do spojov, v ktorych sa cez weekend vezie 5 a pol človeka s hodinovými intervalmi by mozno chcelo k nastupnym dveram umiestnit zariadenie na kontrolu cipovych kariet - take ake maju prave revizori. Cestujuci nastupuju prednymi dverami (samolepky) a bud si oznacia listok, preukazu sa platnym listkom, cipovou kartou, alebo si v doplnkovom predaji kupia listok u vodica... That´s it.
11 je moj spoj ☺ A jazdi tak casto aj cez weekend, ze parada. Pochop blavaka, ktory nastupil prazske dopravne standardy ?
Ale ked o tom hovoríš, tak som si povedal, že neviem kde sa boli učiť, ale Hostivař je vždy lepšia ako nič. A k tej cene, sú určité odvetvia, kde pokiaľ nemáš mrte osvedčení od úradov (teraz už aj od Europskeho spolku socialistických republík a kráľovstiev), skúsenosti a technológiu neurobíš nič. A můžete být rádi, že Vám to někdo za ty prachy vůbec postavil.
Podobne ako monopol spoločnosti ELZA - no skúste si založiť podobnú firmu a konkurujte jej...
Ja si myslim, ze ked je plna napr. 21-tka tak si ani listok oznacovat nemusis... sak sa tam ani revizor nevmesti. A pokial nejde o 77-cku cez vikend, tak sa niet coho bat. Dalsi bus pojde o par minut...
"Zaviest iba viac revizorov prinesie odliv cestujucich." - Odliv neplatiacich cestujúcich znamená menej cestujúcich pri tých istých tržbách z cestovného. Inými slovami viac miesta pre platiacich cestujúcich a menej plné spoje bez dodatočných nákladov na posilňovanie liniek. ?
Nehovoriac uz o tom, ze ked na stavbu uz stojaceho useku spotrebovali 1 mld Kc (co meter uz predtym existujucej trate, to vyse milion - fakt neviem, na co boli vsetky tie prachy pouzite), tak mohli v tom priestore urobit aj tramvajovu otocku, kam by presunuli konecnu linky 11 z Cernokosteleckej. Takto sa 11 stale otaca na Cernokosteleckej, len jednu stanicu od DH
Tak vidite, mili Bratislavcania, drahe hracky pre potechu sotousov a nadavky cestujucich nie su len vysadou vasho mesta
Ten článok bol z roku 1994 ale to nič lebo som použil minulý čas... A ešte trochu som sa zle vyjadril dostával by ich z väčšou zľavou. Vtedy kĺbak Tam stal 5,5 mil a DPB by mal zlavu okolo 1 mil. To som tam zabudol dopovedať
Sorry, ale pekne som sa nad tou stanicou v strede ničoho zasmial. Keby to aspoň bolo v tom stave, že to naozaj nešlo lepšie, ale pripomina mi to rozpravku - všade je to daleko.
Na bus peknych 300 metrov a na električku dobrych 500. Pritom tam vedie ešte slepa kolaj - ta stanica sa kludne dala postavit tych par metrov dalej !
Dnes poobede to premavalo len po skalku (možno nefungovaly vsetkym stierace ? )
Som dufal, že tam bude aspoň trocha pekneho dizajnoveho stvarnenia, ale kulové, ta stanica vyzera jak obchodak.
Práve som čítal článok na webe ,že v DPB mali takpovediac jazdiť len Tamy lebo ak by sa dokončila firma Slovakia Bus tak každoročne mal DPB dostať od firmy Slovakia Bus keďže bol aj on jej zakladateľom až 200 ale z nich aj nejaké na export a do iných Dp.
Neviete niekto ako znela ta webova adresa na výrobcu Tam Busov?? Lebo vytváram o nich stránky a neviem nájsť o firme Tam Bus žiadnu históriu. ďakujem ak viete.
On je muz, ved to uz pisal. Vidno, ze citas iba svoje posty.
Re #61985 Verusha: Ja si myslim, ze dopravny podnik by mal on zaujem. Napriklad na L212... Inak tie koprivy, to je ako burina? Sidli este niekto v Ostrove?
IKE: ? Listok mas mat pripraveny pred nastupom, a to ze si nosis telesnu, to neni moja starost. Mal si ist bez nej alebo nejako sikovne si ju skryt. ?
No zase niečo som sa chcel spýtať TeBeCe ,že keď by som mal niekedy nejaké fotky trolejbusov 25Tr alebo tambusu 3700 po oprave laku ktorá tu fotka není alebo nejaké fotky tam Busov dajú sa sem poslať a uverejniť??
Sommelier
1xxx, Trnávka – Autobusy, električky, krátke trolejbusy
2xxx Jurajov dvor – Električky, Autobusy
3xxx Krasňany – krátke autobusy, električky
4xxx Petržalka – len diesel autobusy
6xxx Hroboňova - trolejbusy
Vdaka...