Aj tak keby DPB dostal ešte peniaze na nákup nových vozidiel tak by mohol Karosy B 961E kúpiť len do konca roka. Lebo majú motor EURO3 a od nabudúceho roka sa už podľa nových zákonov nebudú môcť vyrábať. Jedine tie ktoré boli objednané. A Citelisy sú oproti Solarisom drahšie. Napríklad keď sa v Bratislave ešte Citybus skúšal. A DPB nebol spokojný lebo pri stúpani do kopca nebol výkonný! A v Košiciach majú tie Solarisy čo horeli naftový motor. To je úplne iný systém. To je ako by si porovnával naftový motor s vodíkovým. ?
atmosferaky.. su Karosy bez turba, hlucna zadna naprava znacky Rába, vacsie okno vodica, a na prednych dvrach vacia cast presklenena. ale ja mam ich rad koli motoru, a napravy ?
vcera okolo 23:20 videna v prievoze (tam kde normalne bus nechodi) sluzobna sorka (daky manual) plna vodicov. nevie niekto ake cislo linky ma ten sluzobak? potom sa otocil a siel smer mierova a asi dolne hony
Jasne, uplna tragedia. Ze vobec este ta fabrika vobec vyraba, ze? 2 zhorete v KE a 1 pokazeny v BA! Co si pocnu v takom Berline, kde ich jazdia deiatky!?
Bežne chodia traja, ak nie štyria. Dvojicu som ešte v BA nevidel. Možno raz v zadnom vozni električky, keď ich kolega bol vpredu. Ešte je tu možnosť že mr. inkogbnito mal pokazenú čítačku kariet. Ale potom ju mal dobre schovanú. ? Lebo nič som si nevšimol.
Mali preukaz? Resp. videl si ten preukaz aj zblisia ci mal vsetky znaky?..lebo mi to pripada ako keby to neboli revizory, kedze nezablokovali strojceky (totiz, pri kontrole musia prilozit dallas kluc na palubak a stlacit tlacitko REVIZOR na palubaku (resp. to musi urobit vodic) a tym sa oznacovace po 15 sek. zablokuju) a aj preto ze revizorku som este nestretol...
Sranda zážitok. Idem si do práce, ako vždy 50/7. Nakoľko pri "mojom" mieste bola usadená aromatická osoba s viacerými igelotivými taškami, tak som sa postavil oproti tretím dverám. Pri Poluse nastupovala masa substrátu. Jeden pán, postavil sa za mňa, nahodil až moc nenápadný výraz. Pomyslel som si že asi revízor. Čakal som na starý známy zvuk, ako sa zablokujú označovače. A už už som si chystal vybrať električenku. Nakoľko zvuk neprichádzal, tak som si povedal že asi som sa zmýlil a kukal ďalej von oknom, o diane v autobuse som sa nestaral. Ako sme však odbočili z Vajnorskej na Tomášikovu, tak som sa otočil a čo nevidím. Pani revízorka, normálne a SLUŠNE kontroluje ľudí. Kuknem dopredu, tam kolega to isté. Heh, podzrivého pána nekontroluje, ten sa stále tvári "veľmi nenápadne". Po tom ako ma skontrolovala, tak prešla k tej homelessáčke. Pán nenápadný prišiel taktiež asistovať. Medzitým sme stáli na ŽST Nové mesto, revízia však pokračuje ďalej. Na moje počudovanie mala homelessáčka eletkričenku. Revízorka aj s jej aktívnym parnerom vystúpili cez druhé dvere, pán nenápadný cez tretie. Na zastávke sa veľmi nenápadne zoskupinkovali. Takže boli traja, ale jeden nekontroloval. Asi tam bol iba pre prípad že by nejaký agresívny cestujúci robil problémy. Veľmi ma prekvapilo že strojčeky NEBLOKOVALI, s kontrolou lístkou začali minimálne 15 sekúnd po zatvorní dverí, ak nie viac. Všeobecne hodnotím správanie za ukážkové, až na tú nenápadnosť toho ich kolegu. ? Jo, číslo pani revízorky je 11. Zapamätám si ju. Ako slušnú revízorku. V Bratislave zatiaľ výnimka. Jej kolegu som iba videl z diaľky a pán Inkognito sa aktívne nezapájal.
7931/2 ma ocividne problem s brzdenim. Brzdila totiz smykom a naviac pri tom uz otvarala dvere ? Pocitam,ze autoblok uz si myslel ze elektricka stoji ked sa smykala a preto povolil otvaranie dvier. Ak by niekto vypadol von dobre by sa dobuchal ,lebo rychlost bola znacna. Naviac bolo citit ten zapach horiacej elektroinstalacie... Pritom suprava bola na novo natreta vratane podvozku, tak pocitam, ze ju mali v dielnach preklepat ?
Popis celeho nosneho sytemu mas tu
(je to od strany 177 po str 182), v konecnej faze
to elektricka asi nebude, bude to o level vyssi sytem,
nieco na sposob Tram-Tain, zavisi od dopravnej technologie
(a hlavne od penazi):
fobust
?