Dobrý deň.
AAA
Platí pravda odveká, že sme sa Prahe poskladali na metro. A ešte nejakú historickú pravdu, ktorá je všetkým na nič?
Sorry, ale chceš povedať, že sa správajú iracionálne, pokiaľ na každý druhý výrobok nepripnú visačku Czech made za pomoci Slovenských, Poľských, Ukrajinských, Nemeckých, Vietnamských či Kambodžských rúk a hláv ? Každý sa stará o seba, a my nie sme iní.
SZKV
Starý most už dávno nie je zažitým, ani vhodným. Mesto nebolo schopné vymyslieť inú, ako tú “najlacnejšiu“ cestu.
Zvyky a návyky nemám rád. Sú odporné. A pokiaľ uvažuješ, tak cestuješ tak, ako to je podľa Teba najlepšie, ako potrebuješ a nie tak ako si zvyknutý. Urbanizmus tvoria ľudia svojimi zásahmi do prostredia, vytváraním pavučiny, v ktorej sa pohybujú. A pavučina je mojim vzorom pre dopravu.
Som rád , že súhlasíš, no zakorenená dopravná zvyklosť je aj Pražské céčko, vyzerá to ako to vyzerá, je to tak ako to je. Podobne vedená je aj električka do Petržalky. Postaví sa a desaťročia o tom nikto nebude počuť (ešte nejaká podoba s céčkom ?). Takže prečo proti tomu brojím ? Kapišto ? :o)
Pretože dnes cez starý most prevádzkujú zlomok Petržaslkej dopravy a gro sa ženie cez Nový most – a tam je to centrum. Takže tá električka sa stavia na nevhodnom mieste. A tie kolóny autobusov tým nezmiznú.
Ja nič proti okružnej ceste mestom nemám. Keď spomínaš nový most – keď nebodaj raz niekto dá, pôjde Staromestská (cesta) pod zem. A keby niekto dal dva krát, pôjde po nej (nad ňou) električka.
Aj v rámci relácie Ružinov Dúbravka snáď bude možné raz cestovať mimo centrum – a tie možnosti tam sú. A k dokonalosti riešiť práve priame smery je v okruhu síce veľká výzva, ale vzhľadom na hustotu zastávok a frekvenciu vozov, cestujúcich vychádza obchádzka mesta ako rovnaké riešenie, no hlavne aj flexibilnejšie a lepšie.
Emo
Nestaval by som Nový Most. Ako prvý by som postavil Košickú (teda Apollo - so železnicou (aj pre MHD). V zápätí La Franconi, Prístavný a samozrejme cestný a pokiaľ možno železnišký tunel v relácii Petržalka – nábrežie – Mýtna. Jo a nerobím múdreho, možno by to nebolo to pravé orechové a minimálne by to chcelo doladiť :o), ale vždy lepšie ako buldozermi do centra čo to znesie (nakoniec sme sa od Slovenského štátu po August 2006 správali a správame ako správni Blaváci, že jo).
499.1023
v centre Bratislavy je na radiálny presun tratí a tratí. No a podľa toho, čo nazveme centrom. Okrem Staromestskej, Štefánikovej, možno Poštovej, Dunajskej, 29. Augusta by si chcel niekde nejakú pridať ? Čo je okruh, ktorý tomu centru na začiatok chýba.
Galiyosha
A ten rozdiel by sakra mal byť menší ako hĺbka Pražských staníc, pretože tá hĺbka ma odrádza ním cestovať. A s tými rýchlovýťahmi – nevidel som, nemôžem súdiť, ale prečo nie ? Zostáva nám dúfať, že nezostane na ideálnom križovaní tratí (a z takých sa v Prahe občas chceš rozplakať a niekedy sa len pousmeješ).
Ja som len navrhoval odbočku k Auparku, kde by mohla byť spoločná stanica Tram, Train, a hlavne P+R a K+R.
?
AAA
Platí pravda odveká, že sme sa Prahe poskladali na metro. A ešte nejakú historickú pravdu, ktorá je všetkým na nič?
Sorry, ale chceš povedať, že sa správajú iracionálne, pokiaľ na každý druhý výrobok nepripnú visačku Czech made za pomoci Slovenských, Poľských, Ukrajinských, Nemeckých, Vietnamských či Kambodžských rúk a hláv ? Každý sa stará o seba, a my nie sme iní.
SZKV
Starý most už dávno nie je zažitým, ani vhodným. Mesto nebolo schopné vymyslieť inú, ako tú “najlacnejšiu“ cestu.
Zvyky a návyky nemám rád. Sú odporné. A pokiaľ uvažuješ, tak cestuješ tak, ako to je podľa Teba najlepšie, ako potrebuješ a nie tak ako si zvyknutý. Urbanizmus tvoria ľudia svojimi zásahmi do prostredia, vytváraním pavučiny, v ktorej sa pohybujú. A pavučina je mojim vzorom pre dopravu.
Som rád , že súhlasíš, no zakorenená dopravná zvyklosť je aj Pražské céčko, vyzerá to ako to vyzerá, je to tak ako to je. Podobne vedená je aj električka do Petržalky. Postaví sa a desaťročia o tom nikto nebude počuť (ešte nejaká podoba s céčkom ?). Takže prečo proti tomu brojím ? Kapišto ? :o)
Pretože dnes cez starý most prevádzkujú zlomok Petržaslkej dopravy a gro sa ženie cez Nový most – a tam je to centrum. Takže tá električka sa stavia na nevhodnom mieste. A tie kolóny autobusov tým nezmiznú.
Ja nič proti okružnej ceste mestom nemám. Keď spomínaš nový most – keď nebodaj raz niekto dá, pôjde Staromestská (cesta) pod zem. A keby niekto dal dva krát, pôjde po nej (nad ňou) električka.
Aj v rámci relácie Ružinov Dúbravka snáď bude možné raz cestovať mimo centrum – a tie možnosti tam sú. A k dokonalosti riešiť práve priame smery je v okruhu síce veľká výzva, ale vzhľadom na hustotu zastávok a frekvenciu vozov, cestujúcich vychádza obchádzka mesta ako rovnaké riešenie, no hlavne aj flexibilnejšie a lepšie.
Emo
Nestaval by som Nový Most. Ako prvý by som postavil Košickú (teda Apollo - so železnicou (aj pre MHD). V zápätí La Franconi, Prístavný a samozrejme cestný a pokiaľ možno železnišký tunel v relácii Petržalka – nábrežie – Mýtna. Jo a nerobím múdreho, možno by to nebolo to pravé orechové a minimálne by to chcelo doladiť :o), ale vždy lepšie ako buldozermi do centra čo to znesie (nakoniec sme sa od Slovenského štátu po August 2006 správali a správame ako správni Blaváci, že jo).
499.1023
v centre Bratislavy je na radiálny presun tratí a tratí. No a podľa toho, čo nazveme centrom. Okrem Staromestskej, Štefánikovej, možno Poštovej, Dunajskej, 29. Augusta by si chcel niekde nejakú pridať ? Čo je okruh, ktorý tomu centru na začiatok chýba.
Galiyosha
A ten rozdiel by sakra mal byť menší ako hĺbka Pražských staníc, pretože tá hĺbka ma odrádza ním cestovať. A s tými rýchlovýťahmi – nevidel som, nemôžem súdiť, ale prečo nie ? Zostáva nám dúfať, že nezostane na ideálnom križovaní tratí (a z takých sa v Prahe občas chceš rozplakať a niekedy sa len pousmeješ).
Ja som len navrhoval odbočku k Auparku, kde by mohla byť spoločná stanica Tram, Train, a hlavne P+R a K+R.
?
matthew
Zase preklepy. ?
ak si myslel v mestách, tak určite nie, ani ak máš električenku pre Bratislavu a chceš si ju urobiť v inom meste. ?
Ak myslíš miestach, tak keď máš celosieťovú, tak všade, okrem 3. pásma (L53) ?
Ak máš pásmový, tak len v tom jednom pásme. V druhom si musíš kúpiť lístok. ?