Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 81-71 #62549:
........už iba na okraj k Obchodnej...... Je fakt,že aj ja som dúfal,že trolejové vedenie bude zhodné s tým pri Redute.Do historickej časti mesta sa hodí a pešia zóna by dostala ucelenejší charakter.Ale aj toto je lepšie,ako nič........................... Hoppusmark,tá tebou spomínaná budova je postavená v neorománskom štýle a tvorí jeden komplex s kostolom na námestí SNP........................S499.1023,ak naozaj chceš vymenovať všetky architektonicky cenné budovy v danej lokalite,pozriem sa doma do múdrych kníh a všetky ich tu nájdeš.Ale to už bude fakt téma,ktorá sa netýka mestskej dopravy,takže neviem,či je to vhodné.....
Reply on: Papyr #62567:
Práve naopak, vyzerá to výborne, je to postavené na papieroch NOVÉHO vozidla, takže sa už nebudú museť hanebne vymieňať tramvaje kus za kus, má to podiel NP takmer rovnaký ako ten nezmysel zo Schadefabrik Bierfernetstadt a otočné podvozky. Treba brať všetkými 10 až do podielu cca. 50% z celkového vozidlového parku električiek.
Reply on: aquila #62525:
Visuty most je od slova visiet. Preto sa aj pise s i po v. Nie je vysuty a uz vobec nie je nikam vysunuty od slova sunut 🙂 A samozrejme (to uz pre Sommeliera), kolajova doprava po visutych mostoch sice mozna teoreticky je, ale odkedy pred 100 rokmi spadol jeden zeleznicny visuty most v Skotsku, tak sa az dodnes nikto neodvazil postavit ziadny dalsi...
Reply on: m@rtin #62515:
No ale to vubec nevypada spatne!
to AAA: Dik ale v podstate tam sa mozem iba domyslat co sa stane ked do 30 dni tam nedojdem. Neni tam vyslovne napisane ze potom musim platit tych 1414sk.Aj ked skorej som asi fakt oznaceny ako cierny cestujuci, inak aj tak moja hlupost ze som tam nesiel po tych 48 hod....ucime sa na vlastnych chybach:)
Reply on: tomas1 #62564:
Astrou 2. generácie myslíš čo? Astru G? Ja som jazdil skoro 6 rokov na Astre F a svoje tvrdenie o ukrutnej šmejdovitosti môžem kedykoľvek podpísať. A potvrčdili mi to aj mechanici v značkovom servise, ktorí mi súčasne potvrdili aj to, že rovnaký shit boli aj Vectry a Omegy.
Astier G sme mali len pár, lebo sme už začínali prechádzať na škodovky, ale ich majitelia po presadnutí do *****ávií prejavovali výrazne väčšiu spokojnosť. Ja som si vzhľadom k svojej záľube v malých autách vyžiadal radšej lepšie vybavenú Fóbiu a kvalita je so Soplom absolútne neporovnateľná. Nič nevŕzga, neodpadáva, memal som žiadnu poruchu (zatiaľ 40.000 km, to už mal Sopel za sebou pekných pár návštev servisu).
Rozdiel je pozorovateľný aj v tom, že keď sme vlani predávali posledné päťročné Sople, boli to plesnivé vraky, ktoré žiaden bazár nechcel. Keď sme tento rok predávali prvé päťročné Šádovky, boli to autá ako nové, o ktoré bola bitka priamo medzi zamestnancami.
Reply on: KLF #61464:
k Astre2... "s tou kvalitou Oplov je to fakt."...
- Ja mám iné informácie, istý človek z AAA Auto čo býva v telke na Prime a na Joj označil Astru 2. generácie za vcelku spoľahlivé auto, ja na nej tiež jazdím tak môžem potvrdiť.
Sem tam odmieta zaradiť spiatočku inak v pohode. Aj som urobil niekoľko vysokorýchlostných testov náprav vo výmoľoch ale všetko drží pokope, všetko ide ako hodinky... ?
Reply on: elanius #62560:
,,Cestujúci, ktorý sa na vyzvanie podľa odseku 2 tohto článku nemôže preukázať platným cestovným lístkom, je povinný zaplatiť dopravcovi cestovné a úhradu vo výške stonásobku základného cestovného bez príplatkov a zliav. Ak cestujúci má platný predplatný cestovný lístok na meno s mesačným alebo dlhším časom platnosti a v lehote po 48 hodinách do 30 dní od tarifného zistenia predloží na nahliadnutie doklad totožnosti, originál predplatného cestovného lístka, ktorý bol platný v čase zistenia v doplatkovej pokladni dopravcu, zaplatí v tejto pokladni úhradu vo výške desaťnásobku základného cestovného bez príplatkov a zliav." PP čl.6 bod 3
Reply on: pepo #62559:
aj 1803 je postihnuty rou reklamou ?
Reply on: elanius #62560:
Pokial dobre viem, tak spatne sa mozes preukazat platnou elektricenkou, teda ISICom, len do 30 dni. Kedze Ti uz prisiel pozdrav, tak by som si tipol, ze Tvoj narok na 140Sk pokutu zanikol a musis teda zaplatit at least 1414 Sk 🙂

Ale vravim nie som pravnik, urcite by som skocil do DP aj s tym ISICom a popytal sa priamo tam. Skus priamo na Olejkarsku.
Zdravim ludia, toto forum normalne zije , na to ze mhd by som tu tipoval posledny prispevok okolo roku 1998 ? Mam otazku , newiem ci mi budete vedet odpovedat , kadopadne.Chytil ma revizor , sice s listkom ale bez ISICu , tak ze pohoda zaplatit 140 neni tragedia. Samozrejme som na to zabudol a potom som dlhsie nebol v BA a doma po navrate ma uz cakal pozdrav od advokata za 1400. Da sa tomu este vyhnut , ci uz som brany ako ze som nemal ziadny listok?
Cierne reklamy na zadnych celach IK435 sa nebezpecne mnozia. Uz sa nimi mozu "pysit" napr. aj 4811, 1809, 4827... ?
Reply on: intony.sk #62543:
ale su ludia ktory jazdia na MBcke tak nech si kupia nove auto.. a ti ktori musia veci prevazat co v MHD nejde nech maju fajn auticka. JAJ! Vidim, ze nech by sa pre ludi robili co by sa len dalo stale by len nadavali. Opät: Slovesnko s prijemni ludia ?
Reply on: S499.1023 #62544:
No citelis ma pravdu. Ono ide o to, ze tie domy na Obchodnej nemaju mozno a ztaku hodnotu, ako samostatne objekty, ale ako celok tvoria istu hodnotu a pamiatku (isteze ich treba zrekonstruovat podaktore, podaktore uz su). Podobne ako Vysoka ulica (inak byvam vlastne hned pri tychto uliciach) je stara vinarska ulica Bratislavy a ta radova zastavba z 1-2-3 podlaznych domov vytvara isty kolorit ako celok. A tento celok ma svoju architektonicko-urbanisticku hodnotu mesta. Je to mala ukazka toho, ako vyzerali ulice Bratislavy v minulosti.
Reply on: intony.sk #62543:
No nie všade je lepšie ísť autom, takže to, že niekto auto má, neznamená, že nevyužije MHD. Ja osobne to mám lepšie do práce MHD ako autom.
Reply on: hoppusmark #62553:
Minimum okien je typickým znakom obchodného domu týchto čias nielen vo východnej Európe (viď jednotné obchodné domy sietí Karstadt, Hertie, Kaufhof v západnom Nemecku). A bordel okolo budovy skutočne NIE JE vlastnosťou Tesca.
Reply on: hoppusmark #62553:
ináč sorry, viem, že diskusia má byť o MHD.
Reply on: tr3mp #62552:
OD Tesco sa mi nepáči z viacerých dôvodov. Ten hlavný je, že je tam minimum okien(aspoň v prvej budove) a teda dovnútra nepreniká slnečné svetlo. Sú tam vysoké náklady na vykurovanie, osvetlenie(kvôli tej absencii slnečného svetla), okolie budovy je neupravené a z každej strany pôsobí odpodzujúco a nepripomína mi v ničom mestské prostredie.

Samozrejme toto je iba môj názor. ?
Reply on: Dopravák #62551:
Áno, čaj a vodu. Obchodná má až na výnimky pomerne nízku architektonickú hodnotu, cenná je viac urbanisticky. Presnejšie, budovy na Obchodnej predstavujú taký "low end" dobovej architektúry, narozdiel od Tesca a Kyjeva, čo bola vybavenosť celomestského až nadmestského charakteru a tak bola aj koncipovaná z architektonického hľadiska. Osobne si myslím, že tie dve stavby nie sú zlé.
Poznámka pre menej alebo pomalšie chápavých: z môjho názoru v predchádzajúcej vete nutne nevyplýva, že keby sa teraz rozhodovalo o búraní oblasti, kde teraz tieto budovy stoja, tak by som bol za a takisto z toho nevyplýva, že by som hneď zbúral polovicu mesta, je to len čisto hodnotenie samotnej architektúry 🙂

BTW, Dopravák: "Slováci nič iné nevedia, iba hundrať" #62550) a "si dnes pil???" #62550). Ten Tvoj druhý príspevok je krásnou ukážkou, ako nehundrať, ale jasne vyjadriť, v čom presne nesúhlasím a prečo 😉
Reply on: tr3mp #62548:
si dnes pil??? ?‍☠️ ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.