Reply on: samuliak #66805:
Nemôžem nereagovať.. Takže: vypadok linky 1 z Vajnorskej by si zabezpečil posilnením liniek 2 a 4. Načo chceš ale posilňovať linkym ktoré jazdia po celej trase až na Zlaté piesky, keď od Polusu k Zlatým Pieskom je treba oveľa menšia kapacita? Takto znížiš kapacitu vo vyťaženom úseku a naopak, zvýšiš ju tam, kde nie je treba..."ZST Nove Mesto zas dostatocne pokryvaju busy, tam eliny netreba, mozno obcas by tam mohli zachadzat 2 a 4..." -ťažko, a zasa len ťažko. Týmto iba odradíš ľudí cestovať MHD.. Nemôžeš/nemal by si posielať električku jednej linky na 2 rôzne konečné...
? ?
Peon
Re #66788 fobust: Zrušiť L87? Prečo? Čím by sa aspoň čiastočne nahradila?
Stále neprezradíš, čo strašné má postihnúť bratislavskú MHD, čo si sa na magistráte dozvedel, čo si tu nedávno spomínal?
Re #66762 KLF: Myslím, že L13 má zmysel aspoň v spojení HS s centrom mesta a možnosťou prestupu z / na L95 na Šafku.
12-ku by som do Karlovky neskracoval, lebo to by Dúbravka stratila obojsmerné spojenie so Šafárikovým námestím.
Ale myslím, že 4-ku by mali presmerovať cez Nám. SNP a Obchodnú, Radlinského a Vazovovu, aby s 1-kou nešla na Špitálskej a čiastočne Krížnou súbežne.