Andrej: No, uz sa trosku blizime ku kompromisu. Ale este furt su veci, v ktorych s Tebou nesuhlasim. Po prve: Nie vzdy moze byt uvolnene miesto zmysluplnejsie vyuzite. V centre je zvycajne ano, ale na periferii? 20-prudova dialnica? Obchodak, ktory moze byt o 5 metrov vedla? Zahradky, na ktore budu fukat splodiny z 20-prudovej dialnice a budu po nich behat ludia z obchodaku, ktory stoji o 5 metrov vedla? A co stratime? Peniaze a peknu drahu.
OK, spinu beriem nazad, ale je tusim aj vedecky dokazane, ze kde nechodi slnko, tam chodi lekar. A slnko pod zem nechodi. Ked tomu neveris, tak sa skus zavriet na 1 den do miestnosti, kde Ti budu svietit len ziarivky (ak vobec budu) a potom na 2. den chod von na slniecko. Ktore Ti bude prijemnejsie?
Uznavam, ze niekde je nutne ist pod zem (centrum), ale ked sa dovolavas estetiky, nezabudni aj na estetiku samotneho cestovania.
OK, spinu beriem nazad, ale je tusim aj vedecky dokazane, ze kde nechodi slnko, tam chodi lekar. A slnko pod zem nechodi. Ked tomu neveris, tak sa skus zavriet na 1 den do miestnosti, kde Ti budu svietit len ziarivky (ak vobec budu) a potom na 2. den chod von na slniecko. Ktore Ti bude prijemnejsie?
Uznavam, ze niekde je nutne ist pod zem (centrum), ale ked sa dovolavas estetiky, nezabudni aj na estetiku samotneho cestovania.
tr3mp
Okolo roku 2025, po dostavani Dubravskej vetvy nosneho systemu nastupis na supravu v DNV ako pred tym, zvezies sa jednu zastavku do Dubravcic (za Dubravkou), alebo sa tamn zvezies uz z DNV busom a tam sadnes na nosny system a zvezies sa priamo do Mlynskej doliny, asi 6-7 zastavok? A samozrejme peso hore k FEIke.
Podla http://www.udi-praha.cz/rocenky/rocenka00vm/texty/cz00kap6.htm je cestovna rychlost pri metre v Prahe 35,7 km/h. Na zaklade udajov v mnou citovanom zdroji (su tam udaje aj o Bratislave) je mozne vypocitat rychlost buducej dopravy. Podotykam, ze tam nie je rychlost rychlodraznej eliny, takze s nou to porovnat nepojde. Vie niekto, ake su dosahovane cestovne rychlosti pri kosickej rychlodrahe?