Bohužiaľ.Aj ja som bol svedkom nedobrých skúseností s niektorými revízormy.Najmä s istým blond "megagolemom",ktorý sa so svojou partičkou pohybuje väčšinou v okolí ASMN.A opäť bohužiaľ,Solarisy asi skutočne tú hnusnú reklamu SPP dostanú.Iba,že by niekoho osvietilo,a aspoň farebne by ju prispôsobil bratislavským pomerom...-čiže nie zelená a žltá,ale červená a biela- V prípade DPB a SPP o tom ale pochybujem. ?
To, že sú Soplarisy celobiele znamená, že sa na ne bude lepiť reklama SPP? Povedzte mi, prosím, niekto, že sa mýlim...
Re #61462 81-71: Myslím, že revízorov by mohli v Bratislave kontrolovať rovnakí agenti hrajúci sa na turistov, ako v každom civilizovanom meste z času na čas kontrolujú taxikárov. A to blokovanie strojčkov 15 sekúnd po zavretí dverí je taktiež dosť diskutabilné...
napln prace pojazdneho dispecera, by ti opisal najlepsie F.M.
Posadka cng dracika je 1 ks dispecer, ale ked maju pokazene auto tak su tam aj dvaja
Vodic pokial sa nemylim, nemoze zmenit trasu, pokial to nema dane prikazom
Kazdy vie
V Presove platila dlhe roky nocna tarifa, ktora bola dvojnasobkom dennej. Zaroven sa neuznavali zlavy. Casove listky platili aj na nocne spoje. Potom sa zaviedli elektronicke oznacovace a casove kratkodobe listky, pricom najzakladnejsi stal 10 Sk, ale na nocny spoj bolo nutne oznacit min. 20 Sk listok. Pocitadlo cvaknutych listkov ale na NS dlhodobo vykazovalo neumerne nizky pocet oznacenych listkov, lebo sa cestujuci spoliehali na neexistenciu kontroly a jazdili nacierno. Vyvstala otazka, ci nezrusit nocne linky kvoli nerentabilnosti (aj ked vahovy senzor ukazoval, ze ich vytazenost je velmi vysoka). Namiesto zrusenia dostali presovski pasazieri este jednu sancu - v NS zacali chodit revizori a zaroven sa zrusila nocna tarifa, lebo psychologicky efekt - ak mam narok na zlavu a este k tomu idem len par zastavok, mal by som platit 5 Sk a platim 20, tak sa na cele platenie vykaslem. Takze zlacnenim nocnej dopravy na uroven dennej a zavedenim revizorov sa podarilo bez akehokolvek obmedzovania rozsahu vyriesit problem s neplatenim za NS.
Pri fanatickom nadšení vrchnosti DPB pre CNG by to asi neprešlo:-P. A inak, ja som už jeden Sopel mal a v živote by som si to už nekúpil. Myslel som, že mám mimoriadne nevydarený exemplár ale podľa vyjadrenia technikov v značkovom servise šlo o bežný kus. Ja som inak úplne neobjektívny fanatický škodovkár, mal som od Š1000MB až po súčasnú Fóbiu okrem Superblba a *****ávie všetky.
Mego