pablitto: Rozmyslam vobec, ci sa mam s takymi ludmi ako ty zapodievat, tak uz iba naposledy dodam, ze keby nas toto tu nebavilo, tak si mozes veselo dalej stahovat cestovne poriadky v GIFoch z www.dpb.sk, pretoze by neboli zastavkove poriadky ani tu ani tam.
Ludia moji zlati, clovek by neuveril, ze sa niekto moze tak strasne nudit, aby kecal o MHD. IMHO, tento svet musi byt absolutely sick... Venujte sa radsej kreativnym cinnostiam.
dado: hm... je to pritiahnute za vlasy, ale skus kombinaciu 4 -> Trnavske myto -> 9/39 -> Zochova -> 83 alebo 6 -> Obchodna/Hodzovo nam -> 83. ale pripajam sa k nazoru, ze bicykel bude najrychlejsi...
kto mi vysvetli, ako sa mam v sobotu rano dostat z Vajnorskej (Polus)pred Ekonomicku univerzitu?predtym sa to akotak dalo pomocou kombinacie 4+88, ale potom, co sa stalo minuly tyzden, neviem - neviem...
Bon-Cu:ale ved ja netvrdim ze nie si normalny!To bola len narazka na to,ze kazdy inokedy chodi sem na navstevu:-).
A este som si spomenul na autosalon v BA.Boli tam z busov asi len karosy/?/,no aj tam mali podklady len na medzimestske irisy+dialkace.Na mestske nic.No a v tych materialoch ,kt.mali sa spomina kataforeza.Co to tak asi moze byt...?
inac, neveim ci viete (ale zrejme ano), dnes bol 6634 v premavke na linke 201. Vecer sa asi pokazil, lebo namiesto neho isla dajaka 14Tr. Spectre vie viac, takze pockajme na jeho prispevok.
heh, autobusova rychlodraha, to znie este lepsie ako metro na pneumatikovych kolesach. Co bude dalsie? Zeby trolejbus s odberom prudu z tretej kolanice????
juj..este neni zajtra...heh...ale mi to aspon nahralo:
13sk - ty ma nepovazujes za normalneho len preto, ze sem chodim, ked ty uz hajas? ...ale, ked mne to tak vyhovuje
Noo...dneska (vcera) rano som mal to stastie pocut radijko...a niekto z dp hovoril, ze vraj z dovodu noveho zakonnika prace nebolo vynachalo 15 BUSovych spojov/kusov...huuh...silka silicka
Inak ked sme uz pri tom amsterdame, tak taka univerzalna zastavka (s dvoma nastupnymi vyskami) sa mi paci viac ako univerzalne elektricky (na jednej strane dvere so schodikmi a na druhej dvere v urovni podlahy).
Inak este by ma zaujimalo ako je technicke riesenie, toho ze zberac sa pri vjazde do tunela zlozi do najnizsej polohy (snad to neovlada rucne vodic - to by u nas dopadlo...), teda predpokladam ze sa ten zberac stahuje, aby tunel mal co najmensi polomer, preto asi aj volili v tuneli napajanie tretou kolajnicou.
Este sa vratim k tej autobusovej rychlodrahe z Holandska, uviedol som to len pre inspiraciu a netvrdim ze je to to prave riesenie pre Bratislavu. Tu je este zopar odkazov na tento projekt v anglictine:
Je tam popisane metro v Amsterdame - zaujimave je, ze na trasach su dva typy suprav - klasicke tazke metro napajane z tretej kolajnice a tzv. Sneltram - elektricka, ktora sa v metre napaja z tretej kolajnice a na povrchu cez pantograf, pricom zdiela trasu s beznymi elektrickami. Zastavka elektricky a sneltram je riesena tak, ze cast nastupista je nizsie (tam zastavuju elektricky) a cast vyssie, tak aby bola v urovni podlahy sneltram.
Nieco ako sneltram by prave mohlo byt dobrym riesenim pre Bratislavu - pod zemou v centre mesta s napojenim na existujuce radialy elektricky.
KLF