Reply on: Peon #60339:
U tých Ik4xx to vlastne bolo pôvodne myslené tak, že sa jedná o dopytové otváranie dverí, ale nie taký ako ho poznáme. Napr. v električkách je riešený tak, že cestujúci stlačí dopyt pri tých dverách, kde chce chce vystúpiť, vodič potom na zastávke jedným tlačidlom uvoľní dopyt, hotovo, dvere sa otvoria. Lenže v Ik4xx je to tak, že cestujúci tiež stlačí dopyt tam kde chce vystupovať, vodičovi to v kabínke zapípa a rozsvieti sa kontrolka na prístrojovke, lenže teraz vodič nemôže uvoľniť dopyt centrálne, ale musí otvoriť každé dvere zvlášť. Samozrejme, že vodičom sa to tak nechce, preto otvárajú centrálne a ten tzv. "dopyt" slúži namiesto toho ako signalizácia výstupu na zastávke na znamenie.Re #60338 Peon: Nepoznám síce dôvody, prečo Avion prestal spolupracovať so Zájazdmi, ale domnievam, že jedným z dôvodov bolo to, že mali dosť zastaralý vozový park. Veď to boli všetko staré K732 a C734 poskupované od DPB. A čo som počul, tak ani ich vodiči vraj neoplývali slušnosťou k cestujúcim.
kevin19
pracujem pre žsr a potrebujem to ukazat kolegom, tak mi pomozte prosim, a poslite na neho link, lebo ho neviem najst, dakujem...
bolo tam pisane, ze elektricka by sa vykolajila na prvej vyhybke žsr :))) ja som tu len kratko, takze sa este nevyznam, ale starsi kolegovia si to chcu precitat. dakujeeem