidleom dochádzaní do školy z Vrakune do centra nemáš električenku?
Tá električka tu nie je preto, že by o ňu mala BA záujem, resp. to má vplyv tak z piatich percent. Tá električka je tu preto, že musí absovovať predpísané skúšky. Boli prakticky len dve možnosti - BA a Liberec. Ale Liberec takéto vozidlá rozhodne nakupovať nemieni, takže pre výrobcu bolo výhodnejšie uiestniť ju sem. Všetky testy platí výrobca, poistenie platí výrobca, spotrebu platí výrobca. Stačilo si prečítať či vypočuť nejaký rozhovor napr. s ing. Rafajom, ktorých robili novinárske hyeny väčšie množstvo. Inak vo vašej vagónovni poskytne relevantné informácie trebárs PePa, vedúci prevádzky či riaditeľ závodu ED ? .
Ja tiež nie som priaznivcom takýchto "nadnárodných" názvov, ale investor rozhoduje a keď bude chcieť mať "Stone Plaza Center", tak ho, bohužiaľ, bude mať. Môj príklad len naznačoval, že aj v iných mestách majú ten istý problém. Aj v Praha máme Charles Square Center a, nakoniec, vo Viedni už pred desiatkami rokov chodili nakupovať do Shopping City Süd a nie do Einkaufszentrum Süd ? .
Aj revizori su iba ludia a je mozne, ze sa pomylil, alebo to urobil naschval, aby mal vacsi vykon. Mozno by si mal napisat staznost aby ti odpisali, ci revizor postupoval spravne.
Tak to asi revizori v tom nemaju zrejme jasno. AK ti nieco take vysvetlil. MNe to zrejme neuznal ako platny listok, povedal,ze mam pouzit hodinovy a to bolo vsetko
Myslim si, ze v pripade prestupu z linky na inu linku sa tazko dokazuje ci bol v prave alebo nie. Pokial je v jednom vozidle, tak revizor vie zistit zastavku na ktorej si listok oznacil a vie, pokial sa mohol vozit aj keby meskal pol hodinu.
Hej je to zrejme 100-nasobok zakladneho cestovneho...(14 sk je asi to zakladne cestovne). A pokutu som uz zaplatil,pretoze ak by som ju nezaplatil na mieste,tak by to bolo vraj viac. A branit sa? napadlo ma to,ale viem ze by to nemalo ziaden zmysel. Hoci viem ze tu cestu zvladne trolejbus bez zapchy za 25 min aj s prestupom na iny trolejbus.
Neviem ci si to pochopil, ale maximalna vyska pokuty je 1414 Sk. Ak mas 10-minutovy listok za 14 Sk a mal si mat 30 minutovy sa 18 Sk, tak by si mal zaplatit iba 400 Sk. Tak mi to vysvetlil revizor.
mimochodom, vcera kamaratka tiez dostala pokutu. Sla skutocne na cierno a je si toho vedoma. Ale ak by sa aj v BA vyuzivalo nove znenie zakona (do 100-nasobku), mohla by aj nieco usetrit.
nie je to nahodou (maximalne) 100-nasobok zakladneho cestovneho? Ak sa v BA zmenili pravidla (teda 1414 Sk vzdy), tak povedz.
Re #69591 Matko: ak si presvedceny ze si v prave, tak sa bran. Nie je tvoja vina ze trolejbus meskal. Minimalne to skus, ak si uz tu pokutu nezaplatil. Pokial ti cesta podla CP mala vyjst do 30 min. je tu sanca. Ja viem ze pri prestupe sa to tazsie dokazuje, ale ...
To je vela. mal si dostat pokutu vo vyske 100-nasobku rozdielu. Ak si mal 30 minutovy listok a mal si mat 60 minutovy, tak zaplatis 100-nasobok rozdielu ceny listkov
1400 Sk je sice celkom dost, ale neuveritelne ma hneva ten system...keby som kazdu cestu neoznacoval listok a cestoval na cierno, tak mlcim ako Vos pod chrastou. Ale toto mi pokazilo cely den (a mozno aj dlhsie) ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Chicco