pre upresnenie k strojčekom mikroelektronika:
ten geniálny vynález od firmy R&G Mielec sa vlivom svojho kvalitatívneho prevedenia a vandalizmu už pomaly míňa a NAŠŤASTIE sa už nevyrába, takže sa bolo treba poobhliadnuť po ich nástupcovi. Zatiaľ, čo so súčasnými strojčekmi boli len problémy, strojky od Mikroelektroniky sa osvedčili všade, kde ich prevádzkujú. Len škoda, že zodpovední pohlavári DPB na to neprišli na prelome rokov 1999/2000, keď si vymysleli prechod na súčasný tarifný systém. Mimochodom: porovnajte mechanické a elektronické prevedenie poľského označovača s čačkou-mačkou od Vietnamca na Miletičke. Ten vietnamský priekupník z toho vyjde podstatne lepšie...
ten geniálny vynález od firmy R&G Mielec sa vlivom svojho kvalitatívneho prevedenia a vandalizmu už pomaly míňa a NAŠŤASTIE sa už nevyrába, takže sa bolo treba poobhliadnuť po ich nástupcovi. Zatiaľ, čo so súčasnými strojčekmi boli len problémy, strojky od Mikroelektroniky sa osvedčili všade, kde ich prevádzkujú. Len škoda, že zodpovední pohlavári DPB na to neprišli na prelome rokov 1999/2000, keď si vymysleli prechod na súčasný tarifný systém. Mimochodom: porovnajte mechanické a elektronické prevedenie poľského označovača s čačkou-mačkou od Vietnamca na Miletičke. Ten vietnamský priekupník z toho vyjde podstatne lepšie...
d3k0
Fanous: C734 v ramci DPB jazdili na pravidelnych linkach len sporadicky - napr. na byvalej 58 (dnes 41) a 51 (dnes 27). Vacsinou sa pouzivali na zajazdove ucely a pre Volkswagen.