Reply on: Peon #67319:
2) Samozrejme, ze v minulosti tadial premavali vlaky. Jednokolajna trat potom krizovala Sancovu, Kriznu a pokracovala popri Karadzicovej (tam, kde je dnes pri Ml. Nivach VUB a kde sa stavaju tie nove "bizniscentra", bola kedysi zeleznicna stanica a odtial viedli vlecky do pristavu a kablovky). Potom pokracovala popri Dostojevskeho, ale uz na nasype a oblukom na Stary most a do Petrzalky.1) Ja si myslim, ze aj dnes ma ta stanica perspektivu. Len treba fakt triezvo zvazit, ako dalej. Urcite by som ju nevyrucal a nestaval tam dalsie betonove somariny.
tr3mp
Podľa pôvodnej koncepcie (tak zo 70. rokov) je vlastne trať po Štefaničovej a I. Karvaša len preložkou pôvodnej trate po Štefánikovej ulici, ktorá sa prelínala s trasou metra. Škoda, že sa táto výstavba neoneskorila o 12-15 rokov, mohli sme mať zachovanú za súčasných podmienok lepšiu trať po Štefánikovej. ?