Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #68970:
OK. Je však potrebné zohľadniť nasledovné... Vychádzaš správne z toho, že sklon zjazdu z mosta je veľký, s čím treba počítať.
Ďalej je potrebné zobrať v úvahu trať vedúcu od nábrežia - a potrebu spoločnej zastávky (nie je podmienkou, ale mala by byť).
Tú Dobrovičovu myslíš v križovaní Štúrovej ? Dúfam, že nie.
Ak ju myslíš v Parku - je to zrealizovateľné. Nechám stranou svoj pohľad.

Následne:
Je ti dúfam jasné, že trať vedúca po Štúrovej sa nebude môcť využívať súčasne s tunelom. Teda možno máš inú teoriu alebo zámer...
Ako chceš riešiť napojenie tohoto tunela na trať po Mostovej, nám SNP a Špitálskej ? - chýbajú ti minimálne ďalšie 3 výjazdy. Hm ?
Reply on: S499.1023 #68959:

Na tú akciu čo sa konala v Hrobustove. Stretnutie prevádzkovateľov trolejbusových dráh či čo, minule si mi to písal.
Reply on: Chicco #68947:
TY si láskavo neotieraj hubu o mňa. ?
Reply on: Beus #68945:
Tak ako to tam sledujem zo Župného občas, tak v tom prípade pomerne často ubúda z vodičov. Ale dobre, ja som sa len pýtal. ?
Reply on: rugger #68972:
OK, ale niektorí to predsa poťahujú až tam. Ten prístrešok je tam, pretože tam bol aj starý zastávkový označník až pokým neosadili nový na stĺp.
Reply on: Emo #68975:
Tak to, prosím pekne, v žiadnom prípade. Električka je možno to, čo "elektrická tramway". Lenže okrem elektrických sú aj tramwaye konské, parné, petrolejové... A slovo tramway (príp. tramvaj) nie je tak celkom české:-).
Reply on: S499.1023 #68835:
Ad1) No veď uvidíme, ako som sa dnes dočítal v Pravde, zajtra majú zverejniť mená ďalších kandidátov, takže tak...

Ad2) Dobre, ale ako by si to teda inak povedal Ty? A nehovor mi, že by si tam použil slovo "tramvaj", lebo to je významovo to isté, čo električka, len po česky.
Reply on: Chicco #68884:
Nikto Ťa nenúti používať tú skratku. Je to Tvoja vec, či povieš centrum alebo CMO.
Reply on: KLF #68940:
Vidím, že už si si zvykol na tú skratku CMO ?
Reply on: intony.sk #68939:
...ak by sme tam zastavovali tak ako si predstavuješ,tak nevidíme druhý vagón ? ....sťažuj sa na toho mudrca čo tam tak ´´šťastne´´ umiestnil ten prístrešok a nie na vodičov.
Reply on: Chicco #68862:
Tento výraz sa používa aj v iných textoch (územný plán, ...).
Inak, čo sa týka tej Patrónky, tak som niekde čítal, že budúci rok ju majú celú prestavovať, tak možno sa čaká s tými t-busmi na to.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Sommelier #68832:
Ad vjazd na Šafku: sú dve možnosti - buď cez park, alebo na Štúrovej. Ak by si zakopával trať na Štúrovej, bude výsledkom presne to, čo nechceš - náhrada povrchovej trate podzemnou. Pri zakopaní cez park by Štúrova mohla zostať (a mala by sa napojiť na Starý most, aby v prípade, že sa niečo stane v tuneli, nebola celá Petržalka odfajčená).
Inak ak Ťa trápi Kačacia fontána, tak tej časti parčíka by sa vjazd nemusel dotknúť. Aj tak by niekde musela byť zastávka (pred Krymom či pred SNS), takže reálne klesať pod zem by sa začalo až cca na úrovni Dobrovičovej.
Potom by bola ešte jedna možnosť, ako sa zo Starého mosta zakopať - zliezť popri MV a zakopávať sa popri Dostovejského rade. Ale to by trať dosť svinsky vychýlilo z požadovaného smeru (Kamenné nám.).
Len tak na okraj k tej "plodnej" diskusii o CMO: CMO je skratka používaná pre pamiatkovú zónu Bratislava - Centrálna mestská oblasť, používa sa aj v oficiálnych dokumentoch (napr. pri jej vlaňajšej revízií, t.j. v tomto prípade zmenšení). Keď sa v kontexte tohto fóra hovorí o doprave do CMO, mala by tým byť myslená práve táto oblasť, aj keď nie vždy to tak každý chápe. ?
Reply on: S499.1023 #68834:
"Kde mimo (širšie) centrum chceš zakopávať, aby to pomohlo aj IAD?" - Napríklad račianské Mýto, od Národnej banky po hlavnú stanicu (nikdy som nebol proti širšiemu cenru), prestupný terminál Vinohrady/Predmestie, predĺženie Ružinovskej radiály na letisko, Krížna/Legionárska, Trnavkého/Harmincova (nadjazd pre električky), Prestupný terminál Molecova, Križovatka pri zváračskom (nadjazd pre IAD), možno Trnavské mýto (netuším ako), Vajnorská/Bajkalská (možno podjazd pre IAD), možno Americké námestie (zase širšie centrum 🙂, možno predĺženie Vajnorskej radiály na letisko Vajnory aj s prestupným terminálom železničná stanica Vajnory (ak tam začne nejaká väčšia výstavba)
Možno ma ešte niečo napadne...
Reply on: Mike #68873:
K trolejovému odbočeniu z Patrónky na Kramáre: Nemohol by trolejbus pokračovať po existujúcom buspruhu až k semafórom a tam by to "strihol" doľava? Musel by mať samozrejme o nejakých pár sekúnd skôr "zelenú" ako autá idúce rovno. Vo Viedni sa to takto zvykne riešiť.
VrahDetíAKanibal

VrahDetíAKanibal

Reply on: samuliak #68963:
Volal ma niekto??? Aha, tajný blogger je tu! Človek, ktorý sa hanbí za vlastný blog, vlastnú školu a vlastný vek tu bude niečo vykladať o bande debilov! Tak sa spakuj a ťahaj zase tam, odkiaľ si prišiel!
Reply on: S499.1023 #68962:
Tak ako, ved mas aj viac rokov ako ja... tak jasne, ze si najazdil viac. Napriek tomu, ze s autami jazdim relativne dost.
A IGK je proste zosmiesnovaniahodne pomenovanie. Ci chces tvrdit, ze to je normalna skratka ? Ved uz len to "gumokol" je sranda...
Ale proste debata bola o dacom inom tam. Kasli na to.
Reply on: intony.sk #68939:
Vodič musí zastaviť oblasťou medzi čelom vozidla a stĺpikom prvých dverí pri označníku.
Reply on: Andy #68957:
Je rozdiel medzi zdrhnutim a nebavenim sa s bandou debilov.
Reply on: KLF #68930:
KLF, ja som zaručene najazdil s IGK rádovo viac ako ty, takže neviem, prečo by to malo byť zosmiešňovaniahodné?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement