Neviem ako ty tbc, ale mne sa to zda privela. Ja chodim do BA tak kazdy druhy tizden na 4 dni a ver mi ze ta doprava je pre mna dost nakladna. Ked ty si kupis elektricenku na tri mesiace a este ked mas mozno studentsku zlavu, tak tebe sa hovori, ale ja ked za den kupim tak 5 listkov. To mas 140 korun.A elektricenku si nemozem kupit, lebo nikdy neviem presne kedy pridem do BA(Ci raz za mesiac, ci kazdy tizden) Neviem, ale mne sa to zda privela za tie sluzby. Rozhodne by sa mala zmenit cena listku.ved to je nenormalne ked 10 minutovy zlavneny stoji 6,- Sk a 1/2 hodinovy 7.
Turbo
Mozne riesenia:
1. Obnovenie trane na Hviezdosôlavovom námesti.
Trat na Hviezdoslavku sa neobnovi, jedine ak by sa toho chytil Ďurkovsky, ale ja mu vobec nemam za zle, ak to odmietne podporit.
-- Vsetkym zucastnenym je zrejme, ze tato alternativa sa javi ako najmenej realna, aj ked by bola vyhodna ako pre DP, tak pre Filharmoniu.
2. Jednokolajna trat na Mostovej.
Nic sa tym nevyriesi, akurat sa odstrani linka 4 smerom do mesta. Linky 1, 4, 11, 12, 13 (obcasne) a 14 zostanu premavat smerom na nám. Ľ. Štura.
-- Nezmyselne riesenie.
-- Prakticky nic sa tym nevyriesi, iba sa siet stane zranitelnejsia -> nevyhoda pre DP
-- ostava moznost koncit linky 11, 13 a 14 na Nám. Ľ. Štúra
3. Kompletna rekonstrukcia dvojkolajnej trate na Mostovej ulici.
Najlepsi mozny variant, lebo v pripade nehody na nebrezi alebo na Sturovej ulici je mozny odklon cez Mostovu a Jesenskeho ulicu.
-- Prakticky sucasna stav
-- Moderne technologie stavby trate uplne eliminuju hlucnost a vibracie, taketo technologie su overene a v praxi sa bezne pouzivaju na zapade
-- moznost koncit linky 11, 13 a 14 na Nám. Ľ. Štúra
4. Zvojkoľajenie trate na nábreži a Šturovej ulici.
Úplne vyluci elektrickovu dopravu z Jesenskeho a Mostovej ulice. Nevyhodou je zrusenie jedneho jazdneho pruhu pre individualnu dopravu na Sturovej ulici a na nabrezi, kde uz aj tak dochadza pravidelne k dlhym plechovym lavínam.
-- Zrusi sa moznost koncit linky 11, 13 a 14 na Nám. Ľ. Štúra -> vyssie naklady sposobene dlhsimi tratami pri otacani vozidiel cez tunel, rocne stupnu vozokilometre nazanedbatelne, co sa prejavi vo vyssich nakladoch na prevadzku -> potreba zvysit dotacie (btw., to by trebalo uz teraz!!!!!!!!)
-- pre Filharmoniu najlepsie reisenie
-- pre DP najhorsie mozne riesenie, rusenie trati je krok spat a nie dopredu, elektricku trakciu (najma kolajovu) treba uprednistnovat pred vsetkymi ostatnymi druhmy prepravy
-- nezmyselne riesenie, zbytocne drahe (rusenie cestnych pruhov a nasledna prestavba jednokolajnej trate na Sturovej a na nabrezi)
-- Pri zdvojkolajeni Sturovej treba nutne opravit aj sucasnu trat, nakolko jej stav je havarijny (ale nie az tak, ako na Razusovom nabrezi v useku Nám. Ľ. Štúra - Nový most alebo na Vajnorskej pred Polusom)
Najvhodnejsi vychadza variant cislo 3.
vsetci normalny ludia to vidia takto, o tom som presvedceny!, napiste prosim ci mam pravdu, alebo sa mylim.