Ja Ti verím, že Ťa nebaví čítať moje hádky. Ani mňa by to nebavilo. Ale ako som napísal, nenechám si skákať po hlave. A pokiaľ ide o rušenie kont - to bolo slobodné rozhodnutie týchto ex-členov. Ja som ich k tomu nepresviedčal, ani som im nikdy nič podobné nenavrhol...
Ale tu ide o daco ine,vsetci ten projekt hodnotia akoze to sa ide neviem ake miliardy hodit na ten tunel popod Dunaj a na Filialku s tym,ze to ma byt ako NDS,ale to koridor,takze posudzovat uplne funkcne daco ine z hladiska vnutromestskej dopravy je scestne ?
Áno, ale vlaky meškajú (najmä, nehovorím, že iba) tam, kde je výluka. A to je momentálne trať Nové Mesto nad Váhom - Trnava - Bratislava. Pokiaľ ide o vlaky zo smeru DNV, tie nezvyknú meškať. Samozrejme ak sa nestane niečo mimoriadné - zrazená osoba alebo jazdyneschopný rušeň. Takéto prípady však ochromia aj MHD (možno nie až toľko, koľko vlaky)...
2. vlaky podliehajú dopravnej situácii - vlastnej. Meškaní na železnici je viac, než je zdravé. A kým pri výpadku električky sa môže vypraviť záložák alebo, ak je výpadok trasy, urobí sa náhradná doprava, pri výpadku vlaku si môžeš pískať.
Nie. Ale čítať 3 strany o hádkach S@fina s x ľuďmi a následné rušenie kont ľudí, ktorí sem píšu zväčša k téme, nepovažujem za šťastné. Ale ak prestanú tieto osobno-inventívové debaty, a bude písať k veci, tak nech píše.
1. Čo sa týka Východného súhlas pri intervale pod 20 minút. Čo sa týka Rače, myslím, že jej to moc nepomôže.
Re #64724 AAA: Pokiaľ bude aj naďalej 50 príspevkov za deň a z toho 45 o S@finovi a jeho hádkam so zvyškom fóra.
0: #64723
1: ad Rača: stanica obslúži rodinné domy vo svojom okolí a časť Východného - tú, z ktorej je výhodnejšie ísť pešo na stanicu ako busom k električke. Električka ide ľuďom popod okná a ide každú chvíľu. Kým sa dostaneš na stanicu, električkou si už v Gaštaňáku. Stanica DNV je situovaná podobne - tam sa však dá postaviť zastávka v blízkosti sídliska a električka pod oknami tam nie je a zrejme ani nebude, takže táto trať môže mať určitý význam (sám som ju párkrát vnútromestsky použil).
A ja som vari niekde písal, že to má byť URČENÉ na vnútromestskú dopravu? Najprv si poriadne prečítaj, na čo reaguješ. Tomas1 tvrdil, že železnica bude VHODNÁ na vnútromestskú dopravu. Ja tvrdím, že na vnútromestskú dopravu VHODNÁ nebude.
Nehnevaj sa na mňa, ale osočovanie, urážky a iné osobné invektívy v podstate "pre nič" nepochopím... Takisto, ako "druhá strana" nechce pochopiť, že sú tu aj laikovia, ktorí môžu mať neprofesionálne otázky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek
0: #64723
1: ad Rača: stanica obslúži rodinné domy vo svojom okolí a časť Východného - tú, z ktorej je výhodnejšie ísť pešo na stanicu ako busom k električke. Električka ide ľuďom popod okná a ide každú chvíľu. Kým sa dostaneš na stanicu, električkou si už v Gaštaňáku. Stanica DNV je situovaná podobne - tam sa však dá postaviť zastávka v blízkosti sídliska a električka pod oknami tam nie je a zrejme ani nebude, takže táto trať môže mať určitý význam (sám som ju párkrát vnútromestsky použil).