či to nie je tým (myslím jazdenie na agregát s brkami dole), čo už sa včera spomínalo, že meniare v K. Vsi nestíha kvoli veľkému odberu shitelisov, možno to aktuálne riešia, zväščujú kapacitu a vypínajú prúd na DD, preto t.Busy chodia na diesel. Medzi Tománkovou a H. Melíčkovej je na trati jediná sekcia. ?
Dnes som šiel vyskúšať Irisbusy. Ten šofér cielil so zberačmi tak presne, že podľa mňa by bol trafil vedenie aj bez pomoci tých striešok. ? Išli sme hore veľmi dobrým tempom. Avšak pred zastávkou Tománkova nám spadli zberače, a preto šofér zapol pomocný motor.
Keď na Kuklovskú prichádzal trolejbus smerujúci dole, ten mal zberače tiež stiahnuté! Je teda výhybka v obratisku Kuklovská nefunkčná, alebo to robil len z lenivosti??? ?
Ináč, nejaké decká, keď nastúpili, povedali, že "Jeee"! ?
Viem, ze je asi este skoro hodnotit trolejbusovu trat na DD, ale co zatial sledujem (aj podla poslednych info na Dispecerskom fore), tak mam z toho pocit, ze tam kludne mohli premavat autobusy so silnejsim motorom. Trat je zatrolejovana len ciastocne, vodici jazdia na motor aj do kopca, natlacene ludmi to chodi stale. Vacsi interval kratkych busov by to ludom riesil. Alebo zatrolejovanie celej trate az po Patronku a mozu tam vo vacsom intervale premavat 14Tr. Toto riesenie neviem co ludom prinieslo, kedze ludia sa hlavne nechceli tlacit. Zbytocne drahe trolejbusy s pomocnym agregatom. A to este nie je zima a kopec snehu !
OK, premava to len 2 dni - skoro hodnotit. Ale ja mam zatial tento dojem z toho.
nerozsvecuju a pokial viem, tak tam nesvieti ani poulicne osvetlenie (ak tam nejake je, svetla vykladov a reklam v podstate ale stacia), to vsetko vraj bude az po kolaudacii celej "stavby" (clanok niekde v Bratislavskych novinach, ohladom parkovania na Obchodnej ?), ale len aby sa nestalo, ze to bude rozsvecovat svetla na opacnej strane ulice ?
Nodes