ak si si ten moj prispevok cital komplet, tak si snad precital aj tu poznamku na zaver, ze odvtedy co to bolo navrhovane boli uz viacere trasy zastavane; toto je jeden z pripadov, v case kreslenia schemy este nik poriadne ani netusil ze tam neake domy budu... (takisto nestal este most kosicka a ni neboli uzavrete projekty a tak sa dalo ratat s umiestnenim kolajovej dopravy nan)
Re #62915 Mike: za normalnych okolnosti (ked nie je vyluka) a nie su upchate cesty, tak z cilizskej na trnavske myto sa dostanem o troska skor linkou 78
Re #62916 Sommelier: v tom pripade odporucam tvoje pohlady konzultovat s ludmi co projektuju kolajove trate, dufam ze aspon ti ta dokazu vyviest z omylu ze sa tadial trat trasovat da...
samotne predlzenie trate z astronomickej na cilizsku naozaj velky dopravny vyznam nema, vyznam to ma ako celkovy okruh pokracujuci do slovnaftu; bohuzial vzhladom na zastavbu uz ani pred X rokmi nebolo ine trasovanie velmi mozne...
Re #62919 Jezo: vyzera to tak ze to len tak lepia neakym plastickym (ale relativne tvrdym) tmelom
Prepac mi, ale priatelka studuje pravo. Pravnik moze ponuknut svoje sluzby za znizenu cenu, ba dokonca aj zadarmo v slulade s dobrymi mravmi. Toto bolo aj na STV Okrem toho bolo povedane, ze hlavnou podmienkou bola cena. On pponukol najlepsiu, tak prosim kde je chyba??
Ty asi nebudeš schopný pochopiť, že Dopravný podnik musí dodržať podmienky výberového konania? A že Valko to VEĽMI dobre vie a preto dal takú ponuku, že ju DP nemohol prijať?
Dobry vecer Pani a dami. Nakolko ti babraci uz konecne dorobili tu posratu kanalizaciu na Bulharskej ulici, ktoru robia kazdy rok minimalne pol roka by uz konecne mohli premavat trolejbusy linky 204 a 205.Co vy na to?Moze sa niekto k tomu vyjadrit, ze kedy sa tá doprava v Trnávke konečne obnový. Však to to tu je horšie ako v Mexiku.
Ja nepatrím k extrémnym koľajofilom, takže si myslím, že nie je až tak nutné po zdvojkoľajnení a elektrifikovaní trate BA-DS a urobení S-bahna ťahať ďalšie koľaje do Vrakune/Biskupíc.
Aj keď podľa mojich prieskumov by sa búrať veľmi nemuselo, na druhej strane ako bolo spomínané, ide aj o to akú šťavu tam chceš zavesiť...
______________________
Re #62899 Sommelier: "za to, že ti nikto neprinesie na tácke 5 miliárd, je pre Teba 7,50 sústo, pre ktoré sa neoplatí ani zohnúť."
- Pozri ja neviem ako si sa dopracoval k tým miliardám čo chceš vyčariť. Skús zistiť koľko dáva VÚC BA SADke ročne celkovo (ja som aktuálne nenašiel), a uvažujme. Úseky regionálnych liniek sú najtržbovejšie práve na území BA. Takže keď ich orežeš a znova prepočítaš straty za výkony vo verejnom záujme (VVZ) tak zistíš, že si moc neušetril.
Dokonca taká šialená úvaha (prosím skritizovať) - ak by bol ten úsek, ktorý rušíme nedajbože ZISKOVÝ tak po skrátení linky tak budeme musieť SADke za linku zaplatiť viac aj keď je kratšia. Haluz čo? ?
Prekrista pana, toto ti ako mohlo napadnut??? Viest elektricky cez ulice 29.augusta, ci Dunajsku??? A automobilovu dopravu by si kam dal??? ?
Alebo z Vajnorskej cez Kutuzovovu na Raciansku?? Hmm, myslim ze dako by si ostal stat pred zeleznicou, ktorej sa ZSR podla poslednych umyslov len tak nevzda.
Tak toto je nadherne. DPMB dokazal ze obcas im to nemysli, no bohuzial dakedy je to aj smutne. ?
Dnes v spravach STV bol prispevok, ze DP hlada pravnicku firmu ktora by im za co najmensi poplatok na sudoch "vysudzovalo" pokuty od ciernych cestujucich. Odhadom sa rocne DP sudi o 50 milionov a jednym z pravnikov ktory im ponukol sluzby bol Ernest Valko. Robil by to pre DP zadarmo, ZADARMO, a dokonca by prispieval 10% z vysudeneho. Co by pri tych 50 milionoch bolo 5 milionov.
A co neurobil DP? Odmietol, s odvolanim ze porusil podmienky vyberoveho konania, ze nemozu prijat aby to robil zadarmo.
Jednoducho DP sa ukazalo ze ONO nepotrebuje pomoc ?
"...sa pomerne rýchlo nájdu prostriedky..." chlapče, snívaj ďalej.. ježiško ti ich donesie?
"Kam sa hrabe BA s jej chabým dopravným rozpočtom, ktorý ledva stačí plniť základné funkcie bez investícií ?"
Jasné, keď BA prestane dotovať podniky SAD, tak razom bude na všetko???
preboha, ako zlepšíš cestovanie pre Bratislavčanov, ak im do preplnených Vrakos napcháš ešte aj vidiečanov??? Si nemysli, že 1 SADobus ukončený na CR sa = jedna Vrakosa DPB na zvyšku trasy SADobusu... ?
bože ty si budeš stále točiť len to svoje...
"za tie peniaze pre DPB to rozhodne stojí"
Kde si prišiel na to, že by tým DPB prišiel k takým dotáciám, že by tým výrazne zlepšil úroveň MHD?
Prosim vas. Nevie mi niekto povedat akou technologiou sa uchytavaju kolajnice na moste cez Staromestsku? Vyzera to ako smola(na pohlad), alebo neaka guma. Neviete povedat co to zhruba je?
sú rozhodne priamejšie, efektivnejšie a životaschopnejšie.
Objektívna kritika -
okrem spomínaných zachádzok
- krkolomný prestup niekde na ostredkoch - čistá časová strata
- ked bez prestupu tak takmer nemožné premostenie dialnice a zeleznice
- trať sa vyšmodrchá na čiližskej - ktorá je peško dostupná len pre pár vyvolených
- zabočí na Kazanskú - fajn a pri pošte skončí - lenže z kazanskej to už bude pri mnohých cestách nejmenej o 5 minút rýchlejšie trolejbusom.
Predĺženie Astronomickej nieje správna cesta ako prioritne napojiť juhovýchod - časom (po zázračnom zralizovaní Slovnaftu či železnice) určite, no nie prioritne.
No potenciálna tramvaj kopírujúca žel. trať + od Astronomickej ako dnešná tramvaj a 201. Kto bude na Trnku rýchlejšie? Záleží odkiaľ to berieš. Aj dnešný stav je taký na hrane... Či ideš z Čiližskej, alebo z Hradskej (aj to z ktorej z tých troch zastávok na Žitnom ostrove), či sa -ti oplatí 201 alebo 78 alebo 67, 87 (od júla sa majú vymeniť) + tramvaj. Aj to že kedy je rýchlejšia z Astro na -Trnku 78 a kedy 8, 9 alebo 14.
A O. K. aj nazvyme to zachádzka tramvaje na Trnavské mýto. Aj viackrát za týždeň v rôznych obdobich dňa cestujem v relácií Záhradnícka (zastávka) - Záhradnícka (ulica), alebo Trnavské M. - Americké Nám. Myslíš, že vždy je rýchlejší trolejbus (212)?. ani náhodou. Aj keď tade idem na bicykli. Niekedy som v spomínanom úseku rýchlejší ja, inokedy električka ☺
Proste vyššie spomínané počty, teda jazdné doby sú veľmi relatívne.
A aj s tou 202 do centra. O. K. tí ľudia to majú "od Maďarov" určite priamejšie po Gagarinovej. Ale máš taký pocit, že väčšina cezpoľných ide na ASMN a odtiaľ na Rajskú a rovno do historického centra, alebo určite pracujú v širošm centre?
To už aj na magistráte pochopili, že dnes to nie je o tom doviesť čo najviac ľudí zo sídlisk do centra (hisotirckého). Pracovné príležitosti sa stále zvyšujú práve v ostatných obvodoch, kdežto v tom prvom už tak prudko určite neporastú, ak vôbec. ?
tvoj problém tkvie v tom, že Slovenskú mentalitu poznačenú xenofóbiou, rasizmom, nacionalizmom a ja neviem ešte čím všetkým nikdy nenaučíš ani neprinútiš uvažovať inak - a buď rád, že patríš do tej hrstky openminded (preklad asi neexistuje) ľudí. A tam vždy narazíš, či chceš alebo nie. Tu snáď nikoho nenapadne zastaviť skrz-na skrz besnenie a stavať niečo čo sa podobá okruhu - podobne dementná petržalská trať.
A moc sa za to nebiješ - na Slováka som z nich podobne užasnutý ako ty (za tie prachy a roky - bodaj by im to nefungovalo) a predpokladám, že aj ty vidíš mnohé muchy, ktoré si tam pestujú. A predpokladám správne, že ich vidíš viac ako ja.
Nuž, ja Ti musím len zopakovať, že KECÁŠ voloviny a o západnej Európe nevieš z pohľadu verejnej dopravy NIČ. Akiste som tými narvatými vlakmi každé ráno cestoval len na mysli a vo sne, lebo Sommelier povedal, že ľudí v tom meneje a menej...
Ale keď sa Ti to nepáči, môžeš ešte zvoliť americký model alebo totalitný model (k tomu máš tuším najbližšie). A ja budem zo všetkých mojich síl proti.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy