coolio> zapis si cislo linky, poradie (taka mala biela tabulka s cervenym cislom pred prednym sklom), cas a pripadne cislo voza. Samozrejme aj datum, potom to zalep do obalky a posli alebo odnes do DPB. Viac ti poradit neviem...
NO...ja mam taku vec, s ktorou ste sa asi mnohi tiez stretli.Byvam na Bartokovej ulici v oblasti Slavina.Je tu teraz zmena organizacie dopravy. Nahradny spoj X7 sa toci na Cervenom krizi a tam aj nastupujem. Problem je v tom,ze Karosa pri odchode z konecnej je nehorazne zasmradena od cigaretoveho dymu.Nepisal by som,keby som sa s tym nestretal tak casto a nielen u nahradnych spojov z Cerveneho kriza, aj trolejbusy z Konecnej 207-icky byvaju prilis zafajcene.Ak si chce vodic na konecnej zapalit,mal by to spravit mimo autobusu, no nie? Ved nie sme rukojemnici DP,a.s. ale platiaci cestujuci!!! Stretavate sa s podobnym problemom aj Vy?
Juro> Je to v dispecerovi, az teraz som si vsimol, ze si to sem napisal aj ty
Andy> Bola to s najvacsou pravdepodobnostou 7086 alebo 7074, podla cistuckeho zberaca. A nepis tolko otaznikov a prispevkov Ja som sa uz ukludnil .
IQ je na to, aby clovek mohol logicky uvazovat (dufam... )
Ozaj, v piatok som cvakol supravu t3/t3/t3 na linke 2/4/4 ako ide do juraku.... Bolo to 7833+7819+7820
V nedelu som videl s COLORom supravu k2+t3+t3... NA linke 14/?/? ako ide do krasnan.... Bolo to 70??+7???+7???
PIATOK: 6633 na 208/?, 6252 na 208/?(odfotil som nove navijaky)
SOBOTA: Na zemi som nasiel listok z automatu s novym designom... Iny font cisel..
NEDELA: Vyluka skoncila okolo 10:00-10:15. Bol tam chaos, pretoze 202 a 208 pustili na 10 minut cez Mileticku (dovod neznamy), potom tam presiel nejaky testovaci voz, potom tam presli vsetky mozne zalozaky A potom vrbusti odisli..
Si: Hehe, to by som musel napisat trochu oficialne, aby tam neboli veci typu "poslime ich do certa"... To sa proste oficialne nehodi. Na druhej strane, aj tak by to k nicomu neviedlo, keby som mu to poslal. BTW, ako pokracujete s tymi kontaktami na magistrat, co ste nabrali na tej konferencii?
Chcem reagovat na ten clanok na www.bratislava.sk:
Koncepcny navrh v rokoch 1971-1974 tvorilo to iste osadenstvo projektantov ako stavby typu Most SNP (zburanie podstatnej casti Podhradia), podjazd na Mierovom nam. (= zrusenie elektriciek na Ul. Obrancov mieru = Stefanikova + zburanie vacsiny budov na namesti a Suchom myte) a podobne. Dovolim si pochybovat o spravnom rozhodnuti aj v tomto pripade.
Treba si vsak uvedomit, ze vtedy bol komunizmus, a tak keby nebol pragocentralizmus a orientacia na ZSSR, nebol by problem s peniazmi a metro by sa mozno aj postavilo. Lahke vozidlo Tatra R2 nemohlo byt k dispozicii, pretoze ani nebolo vyrobene a jeho starsi brat Tatra R1 dopadol velmi neslavne, ked pri skuskach v prazskom metre havaroval. Okrem dvoch prototypov sa nevyrobilo nic viac. (Prototypy si mozete pozriet v knihe 125 let MHD v Praze.)
Pan Dej dalej spomina, ze treba mysliet aj na okolie Bratislavy, preto je podla neho lepsi najnovsi variant. Ako vsak mozno tomu verit, ked vsetci vieme, ako dnes vyzera Bratislavska integrovana doprava? Keby chodila napr. linka 328 do Borinky a platil by na nu bezny cestovny listok, aj by som tomu veril. Mesto, SAD a ZSR vsak dokazali, ze nemaju zaujem na skutocnej integrovanej doprave, pretoze to, co za tych par rokov dokazali je vsetkym iba na smiech. Aj keby sa postavilo metro prepojene na zeleznicu, urcite to nevyriesi vsetko, napr. pochybujem, ze niekto obnovi premavku na zeleznicnej trati do Stupavy a stale tam bude chodit autobus. Bude ten autobus sucastou integrovanej dopravy?
S vetami "Bratislava skutočne potrebuje nový, moderný nosný systém hromadnej dopravy. V prípade, že by nebol, musela by byť hromadná doprava zabezpečovaná súčasným systémom električiek, trolejbusov a autobusov." si dovolim nesuhlasit. Ak sa zrealizuje rychlodrazna elektricka, nebude to uplne novy system, ale zaroven to nebude ani sucasny system elektriciek. Ak mesto trva na vedeni elektricky pod zemou, nie je problem, bude to iba drahsie. Asanacie (ako je pisane v clanku) pri takomto rieseni podla mna nehrozia, kto neveri, nech sa pozrie ako sa taky tunel stavia v historickych materialoch zo zapadnych miest.
Bohuzial som sa nedozvedel, ze coho pan Dej vychadza, ked hovori, ze do roku 2030 bude treba 1.9-nasobne zvacsenie vozoveho parku. To sa pocet cestujucich zvysi takmer dvojnasobne? Skor si myslim, ze pan Dej porovnaval sucasnu situaciu v MHD so zelanou (t.j. 4 os./m2). V tom pripade, by sme takmer rovnaky pocet vozidiel potrebovali uz teraz.
Pan Dej sa vyhol aj otazke financovania ich riesenia. Aku moze dat zaruku, ze na to, na co sa nenasli peniaze 20 rokov, sa teraz zrazu najdu? Mna osobne tym clankom nepresvedcil.
he no po mojich skusenostiach by som pvedal, ze na VS ti staci tak IQ100+ - cize asi nejake potrebujdes, ale nic mimoriadne.
no, ale co som tym chcel povedat je to, ze aj ked mas VS a iq150+ tak mozes byt absolutny debil - resp., ze IQ s tym, ci si rozumny, alebo nie si, nic nema. A uz vobec nic s tym, ci ma, alebo nema, clovek vystudovanu VS.
coolio