Reply on: tr3mp #63834:
mea culpa, diki za opravu. tak som to aj myslel, len sa priznam, bol som hrozne nastavny, ked som sa to dozvedel. vsak tych chyb tam je viacej namiesto artmedie som tam dal bratislavu ale pointa je ta, ze to je ten isty scenar, aupark tower bol tiez odklepnuty petrzalskymi posrancami..
je to proste zvratene. kvoli 7 trapnym podlaziam, ktore pri aupark tower nic nezmenia, navyse aupark tower ani nemoze ist vyssie ako 15 podlazi, kvoli podloziu a totalnemu predrazeniu stavby ak by chceli sanovat zaklady.
taktiez sa hluboce ospravelnujem, ze som oznacil za skorumpovanych len niektorych mestskych posrancov a predstavitelov... oni su totiz vsetko jedna banda, bez rozdielu stranickeho tricka a tymto to rozsirujem napriec politickym spektrom ?
ano mozno je to vykrik do tmy, ale serie ma, ze mesto dojde o 2 miliardy, nic sa nevyriesi a potom sa stazuju ze nemaju peniaze.
si
Re #63821 Sommelier: ok, elektricka mi pri mladej garde naberie meskanie 30s lebo nastupovalo 50 skolakov aj s invalidnou ucitelkou na vozicku ; tak mi to vodic sviznou jazdou ku zvaraku stiahne na 20 sekund (zastavku riazanska neuvazujem, kedze treba zriedit mnozstvo zastavok), kedze tam ale prisiel o 20 sekund neskor, tak vymena cestujucich trva o 5 sekund viacej, tak zo zastavky odchadza s 25 sekundovym meskanim, opat tam hodi plny knedlik co to da na racianske myto opat stiahne neakych 10; mozno aj 15 sekund.... hoc aj pri 40 sekundovom intervale ziadna tragedia; pokial mi tym zdrzaniam na zastavkach nepribudnu zdrzania na krizovatkach ala heckova, kde za 5 sekundove zdrzanie na zastavke zaplatim 1.5 minutovym cakanim na volno...
PS: co sa prejazdov cez kolaje tyka, tak osobne by som vacsinu trati riesil ich ciastocnym zahlbenim a castokrat aj vymenenim s cestou (tak aby trat neviedla v strede), cim dosiahnem jednoduchsie vytvaranie mimourovnovych krizovani a zaroven mi svahy zahlbenia idealne v kombinacii s vysadenou zelenou tvoria celkom dobru protihlukovu barieru...