tak si zrataj kolko by sa asi v takom buse odviezlo cestujucich a kolko by za to zaplatili, potom si zrataj co stoji prevadzka takeho busu na neakej linke a nasledne sa zamysli odkial vykuchas ten rozdiel medzi tym co ti zaplatia a tym co to stoji...
PS: prevadzku tych liniek co behaju po meste si objednava mesto a za ich prevadzku plati az na niektore vynimky, ktore si objednavaju vacsie firmy (volkswagen) a tiez si za to platia
Ja viem že je to už otrepané, ale akosi to ešte stále niektorí nepochopili, že v DPB to je nasledovne:
Nikdy sa to tak nerobilo, to sa nedá, cestujúci by to zneužili, my tu máme iné problémy, aj tak by to bolo celé na h..., ešte nič nedošlo a pod.
Rad by som sa spytal, ze ci vobec niekoho nenapadlo (napr. DPB) vytvorit novu trasu MHD z jedneho konca mesta na druhy k cyklistickym cestam? Plus k tomu aj autobusy ktore by tie bycikle mohli odviezt ? Poznam vela ludi, ktory by takuto moznost privitali.... Inak by kludne stacilo dat na linku 28 taketo vopred spominane autobusy. Dalo by sa to ?
http://www.benzin.sk/index.php -mala by sa zapnúť stránka s autom na vzduch ak nie treba to pohladať! Je to veľmi dobrí nápad keby boli na také motory aj na autobusy. No keby boli také autobusy v Bratislave by nejazdili. Tá firma už ide vyrábať také autá!! ? ?
Ako ktora vyhybka
Dost vela ich je vratnych, cize s jazykmi, ktore su viazane na prestavnik nie pevne, ale silnou pruzinou, takze ked ju voz reze (teda vchadza na nu zo smeru, do ktoreho nie je prehodena), tak len zapruzi, ale prestavnik zostane v povodnej polohe, takze po prejdeni kazdej napravy sa jazyky vratia nazad.
Potom su take, ako ty hovoris, rozrezavacie, ktore maju jazyky pevne viazane na prestavnik, a v prestavniku pruzinu, ktora ho vzdy drzi v tej polohe, v ktorej prave je. Cize po rozrezani zostane prehodeny tam, odkial prisiel voz.
A nakoniec mame este aj volne, ktore po rozrezani zvycajne zostanu v medzipolohe, pretoze pruzinu nemaju, a prechadzajuci voz zvacsa nedotlaci jazyky uplne dokonale. Taketo treba vzdy pred jazdou proti hrotu este dotlacit, a samotna jazda proti hrotu cez ne je relativne riskantna, najma do odbocky.
V kazdom pripade, nech je to akykolvek typ vyhybky, vodic sa na nu nikdy spoliehat nesmie, a vzdy by si jej postavenie mal pred jazdou proti hrotu minimalne skontrolovat Casto sa ale stane, ze si ani neuvedomi, ze presiel za vyhybku, a vsimne si to az ked mu ide posledny podvozok niekam inam
Dik ? , ja som si doteraz myslel ze ked elektricka prejde cez vyhybku z opacneho smeru ako je prehodena, tak ju prehodi do toho svojho smeru, ale asi to tak nie je ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bertoni