Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KLF #64407:
Prepac mi, ale opat sa nezdrzim mojho typickeho vyjadrenia. Presne toto je typicka slovenska mentalita. Je tu naozaj len par normalnych ludi, ale vacsina uvazuje pohuzial takto ?. Neverim tomu, ze by sa to stalo v krajinach ako je Svedsko, alebo len Rakusko. Hanbim sa!
Reply on: 81-71 #64405:
Andy mal pravdu....uz dvakrat som bol svedkom ako napity ludia zdemolovali ci skor poskodili autobus L39....hadaj kto to bol..banda napitych tipujem petrzalskych vyrastkov(aspon podla prizvuku sudiac)...nevravim ze niektori experti co byvaju na mlynoch nie su nevinni ale co viem tak v tom vsetkom maju prsty domaci
Reply on: Andy #64404:
Je to asi 6 rokov dozadu. Siel som v 39 okolo 21:00 do Mlynskej. Nejaky studenti - vychodnari (osobne voci nim nic nemam, naopak, mam odtial vela kamosov) - zacali najprv rezat sedadla v Ikaruse 280, nasledne vykopli okno a dokoncili to rozkopanim dveri (totalka na sracku). Samozrejme, sme si pri STV vsetvi vystupili. Najviac ma ale na tom dojali ich pokriky, citujem od slova do slova: "rozyebme to tym s*****nym blavakom!", "za nase peniaze si to kupili"... 😉 😉 OK, asi mali vypite, mozno neboli kompletni, ja neviem... len popisujem situaciu.
Co tym chcem povedat je to, ze nemuseli byt len Bratislavcania na vine tomu, ze sa zrusili nocaky (i ked toto je zazitok z dennej linky 39).
Reply on: Lukino #64385:
a reku, ze si aj svoju polievocku prihrejem ?

kukni aj sem 🙂 je tam aj video ?

http://dialnice.info/viewtopic.php?t=1011
Reply on: Andy #64404:
Takze kvoli navratu blavakov...hm, nepopieram, ze domaci v tom nemaju prsty, ale zaujimave, ze ine linky sa neporusili napriek tomu, ze nielen na Mlynoch byvaju akcie
Reply on: 81-71 #64402:
To sa zrušilo kvôli Bratislavčanom, ktorí sa počas návratu z tamojších podnikov správali zle.
Reply on: S@fino #64386:
a to im zatial nikto nestihol povedat, ze ta stanica bude 20 metrov pod zemov a ako vlezu kolajnice v petrzalke pod zem tak vyjdu az na svetlo az pri kukucinovej ?

inak samozrejme nad stanicou bude business centrum a byty. akurat MC nove mesto stve, ze nebudu moct "rozhodovat" komu tieto lukrativne pozemky priklepne ?

Re #64391 Lukino: skus niekedy zbehnut na Wien Mitte 😉 ak by filialka bola vyuzivana aspon tak ako wien mitte, tak si mozeme gratulovat 🙂

Re #64395 81-71: v uzemnom plane je tam stale zakreslena zeleznicna stanica 🙂

ad tunel pod karpatami, je to TAKA skoda,ze sa to nestihlo za komancov. lebo teraz sa toho na 100% nedockame.
Reply on: fikal #64401:
Studenti nemusia byt len zlate vajce pre DPB, si len spomen z akeho dovodu sa zrusila nocna linka na hore na Mlyny, take veci sa inde nestavaju a to tiez DPB daco stalo a stoji, cest vynimkam ale studenti ako celok, najma z internatov sa niekedy spravaju fakt doslova ako v pre nich cudzom meste...a je to skoda...
Reply on: eripmav #64244:
L31 a L39 sluzi hlavne studentom ako tu uz bolo spominane a vezie ich priamo ku skolam FEI,FTVS,STU,FF UK...ako by si vysvetlil studakom ktori si platia elektricenky(nie su to nahodou tie peniaze ktore spominas ze mesto resp. DPB od nich nedostava?) ze si maju prestupit na elinu a potom este neviem na co?a co ten poplatok za pobyt na uzemi mesta BA?to tiez su peniaze ktore sa platia mestu BA nie?a to este nespominam nepriame financie ktore mestu tych neviem kolko tisic studentov prinesie...trosku treba rozmyslat
Reply on: S@fino #64399:
No ale daky tunel alebo ina spojka s tratou na Lamac by aj dost stale, pre blizku buducnost je to viac menej scifi ? a co sa tyka Hl.st., tak ta uz v dnesnej dobe kapacitne nestaci ?
Reply on: 81-71 #64398:
Ja bratislavský železničný uzol poznám dobre. Už nejaký ten rok sa aktívne zaujímam práve o železnicu... Veľmi rád Ti preto odpoviem, že Filiálka je aj (už) dnes prepojená so všetkými spomenutými stanicami, okrem Lamača a hlavnej stanice. A pokiaľ viem, to sa malo riešiť nejakým "karpatským tunelom". Hlavný problém ale spočíva v tom, že hlst nebude onedlho stačiť kapacitne na požiadacky množstva vlakov a v tom, že ju nie je kam rozširovať.
Reply on: S@fino #64397:
Pozri sa na bratislavsky zeleznicny uzol, odkial kam ake vlaky chodia, ako su prepojene stanice a zamysli sa nad tym, ci by bolo rovnako kvalitne prepojenie bez dakych komplikacii medzi stanicami Hl.st., Nove mesto, Petrzalka, Lamac, Raca, Podunajske Biskupice...
Reply on: 81-71 #64396:
A z čoho súdiš, že hlavná stanica má lepšie prepojenie so železnicou ako by mala Filiálka po rekonštrukcii?
Reply on: S@fino #64392:
Ma lepsiu lokalizaciu z hladiska prestupu na ine druhy dopravy a z hladiska dostupnosti centra, ale co sa tyka zeleznice, tak Hl.st. ma lepsiu polohu, i ked o potrebach novej stanice sa nehadam. ?
Reply on: S@fino #64386:
Mne sa zda, ze problem je inde...pozemky sice vlastni zeleznica, ale pokial nebude uzemny plan taky, ako predpokladaju zeleznice, tak smola, no a uzemny plan ma pod patronatom mesto.
Reply on: 81-71 #64393:
...a ešte k tomu kĺbové vozidlo, ktoré je málokedy plne vyťažené...
Reply on: S@fino #64382:
Preco rovno nehovoria, ze vedome chcu znizovat stadard v MHD? Ved je uplne jasne, ze 15-metrovy Solaris nemoze nahradit klbove vozdlo...
Reply on: Lukino #64391:
Filiálka ma okrem iného lepšiu polohu ako hsúčasná hlavná stanica. Nachádza sa takmer v centre. Kapacita hlavnej stanice už taktiež nebude postačovať...
Reply on: S@fino #64386:
ludia z okolia casto pisu peticie bez toho, aby vedeli, preco to robia 🙂

celkom nerozumiem vyznamu obnovenia stanice v tej lokalite
Reply on: S@fino #64382:
Soláče mali Ikary nahradiť čo do počtu, nie na výkonoch. Výkony boli prerozdelené podľa vyťaženosti, lebo nemôžeš len tak bez rozmyslu poslať 15M bus miesto 18 metrového.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.