V tom článku je dosť blbostí, samozrejme, len to autorka nechce priznať. Najradšej by som sem skopíroval celú mailovú korešpondenciu ako aj to, kde napísala "Už nemám čo dodať", čím priznala svoju prehru.
co ej fakt blbost, zdielat zeleznicny tunel s elektrickou. nech by bola aj na 1435. to sa skratka neda a bola by to hlupost.
2 andy: ver tomu, ze zrovna napojenie na petrzalskej strane je ten mensi problem. co bude skutocny problem je dunej a jeho podidenie. kedze kazdy vie, ze podlozie nie je zrovna najidealnejsie.
Práve som si krásne e-mailoval so Soňou Pacherovou. Jej odbornosť si dovoľujem spochybňovať. Vraj nemá už viac čo dodať. Fajn. Vraj mám len a len svoje názory na základe akéhosi čítania literatúry a že ju za ten článok pochválilo viacero skutošných odborníkov. Chcel som vedieť o koho išlo konkrétne, samozrejme to mi napísať nechce, ani nechce uznať iný názor než je ten jej.
A koľko protirečení... Vlak má údajne chodiť v 20 min. intervaloch. To znamená, že každých 20 min. sa zastaví električková doprava a bude sa čakať na prejazd vlaku? Ako bude riešené napájanie? Tunel má mať 6 km, to vážne?
Ja tiez celkom nechapem ten rozruch okolo tunela pod Dunajom.Cele,co sa okolo toho teraz deje je LEN PREDVOLEBNA KAMPAN!!!!! Vsetko ostatne bude uz cisto "slovenska" zalezitost,cize minimalne 10-15 rokov tu ziadny tunel nebude!Preto zrusit koli nejakej "zeleznicno-tunelovej fikcii" jeden konkretny projekt vedenia elektriciek po moste,ktory je mozne realne uskutocnit do troch rokov,je cisty k...tizmus.Ak by sa napokon nejaky tunel predsa len postavil,mohol by pokojne sluzit ako druha vetva prepojenia petrzalskeho systemu s mestskym.Cela doprava by tak bola omnoho menej zranitelna...Ale ja to skor vidim tak,ze pri dnesnom sposobe riesenia problemov na slovensku,nas do Petrzalky este velmi dlho budu vozit iba autobusy...
No momentálne je 15m Solaris najzastúpenejším typom v košickej prevádzke a keď zhorel zatiaľ len prvý za 6 rokov od zaradenia Solarisov do prevádzky, tak to nie je až také strašné. Uvidíme, aká bola príčina požiaru a aký bude výskyt takejto udalosti v budúcnosti.
Eelektricku pod Dunaj ? Akoze som zle informovany, alebo mala mat "petrzalska" elektricka konecnu na Safku ? Ja som dodnes zil v tom, ze sa to malo viest zo Safka do Janikovho dvora. V tom pripade si ale neviem dost dobre predstavit, kde to tam chcelo ist pod zem. Asi zburame Kacaciu fontanu na safku a spravime vjazd do tunela. Sprostosti vymyslaju. Elektricka nech pekne ide po Starom moste, bude to aj krajsie (aj pre cestujuceho) a vlaky nech si pustia pod Dunaj. Ale ako uz spravne podotkol Andy tu nizsie - s tou tratou pod zemou maju vacsie problemy ako ocakavali... Ale to uz je ich problem. Na elektricku nech nesahaju ale.
hm, tie solarisi su pekne zhave autobusy, bolo by zaujimave co by to urobilo s tym stlacenym plynom
inak vystavba trate filialka - petrzalka uz nabera na kontrurach. ministerstvo chce aby BA stavala rychloelektricku pod dunajom, t.j. aby sa tiez uz riesila v definitivnej podobe. ci je to skor predvolebna retorika (to skor), alebo realita je otazne
kazdopadne zeleznica bude mat okrem stanice filialka aj zastavky parickova (AS nivy) a dostojevskeho rad (ballymore). zastavka petrzalka centrum nie je v plane.
Složitěji už by to udělat nešlo? Ale jak test inteligence cestujících fakt dobré- něco jako série různých výluk tramvají v Praze...
Nešlo by to, náhodou čirou, udělat prostým převedením trolejbusů do nezávislé trakce?! Autobusů je o víkendu dost a lidi by nic nepoznali!
tomas1