Reply on: Malic #64348:
DPB mi má zabezpečiť to, že na zastávke nájdem platný CP, ktorý sa budú snažiť podľa možnosti dodržať. Ak mi raz za čas vynechá spoj, nič sa nedeje, to že sa pokazil dve zastávky dozadu sa nedá hradiť okamžite. Ale ak viem, že spoj, ktorý mi DPB píše na CP NEBOL VYPRAVENÝ a toto sa stáva pravidelne, tak to už nie je v poriadku a mám plné právo vyjadriť svoje rozhorčenie s tým, ako sa DPB správa k zákazníkovi, ktorý si u neho predplatil isté služby.
fobust
To že sa záložáky nalietajú kvôli nedostatku vodičov, a to prosím pekne PRAVIDELNE, NIE JE problém zákazníka - cestujúceho. Je to problém DPB a mesta ako jeho vlastníka. Ja som kúpou električenky uzavrel zmluvu s DPB, v ktorej sa oni zaviazali dodržiavať to, čo je na zastávke vylepené - cestovný poriadok. Zaplatil som NEMALÚ sumu. DPB má právo CP zmeniť. Ak má nedostatok vodičov, tak nech ho okamžite spolu s majiteľom - mestom Bratislava - rieši, alebo nech upraví CP tak, aby ich bol schopný zabezpečiť! Môže sa občas stať, že spoj vynechá, keď sa pokazí a nepodarí sa narýchlo zohnať náhrada. Ale ak sa to stáva sústavne, dennodenne (isté poradia niektorých liniek sa VEDOME nevypravujú a NIE SÚ ani hradené), tak potom dochádzka k zámernému PORUŠENIU zmluvy. Riešenie? Alebo sa upraví CP tak, aby zodpovedal možnostiam DPB, alebo sa DPB a mesto postará o to, aby ich PLATIACI ZÁKAZNÍK dostal to, k čomu sa DPB zaviazalo v CP a nebude SÚSTAVNE a PRAVIDELNE oyebávaný. Tu ide o princíp! A nie nejaký banálny prestup. Samozrejme že v danej situácii je prestup najlepším riešením. Sú však situácie na iných linkách, ktoré PRAVIDELNE vynechávajú. A to sa už odrazí nielen v prestupoch, ale v kultúre cestovania - narvaté spoje. Za to si platím? Keď ma DPB problémy, tak nech NEOYEBÁVA a nech CP zodpovedá tomu, čo sú schopný poskytnúť. A nie zavádzať platiaceho zákazníka cestovým poriadkom, ktorý nie sú schopný dodržať. Zákaznáka nezaujíma koľko vodičov chýba DPB. To NIE JE jeho problém.