Tak v tom prípade si zadrel pekne vedľa. Takže, tvrdiť, že PB - DNV tranzit nie je a PK - Stupava už áno je blbosť. Aby som bol stručný, tranzitná doprava má možno určité znaky, ale zo svojej logiky spomeniem nasledovné:
- nezastavuješ v mieste, ktoré chceš považovať za tranzitné (že ?)
- používaš napr. samostatné komunikácie, ako napríklad tunel Sitiny či Petržalskú diaľnicu.
a prečo MČ nevytvárajú náklad a čakajú aké H im DP znesie ?
A mne je to úplne jedno, čo sa k BA pripojí. Je to asi tak zaujímavá téma, ako sa dívať na dojnicu 24 hodín. Dnes nikto nevie, koľko tu žije ľudí, tak by som veľmi nestresoval. ?
Ale dóbre, len ako vyzerá tá relácia PB - NM - HLST - DNV ? A čo na nej premáva a v akých intervaloch ? A ako vhodne sú pôvodné stanice umiestnené ?
Hlbšie zarytý a ješitný už byť nemôžeš.
...akýsi prešovský IGK si to napikoval do sem-tam-fóru na Molecovej včera niekedy pred pol dvanástou v noci. Žeby prvá lastovička, ktorá pracuje na vytvorení skutočnej preferencie električiek?
ŠPZ bola robená s tým, že budú #1501 a vyššie, podľa toho projektu sa rátalo s preradením IK283 do Petržalky. Konieckoncov aj ev. č. boli natlačené na 1501 - 1520. Zbytočne. Niekto to na poslednú chvíľu zmenil, špz meniť už by také ľahké nebolo, a konieckoncov, bolo by to zbytočné. 1207 Bola v tom čase na prezentácií v Brne, kde jazdila s neviemakou špz, ale preto že počas prideľovania špz tu nebola dostala inú. (Nejako to súvisí s tým že bola preč, už si presne nepamätám) ☺
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy